ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Διαβάστηκε από 73389 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Golf είναι ο ιδιαίτερα προοδευτικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα. Εκτός από στάνταρ ESP υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί απόλυτα και τα φρένα του αποδεικνύονται ιδιαίτερα καλά, αφού ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,8 μέτρα. Σε αντίθεση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων που δείχνει να της λείπει το μπρίο, το Golf με τους 105 ίππους είναι ευχάριστο και με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αφού «πάει» όσο χρειάζεται για να προσπερνάς χωρίς άγχος. Επίσης είναι και πιο άνετο, αφού και υπάρχει 6η σχέση, που ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι και δεν χρειάζεται να πιέζεις το μοτέρ για να έχεις απόδοση. Έτσι, τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα (120 χλμ./ ώρα με τελευταία σχέση είναι 65,8 db έναντι 66,5 db στην έκδοση των 85 ίππων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ταξίδι 33.548 χλμ. και ρεκόρ Γκίνες για το Volkswagen ID.4 GTX

Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα

Τι θα γίνει τελικά με την VW; Λουκέτο σε εργοστάσια ή περικοπές;

Νέες τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά της Volkswagen

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Volkswagen Golf με τα 150 άλογα;

Αποφυγή κινδύνου με τo VW T-Cross: «Στρίβει» καλά!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα