ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: VW Golf 1,2 TSI 105 PS
Διαβάστηκε από 73386 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Η έκδοση 1,2 TSI κινητήρα με τους 105 ίππους ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του νέου Golf, αυξάνοντας παράλληλα τα επίπεδα της ενεργητικής του ασφάλειας σε σχέση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων.
- Ποιότητα, άνεση, ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, επιδόσεις (σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων), 6άρι κιβώτιο
- Ατολμη σχεδίαση, ταπετσαρία που λερώνει εύκολα

Με 1.000 ευρώ περισσότερα από την έκδοση των 85 ίππων, το Golf με τους 105 ίππους αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Αυτό οφείλεται στο ότι, η καλύτερη έκδοση του κινητήρα 1,2 TSI εξασφαλίζει στο Golf καλύτερα και πιο ασφαλή προσπεράσματα, τη στιγμή που το μπρίο των 105 ίππων κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση. Και όλα αυτά χωρίς διαφορά στην κατανάλωση, παρά μόνο στην εκπομπή 1 γρ. περισσότερο CO2 ανά χλμ. (114 αντί 113). Οι δύο εκδόσεις μεταξύ τους δεν παρουσιάζουν καμία οπτική διαφοροποίηση. Οι τιμές του πεντάθυρου  Golf με τον  1,2 TSI των 105 ίππων ξεκινούν από 17.850 ευρώ για την επαρκώς εξοπλισμένη έκδοση Design. Το τρίθυρο είναι 900 ευρώ φθηνότερο.

Απέναντι στο 1,2 ΤSI 85 PS 
• +20 ίπποι, +15 Nm ροπής
• 2,0 δλ. γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα
• 2,3 δλ. ταχύτερο  στο προσπέρασμα με 4η
• 5,7 δλ. ταχύτερο στο προσπέρασμα με 5η
• Κιβώτιο 6 σχέσεων αντί 5
• Ίδια κατανάλωση 
• Πιο ήσυχο
• 1.000 ευρώ ακριβότερο

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ταξίδι 33.548 χλμ. και ρεκόρ Γκίνες για το Volkswagen ID.4 GTX

Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα

Τι θα γίνει τελικά με την VW; Λουκέτο σε εργοστάσια ή περικοπές;

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Volkswagen Golf με τα 150 άλογα;

Νέες τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά της Volkswagen

Αποφυγή κινδύνου με τo VW T-Cross: «Στρίβει» καλά!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα