ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 73387 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ταξίδι 33.548 χλμ. και ρεκόρ Γκίνες για το Volkswagen ID.4 GTX

Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα

Τι θα γίνει τελικά με την VW; Λουκέτο σε εργοστάσια ή περικοπές;

Νέες τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά της Volkswagen

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Volkswagen Golf με τα 150 άλογα;

Αποφυγή κινδύνου με τo VW T-Cross: «Στρίβει» καλά!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα