ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Διαβάστηκε από 73748 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό "EA211" αντικαθιστούν τους "ΕΑ111" TSI. Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου VW Golf 1.6 TDI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρχεται νέο Volkswagen T-Roc

Νέο αγροτικό από την Volkswagen βασισμένο στο VW Tayron

Τιμές VW ID. Buzz - Στην Ελλάδα το 7θέσιο και η έκδοση GTX

Αποχαιρετώντας τον Θρύλο: Ο VR6 της VW σβήνει σιωπηλά

Οι τιμές του νέου Volkswagen Tayron στην Ελλάδα

1.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Mercedes E 220 d | Κυριλέ diesel που ταξιδεύει με 5 λτ./100 χλμ.

Δοκιμή: Νέο MG ZS, μεγαλύτερο και μόνο υβριδικό

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS