To Α3 με τον 1,6 TDI κινητήρα επιτυγχάνει χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη.
Το 6άρι κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση, αλλά δεν είναι πολύ πρόθυμο με τις γρήγορες αλλαγές.
Ο κινητήρας 1,6 TDI είναι ήσυχος και οικονομικός, αλλά έχει μικρό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας, κάτι που τον καθιστά ιδανικό για τα ταξίδια.
Δοκιμή: Audi A3 1,6 TDI
Διαβάστηκε από69650αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2013
Μια πιο οικονομική φύση ξεδιπλώνει το νέο Audi A3 στην έκδοση 1,6 TDI, αφού ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας των 105 ίππων, του εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη.
+ Ποιότητα κατασκευής και κύλισης, Κατανάλωση, Εύχρηστο και
ακριβές σύστημα infotainment
- Ακρίβεια κιβωτίου, Μικρό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας κινητήρα, Έλλειψη park assist
Όπως ακριβώς συνέβη και με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του νέου A3, έτσι και στις πετρελαιοκίνητες, η Audi άλλαξε τη σειρά όλων των κινητήρων της.
Έτσι, παρότι στα χαρτιά ο 1,6 TDI βασικός diesel του μοντέλου δείχνει ως ένα μοτέρ που δανείστηκε από το προηγούμενο Α3, στην πράξη, ο κινητήρας αυτός είναι νέος και φέρει μια σειρά από αλλαγές που του προσφέρουν κατανάλωση και εκπομπές CO2 από τις χαμηλότερες στην ιστορία του μοντέλου.
Κινητήρας: Πολιτισμένη λειτουργία, μέτριες ρεπρίζ
Ο κινητήρας 1,6 TDI ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων του γκρουπ της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες, έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, και όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο.
Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Audi, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μη φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις μας, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του, με τη βοήθεια και του στάνταρ συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία.
Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση είναι καλή, ενώ οι ρεπρίζ κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ο κινητήρας συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, γεγονός που του δίνει πλεονέκτημα, αλλά έχει σχετικά μικρό εύρος ωφέλιμης λειτουργίας.