ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με τον 1,5 dCi το Megane Coupe προσφέρει πολύ χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς σημαντική διαφορά στις επιδόσεις σε σχέση με 
τον 1,2 TCe των 115 ίππων.

Με τον 1,5 dCi το Megane Coupe προσφέρει πολύ χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς σημαντική διαφορά στις επιδόσεις σε σχέση με τον 1,2 TCe των 115 ίππων.

Τρίθυρα και κουπέ μικρομεσαία με κινητήρα ντίζελ; Γίνεται;

6.424 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2013)

Πόσα Audi TT ντίζελ έχετε δει στο δρόμο; Renault Megane Coupe με τον 1,5 dCI; Υπάρχει λογική στις ντίζελ εκδόσεις των τρίθυρων μικρομεσαίων και κουπέ;

Να δούμε τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη; VW Scirocco με ντίζελ κινητήρες κυκλοφορούν πολλά, ειδικά με τον 2λιτρο TDI που δίνει πολύ καλύτερες επιδόσεις από τον 1,4 TSI, αν και βαραίνει το εμπρός μέρος και αλλάζει την οδηγική συμπεριφορά.
TT επίσης πολλά, όπως και πάρα πολλά Opel Astra GTC και ακόμη περισσότερα Megane Coupe. To νέο Kia Pro Ceed στις πρώτες τους δημοσιεύσεις σε Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο επίσης ήταν με τον εκρηκτικό 1.600άρη ντίζελ της εταιρείας. Για να το κλείνουμε το θέμα Ευρώπη, ναι, ντίζελ στα τρίθυρα και κουπέ μικρομεσαία υπάρχουν πολλά.
Στην Ελλάδα όμως; Εντάξει το ντίζελ «τρέχει» με το 60% της αγοράς στο τσεπάκι του αν και πλέον μεγάλο μέρος των πωλήσεων είναι μικρά μοντέλα με έμφαση στην κατανάλωση και το κόστος χρήσης. Κάτι που για κάποιον που θέλει ένα τρίθυρο ή κουπέ μικρομεσαίο δεν είναι στην πρώτη θέση. Εδώ σημασία έχει η φόρμα, το σχήμα, το στυλ, το αθλητικό προφίλ και όσο γίνεται από κει και πέρα η οδηγική ευχαρίστηση και οι επιδόσεις. 
Όμως μιλάμε για μικρομεσαία μοντέλα στο κάτω κάτω, που παρά τα βήματα προόδου που τα έχουν κάνει να «στρίβουν» όπως σπορ αυτοκίνητα του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος, παραμένουν να είναι λίγο πιο ιδιαίτερες εκδόσεις κατά βάση οικογενειακών μοντέλων. 
Σίγουρα με 200 άλογα το πράγμα αλλάζει, όμως δύσκολοι οι καιροί για πρίγκηπες με τέτοια νούμερα, οπότε αρχίζουν οι συμβιβασμοί. Είναι όμως μια έκδοση ντίζελ ένας τέτοιος συμβιβασμός; Να δούμε λίγο τα νούμερα.Ένα Astra GTC με τον 1.700άρη ντίζελ των 130 ίππων είναι 1δλ. πιο αργό στο 0-100 αλλά και σχεδόν 2 λτ./100χλμ. πιο οικονομικό από το 1,4Τ με τους 140. Και γλιτώνει και ένα 50άρικο το χρόνο σε τέλη κυκλοφορίας. 
Ένα Megane Coupe με τον 1.500άρη ντίζελ των 110 ίππων είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό από τον 1,2 ΤCe με τους 115 ίππους. Και τα δύο μοντέλα θέλουν κάτι παραπάνω από 10 δλ. για την επιτάχυνση 0-100, ενώ o 1.500άρης diesel είναι πολύ οικονομικός.Δηλαδή παίρνεις όλο το στιλ, το σουλούπι, την θέση οδήγησης και την εμπειρία ενός τρίθυρου ή κουπέ μικρομεσαίου και έχεις κατανάλωση μικρού ή μίνι μοντέλου. Μπορεί η VW και η Audi να μην εισάγουν τα δικά τους μοντέλα με πετρέλαιο, μήπως όμως κάνουν λάθος; 
Τι λέτε λοιπόν; Αν το ντίζελ τρώει κατανάλωση χωρίς μεγάλες θυσίες στις επιδόσεις, είναι ή δεν είναι μία καλή λύση στην επιλογή τρίθυρου ή κουπέ μικρομεσαίου; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH