Το Νοέμβριο του 2020 στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 353 τροχαία ατυχήματα με 401 παθόντες.
13 νεκροί από τροχαία τον Νοέμβριο στην Αττική
1.618 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2020)
13 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της Αττικής τον περασμένο Νοέμβρη, παρά τους περιορισμούς που ισχύουν στην κυκλοφορία. Δείτε τα στατιστικά στοιχεία τροχαίων ατυχημάτων για το Νοέμβριο.
Όπως έκανε γνωστό η τροχαία το Νοέμβριο του 2020, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 353 τροχαία ατυχήματα με 401 παθόντες. Ειδικότερα, 13 θανατηφόρα με 13 νεκρούς, 10 σοβαρά με 11 σοβαρά τραυματίες και 330 ελαφρά με 377 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 11.627 παραβάσεις από τις οποίες 425 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν: 44 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 17 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος, 720 παραβάσεις ορίου ταχύτητας, 163 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 113 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου, 85 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, 179 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και 7 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.
Σημειώνεται, ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.
Δυστυχώς κάθε μέρα χάνονται ζωές στους δρόμους και θα μπορούσε να σωθούν πολλές από εάν πραγματικά κάποιοι το ήθελαν. Όλα ξεκινάνε από το πόσο ο καθένας μας που βγαίνει στο δρόμο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανάκι είτε πεζός σέβεται τον διπλανό του σέβεται τους κανόνες που υπάρχουν για κυκλοφορία στο δρόμο. Δυστυχώς πριν λίγες μέρες έγινα μάρτυρας του θανάτου ενός νέου ανθρώπου μπροστά στα ματιά της μητέρας του .Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στον θάνατο αυτού του νέου ανθρώπου ήταν πρώτο οδηγούσε μηχανάκι χωρίς να φέρει κράνος (έσπασε το κεφάλι του στην κάθετη σύγκρουση με το ταξί) ο ταξιτζής που παραβίασε το STOP(φάντασμα πιθανόν ούτε καν το είδε, ) η κατάσταση του δρόμου κατηφόρα με 15% κλίση και άσφαλτος γυαλί .Αναρωτιέμαι πόσες χιλιάδες ώρες του τελευταίους δέκα μήνες έχουν ασχοληθεί τα κανάλια η κυβέρνηση με το κορονωιο που είναι ένα σοβαρό θέμα όμως και το χάσιμο των ζωών στην άσφαλτο εδώ και δεκαετίες είναι εξίσου σοβαρό έκανε ποτέ κάνεις κάτι ανάλογο μόνο ευχολόγια.
Δυστυχώς κάθε μέρα χάνονται ζωές στους δρόμους και θα μπορούσε να σωθούν πολλές από εάν πραγματικά κάποιοι το ήθελαν. Όλα ξεκινάνε από το πόσο ο καθένας μας που βγαίνει στο δρόμο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανάκι είτε πεζός σέβεται τον διπλανό του σέβεται τους κανόνες που υπάρχουν για κυκλοφορία στο δρόμο. Δυστυχώς πριν λίγες μέρες έγινα μάρτυρας του θανάτου ενός νέου ανθρώπου μπροστά στα ματιά της μητέρας του .Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στον θάνατο αυτού του νέου ανθρώπου ήταν πρώτο οδηγούσε μηχανάκι χωρίς να φέρει κράνος (έσπασε το κεφάλι του στην κάθετη σύγκρουση με το ταξί) ο ταξιτζής που παραβίασε το STOP(φάντασμα πιθανόν ούτε καν το είδε, ) η κατάσταση του δρόμου κατηφόρα με 15% κλίση και άσφαλτος γυαλί .Αναρωτιέμαι πόσες χιλιάδες ώρες του τελευταίους δέκα μήνες έχουν ασχοληθεί τα κανάλια η κυβέρνηση με το κορονωιο που είναι ένα σοβαρό θέμα όμως και το χάσιμο των ζωών στην άσφαλτο εδώ και δεκαετίες είναι εξίσου σοβαρό έκανε ποτέ κάνεις κάτι ανάλογο μόνο ευχολόγια.