2 Φωτογραφίες »
- Το μοτέρ «πασπαρτού» του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα
- Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
- Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα
Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη
Το μοτέρ πασπαρτού του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα
Για πολλούς η αντίστροφη μέτρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ήδη ξεκινήσει και σε λίγα χρόνια αυτό το θαυμαστό τεχνολογικό επίτευγμα που «ταΐζεται» με αέρα και καύσιμο προκειμένου να παραχθεί μηχανικό έργο θα βρίσκεται μόνο στις μνήμες μας.
Προς το παρόν, όμως, ας περιοριστούμε σε αναμνήσεις από κινητήρες που οφείλουμε να θυμόμαστε, όπως ο 1.8Τ 20v του VW Group, στον οποίο βγάζουν το καπέλο ακόμα και φίλοι άλλων «σχολών» της αυτοκίνησης. Τον συναντούσαμε σε κάθε λογής αυτοκίνητο του γερμανικού ομίλου, από το πολυτελές Audi A6 μέχρι το Volkswagen Polo GTI, αλλά σε κάθε περίπτωση έκανε καλά τη δουλειά του. Μοντέλα που αγαπήθηκαν στη χώρα μας με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ήταν μεταξύ άλλων τα Skoda Octavia RS, Audi S3, VW Golf GTI και SEAT Leon CUPRA.
Συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα κάτω από το καπό αμέτρητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, μιας και τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στο οικονομικό-φορολογικό μας μοντέλο. Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».
Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».
Προς το παρόν, όμως, ας περιοριστούμε σε αναμνήσεις από κινητήρες που οφείλουμε να θυμόμαστε, όπως ο 1.8Τ 20v του VW Group, στον οποίο βγάζουν το καπέλο ακόμα και φίλοι άλλων «σχολών» της αυτοκίνησης. Τον συναντούσαμε σε κάθε λογής αυτοκίνητο του γερμανικού ομίλου, από το πολυτελές Audi A6 μέχρι το Volkswagen Polo GTI, αλλά σε κάθε περίπτωση έκανε καλά τη δουλειά του. Μοντέλα που αγαπήθηκαν στη χώρα μας με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ήταν μεταξύ άλλων τα Skoda Octavia RS, Audi S3, VW Golf GTI και SEAT Leon CUPRA.
Συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα κάτω από το καπό αμέτρητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, μιας και τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στο οικονομικό-φορολογικό μας μοντέλο. Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».
Ξέρετε ότι:
- Ο 1.8T 20V προσφέρθηκε σε δύο μπλοκ, αρχικά με το 058 και έπειτα με το 06Α. Οι μεγαλύτερες διαφορές τους εντοπίζονταν στον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι αντλίες νερού και λαδιού.
- Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση του 1.8t 20v απέδιδε 240 ίππους, με τον κινητήρα να τοποθετείται μόνο στην ειδική έκδοση «Quattro Sport» του Audi TT πρώτης γενιάς.
- Ο τρόπος τοποθέτησης του συγκεκριμένου μοτέρ μέσα στο μηχανοστάσιο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, μπορεί να τον συναντήσετε είτε εγκάρσια, είτε κατά τον διαμήκη άξονα.
Σελίδα 2 | Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά |
Σελίδα 3 | Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα |
Σελίδα 4 | Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη |