ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το πρώτο Audi RS 6 (C5): Συνεργασία με την Cosworth

 Σχολιάστε 
48.019 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2024)
Η αρχή έγινε το 2002, όταν η εταιρεία με σήμα τους τέσσερις κύκλους παρουσίασε το RS 6.
2 Φωτογραφίες »

Η αρχή έγινε το 2002, όταν η εταιρεία με σήμα τους τέσσερις κύκλους παρουσίασε το RS 6.

Ο κινητήρας που εφοδίαζε το πρώτο RS 6, ένας biturbo V8 χωρητικότητας 4,2 λίτρων, έπαιρνε τις τελικές του ρυθμίσεις όχι στο Ingoldstadt ή το Neckarsulm, αλλά στη Βρετανία δια χειρός Cosworth με αποτέλεσμα να αποδίδει 450 ίππους και 560 Nm ροπής. Για να εξασφαλιστεί ότι τα RS 6 Avant και Sedan θα είχαν σωστά μοιρασμένη την άνεση και την σπορτίφ διάσταση, η Audi εφάρμοσε τη νέα τότε ανάρτηση Dynamic Ride Control (DRC). Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης ήταν ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με μετατροπέα ροπής, που συνοδευόταν από πέντε προγράμματα οδήγησης. Από πλευράς επιδόσεων, κατάφερνε το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.


Το RS6 βάδιζε στα χνάρια του RS 4, που είχε προηγηθεί του RS 2 Avant, το οποίο λανσαρίστηκε το 1994.
2 Φωτογραφίες »

Το RS6 βάδιζε στα χνάρια του RS 4, που είχε προηγηθεί του RS 2 Avant, το οποίο λανσαρίστηκε το 1994.


Μέχρι σήμερα, η πρώτη γενιά του RS 6 ήταν και η μοναδική που εξελίχθηκε και ως αγωνιστικό αυτοκίνητο από την αρχή. Στην αγωνιστική εκδοχή RS 6 Competition ο V8 biturbo απέδιδε 475 ίππους, είχε μηχανικό κιβώτιο και κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα.

Στο τέλος αυτής της γενιάς, η quattro GmbH πρόσθεσε έξτρα ισχύ στον κινητήρα και έδωσε το όνομα «plus» στην έκδοση. Η ιπποδύναμη ανέβηκε από τους 450 στους 480 ίππους, η ροπή παρέμεινε στα 560 Nm και η τελική ταχύτητα έφθασε τα 280 χλμ./ώρα, ενώ προστέθηκε και εξοπλισμός, ο οποίος μέχρι τότε ήταν στα έξτρα στοιχεία.

Σελίδα 1Audi RS 6: Το πιο «βρωμόγκαζο» station που φτιάχτηκε ποτέ!
Σελίδα 2Το πρώτο Audi RS 6 (C5): Συνεργασία με την Cosworth
Σελίδα 3Δεύτερη γενιά RS 6 (C6): Πιο ισχυρό από R8 με V10 biturbo
Σελίδα 4Τρίτη γενιά (C7): Ξανά V8 στα 4 λτ. αυτή τη φορά
Σελίδα 5To RS 6 του σήμερα (C8): Ήπια υβριδικό θηρίο με 3,6 δλ. 0-100
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA