Το 2008, παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά RS 6. Ο κινητήρας από V8 έγινε V10 και αυτός με διπλή υπετροφοδότηση και ανέβηκε στα 5,0 λίτρα.
Μετά από έξι χρόνια, το 2008, παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά RS 6, με σημαντικές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς. Ο κινητήρας από V8 έγινε V10 και αυτός με διπλή υπετροφοδότηση και ανέβηκε στα 5,0 λίτρα. Αποτέλεσμα να αποδίδει 580 ίππους με ροπή 650 Nm, που το έχρισαν ισχυρότερο και από το R8 εκείνης της εποχής των 560 ίππων. Ο V10 κινητήρας χρειαζόταν μία μετάδοση που θα μπορούσε να αντέξει τόσο υψηλή ισχύ και γι΄ αυτό το λόγο το 6τάχυτο αυτόματο δέχθηκε σημαντικές τροποποιήσεις ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Αποτέλεσμα της αύξησης της ισχύος ήταν το RS 6 δεύτερης γενιάς να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα στην sedan εκδοχή και σε 4,6 δλ. στην Avant (station wagon). Στην «απλή» έκδοση η τελική ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, όμως στην «Plus» ξεπερνούσε τα 300 χλμ./ώρα (συγκεκριμένα έφτανε τα 303 χλμ./ώρα).
Σε αυτή τη γενιά έγιναν διαθέσιμα ως προαιρετική επιλογή και τα πρώτα κεραμικά φρένα (δίσκοι 420 χλστ. εμπρός και 356 χλστ. πίσω) για να διαχειριστούν τη δύναμη του premium μεσαίου μοντέλου.