Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Τρίτη γενιά (C7): Ξανά V8 στα 4 λτ. αυτή τη φορά

 Σχολιάστε 
46.260 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2024)
Η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε το 2013 και στην αρχή είχε έντονους επικριτές, καθώς «έπεφτε» χαμηλότερα σε κυλίνδρους (από V10 σε V8), κυβισμό (από 5λιτρο σε 4 λτ.) και ιπποδύναμη (-20 άλογα).
3 Φωτογραφίες »

Η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε το 2013 και στην αρχή είχε έντονους επικριτές, καθώς «έπεφτε» χαμηλότερα σε κυλίνδρους (από V10 σε V8), κυβισμό (από 5λιτρο σε 4 λτ.) και ιπποδύναμη (-20 άλογα).

Η τρίτη γενιά του RS 6 με κωδική ονομασία C7 παρουσιάστηκε το 2013 και στην αρχή είχε έντονους επικριτές, καθώς «έπεφτε» χαμηλότερα σε κυλίνδρους (από V10 σε V8), κυβισμό (από 5λιτρο σε 4 λτ.) και ιπποδύναμη (-20 άλογα). Ωστόσο, οι φωνές τον επικριτών σίγησαν σύντομα...


Όμως η 4η γενιά του RS 6 Avant είχε καλύτερες επιδόσεις από τους προκατόχους του, «σπάζοντας» τα 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το οποίο κατάφερνε σε 3,9 δευτερόλεπτα.
3 Φωτογραφίες »

Όμως η 4η γενιά του RS 6 Avant είχε καλύτερες επιδόσεις από τους προκατόχους του, «σπάζοντας» τα 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το οποίο κατάφερνε σε 3,9 δευτερόλεπτα.


Κάτω από το καπό του RS 6 κρυβόταν ο V8 τετράλιτρος biturbo κινητήρας ο οποίος είχε ονομαστική ισχύ 560 άλογα με 700 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το νέο -τότε- 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο tiptronic, η τρίτη γενιά του RS 6 είχε καλύτερες επιδόσεις από τα προηγούμενα μοντέλα παρά τη λίγο μικρότερη ισχύ του, συγκριτικά.

Το μυστικό της επιτυχημένης συνταγής ήταν η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε αμάξωμα και σασί. Έτσι, μετά τη «δίαιτα» βγήκε 120 κιλά ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, ενώ παράλληλα δέχθηκε και ένα σωρό βελτιώσεις για καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση του κινητήρα περίπου 15 εκατοστά πιο πίσω.

Κάνοντας ταμείο, το RS 6 Avant «έσπασε» τα 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το οποίο κατάφερνε σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 305 χλμ./ώρα στην εξοπλιστική εκδοχή του «Dynamic Plus». Την ίδια στιγμή, είχε κατά 30% χαμηλότερη κατανάλωση από τον προκάτοχό του βάζοντας στο παιχνίδι και την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, η οποία στο ρολάρισμα ή σε καταστάσεις με μικρές απαιτήσεις σε φορτίο έκανε το θηριώδες wagon τετρακύλινδρο.

Η Audi, στο πέρασμα των χρόνων, κατάφερε να εξασφαλίσει περισσότερη ισχύ από τον συγκεκριμένο οκτακύλινδρο κινητήρα. Η ισχύς ξεπέρασε για πρώτη φορά τους 600 ίππους (605 για την ακρίβεια), ενώ με τη λειτουργία overboost η ροπή για λίγα δευτερόλεπτα έφθανε τα 750 Nm.

Σελίδα 1Audi RS 6: Το πιο «βρωμόγκαζο» station που φτιάχτηκε ποτέ!
Σελίδα 2Το πρώτο Audi RS 6 (C5): Συνεργασία με την Cosworth
Σελίδα 3Δεύτερη γενιά RS 6 (C6): Πιο ισχυρό από R8 με V10 biturbo
Σελίδα 4Τρίτη γενιά (C7): Ξανά V8 στα 4 λτ. αυτή τη φορά
Σελίδα 5To RS 6 του σήμερα (C8): Ήπια υβριδικό θηρίο με 3,6 δλ. 0-100
home pro
BASILIADES THS BROXHS