Στον τομέα των επιδόσεων ξεχωρίζουν τα Peugeot 208 και Renault Clio, τα οποία στις μετρήσεις μας πέτυχαν τις καλύτερες επιδόσεις, κάτι αναμενόμενο βέβαια, αφού υπερτερούν σε ιπποδύναμη και μέγιστη ροπή, συγκριτικά με το Citroen C3.
Το 208 και το C3 εφοδιάζονται με τον ίδιο κινητήρα 1,6 BlueHDi του ομίλου PSA, ωστόσο στο πρώτο παίρνουμε την έκδοση που αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής και στο δεύτερο αυτή με 75 ίππους και 220 Nm ροπής αντίστοιχα. Φυσικά η πιο δυνατή έκδοση είναι διαθέσιμη και στο C3, ωστόσο έχει εκπομπές ρύπων 95 γρ./χλμ., συνεπώς πληρώνει τέλη και δεν εμπίπτει στα κριτήριά μας.
Ο κινητήρας αυτός και στα δύο μοντέλα συνεργάζεται με 5άρι σασμάν και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ελαστικός και πολιτισμένος με τα επίπεδα κραδασμών και κροταλίσματος να είναι ιδιαίτερα περιορισμένα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η διαφορά της ιπποδύναμης γίνεται βεβαίως αισθητή στην οδήγηση, όπου στο 208 ο οδηγός θα κινηθεί απροβλημάτιστα, ενώ έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει και σε πιο σπορ ρυθμούς. Από την άλλη στο C3, παρότι δείχνει πιο δυνατός παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, η χαμηλή ισχύς του δεν κρύβεται, κυρίως σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του από στάση.
Το τρίτο γαλλικό μοντέλο, το Clio φοράει τον 1,5 dCi 90 ίππων κινητήρα της Renault, o οποίος διαθέτει αρκετά γραμμική λειτουργία, χωρίς σοβαρή υστέρηση απόκρισης χαμηλά και επίσης συνεργάζεται με 5άρι κιβώτιο. Ο οδηγός θα κινηθεί πολύ άνετα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, με μοναδικό μελανό σημείο τις ρεπρίζ του με 5η ταχύτητα, όπου υστερεί λίγο.
Τέλος σε ότι έχει να κάνει με την οικονομία στις μετρήσεις πραγματικών καταναλώσεων του AutoΤρίτη, το Clio κερδίζει με βραχεία κεφαλή τον τίτλο του οικονομικότερου μοντέλου με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. έναντι 4,5 του 208 και 5,0 του C3. Από την άλλη πιο οικολογικό αποδεικνύεται το 208 με εκπομπές ρύπων CO2 79 γρ./χλμ., έναντι 83 και 85 γρ. των C3 και Clio αντίστοιχα.