+ Σχεδίαση, επιδόσεις, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό - Ορατότητα προς τα πίσω, τσιμπημένη τιμή εκκίνησης
Το οικονομικότερο σε κατανάλωση Renault Clio 1,5 dCi 90 PS
+ Σχεδίαση, κατανάλωση-οικονομία, οδική συμπεριφορά-άνεση - Ρεπρίζ, ελαφρύ και με μεγάλη στεφάνη τιμόνι, πλάτος πίσω καθίσματος
Με πιο όμορφη σχεδίαση μέσα-έξω Citroen C3 1,6 BlueHDi 75 PS
+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, AdBlue, πρακτικότητα - Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων, εργονομικές ατέλειες
Ο fun to drive, θα επιλέξει το Peugeot 208 που διαθέτει την πιο δυναμική παρουσία στο δρόμο, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην εξαιρετική του ανάρτηση. Σίγουρα τα νούμερα των επιδόσεων δεν είναι αυτά που θα ενθουσιάσουν τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, ωστόσο συνολικά είναι το γρηγορότερο και το πιο καλοστημένο από τα τρία μοντέλα.
Ο Value For Money θα επιλέξει το Citroen C3, αφού η τιμή αγοράς των 14.290 ευρώ είναι, με διαφορά, η χαμηλότερη μεταξύ των τριών μοντέλων, ενώ διαθέτει και σχετικά πλούσιο εξοπλισμό. Η διαφορά αυτή έχει να κάνει με το γεγονός πως υπολείπεται σε αποδοτικότητα, ωστόσο αυτό θα απασχολήσει μόνο τον fun to drive.
Ο high-tech οδηγός θα ενθουσιαστεί με την προαιρετική τοποθέτηση κάμερας καταγραφής συμβάντων και λήψης φωτογραφιών στο νέο C3, κάτι που συναντούμε για πρώτη φορά, σε εργοστασιακό εξοπλισμό μοντέλου παραγωγής. Παράλληλα ως το πιο νέο μοντέλο διαθέτει πιο σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας και στοιχεία που θα εκτιμήσουν οι gadgetάκηδες.