Διαφορετική φιλοσοφία θα συναντήσουμε κάτω από το καπό των τριών μοντέλων, με τα C3 και ι20 να χρησιμοποιούν τούρμπο τρικύλινδρα downsized μοτέρ 1,2 και 1,0 λτ. το καθένα, που συνδυάζονται με εξατάχυτο και πεντατάχυτο κιβώτιο αντίστοιχα. Το Yaris από την πλευρά του, εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.500 κ.εκ. με κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην πράξη και τα τρία σύνολα παράγουν χαμηλά επίπεδα θορύβου, εξυπηρετώντας την άνεση των επιβατών και κρατούν σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση, με οικονομικότερο όλων το Yaris, που χρειάζεται 6,4 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ.. Από την άλλη η μικρότερη ροπή του και η μη χρήση τούρμπο δεν το ευνοούν στις επιδόσεις, ειδικά στις ρεπρίζ, τομέας που κερδίζει κατά κράτος το C3, χωρίς να απαιτεί πολύ παραπάνω καύσιμο (6,6 λτ./100 χλμ.).
Πάντως και στις τρεις περιπτώσεις τα σύνολα αποδεικνύονται αρκούντως ικανά να κινήσουν με άνεση τα αμαξώματα και να επιταχύνουν όποτε τους ζητηθεί, χωρίς «ζόρια» και «γκρίνιες».