Η τεχνογνωσία της Toyota στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο αμφιβολίας στον τομέα της κατανάλωσης, με το RAV4 να συνδυάζει το χαμηλό κόστος χρήσης με τους υπερ-οικογενειακούς χώρους. Στον νέο κόσμο της ηλεκτροκίνησης, το bZ4X κερδίζει και αυτό το στοίχημα της οικονομίας, που έχει και παράπλευρες επεκτάσεις στο κομμάτι της αυτονομίας (πάνω από 400 χλμ. μόνο με ρεύμα, σε πόλη και ταξίδι).
Το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της Toyota αποτελεί μία αξιόπιστη «πράσινη» εναλλακτική για έναν υποψήφιο αγοραστή που θέλει να στραφεί στην κατηγορία των μεσαίων SUV, στην οποία το RAV4 σημειώνει εδώ και πολλά (πολλά) χρόνια σημαντική εμπορική επιτυχία. Για κάποιον που έχει τρόπο να λύσει το ζήτημα της φόρτισης το bZ4X είναι μία επιλογή που μπαίνει στο ζύγι, με το RAV4 να μην προβληματίζεται από τέτοια ζητήματα, καθώς οι (περιστασιακές λόγω κατανάλωσης) επισκέψεις στο βενζινάδικο είναι υπόθεση λίγων μέτρων και διαδικασία 5 λεπτών.
Toyota bZ4X AWD Electric
+ Σχεδίαση, ποιότητα και στιβαρότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, εκτός δρόμου ικανότητες, χώροι επιβατών, πρακτικότητα, τιμή, εξοπλισμός άνεσης κι ασφάλειας, κατανάλωση, 6ετής εγγύηση μηχανικών μερών και 11ετής μπαταρίας
- Μία έκδοση μπαταρίας 64 kW (ωφέλιμη), άγχος αυτονομίας όπως σε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μη ρυθμίσιμη ένταση ανάκτησης
Toyota RAV4 2,5L Hybrid AWD-i 222 PS
+ Κατανάλωση, ποιότητα και στιβαρότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, άνεση και ποιότητα κύλισης, λειτουργία τετρακίνησης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 6ετής εγγύηση μηχανικών μερών και 11ετής μπαταρίας
- Υφή κάποιων πλαστικών στην καμπίνα, χωρίς ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση με τροχούς 17 ιντσών, φόρος πολυτελείας
Σελίδα 1 | 4κίνητα Toyota SUV, στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό bZ4X ή υβριδικό RAV4 |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Επιδόσεις - Αυτονομία: Ηλεκτρικό ή υβριδικό; |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: 'Ανεση παντός καιρού & εδάφους |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |