Ταξιδεύοντας με 120 χλμ./ώρα θα έχεις 300 χλμ. αυτονομία με το bZ4X.
Στο πρώτο κομμάτι της συγκριτικής δοκιμής αναφερθήκαμε στο κόστος κατανάλωσης/100 χλμ. με κάθε αυτοκίνητο. Πάντοτε, βέβαια, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι το ηλεκτρικό bZ4X όπως και κάθε ηλεκτρικό έχει να αντιμετωπίσει την πρόκληση της αυτονομίας, που στο μέτριο δίκτυο φορτιστών της ελληνικής επικράτειας έχει υψηλότερο πήχη δυσκολίας.
Και πάλι, η μέση πραγματική κατανάλωση του 4κίνητου bZ4X είναι από τις κορυφαίες ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοντέλα που έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center, με το νούμερο των 16,5 kWh/100 χλμ. να μη θυμίζει επ' ουδενί αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση ρεύματος «πέφτει» στις 14 κιλοβατώρες, καθώς σε κάθε φρενάρισμα φορτίζει η μπαταρία του bZ4X (64 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητά της). Ως προς το κινητήριο σύνολο του μοντέλου, έχουν τοποθετηθεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ (από 109 ίππους έκαστο, σε κάθε άξονα) για συνολική ιπποδύναμη στα 218 άλογα και ροπή 337 Nm ροπής.
Πιο οικεία στον μέσο καταναλωτή είναι η τεχνολογία του 4κίνητου υβριδικού Toyota RAV4 των 222 ίππων. Εδώ έχουμε τον βασικό 2,5λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 ίππων. Το ισχυρό ηλεκτρομοτέρ επιτρέπει στο RAV4 να κάνει ορισμένα χιλιόμετρα ηλεκτρικά, συγκρατώντας την κατανάλωση σε νούμερα που θυμίζουν βενζινοκίνητο μικρό αυτοκίνητο! Μόλις 7,3 λτ./100 χλμ. είναι η μέση πραγματική κατανάλωση, η οποία σε αστικές συνθήκες προσεγγίζει ακόμη και τα 6,5 λίτρα με αρωγό την ηλεκτρική λειτουργία και επιλογή Eco mode οδήγησης.