Στη λειτουργία Sport το RAV4 πείθει σαφώς περισσότερο και θα δείξει το πιο ακριβές από ποτέ τιμόνι του και την ικανότητά του να στρίβει, να επιταχύνει και να φρενάρει σχεδόν σαν επιβατικό.
Από οδηγικής πλευράς, bZ4Χ και RAV4 βαδίζουν στο ίδιο... μονοπάτι. Αυτό της άνεσης και της off-road λογικής. Το σύστημα 4κίνησης και τα αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης θα διευκολύνουν σημαντικά τον χρήστη που θα κινηθεί σε μία κακοτράχαλη και δύσκολη εκτός δρόμου διαδρομή, με τις μεγάλες διαδρομές ανάρτησης να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και να εξασφαλίζουν την ζητούμενη άνεση.
Όπως είναι λογικό, κάθε μοντέλο έχει τα δικά του «κρυφά όπλα» στο off-road κομμάτι τους. Για παράδειγμα, το RAV4 φέρει τη λειτουργία Trail που επιτρέπει το «κλείδωμα» της 4κίνησης (AWD-i την ονομάζει η μάρκα) και μπορεί επίσης να φρενάρει επιλεκτικά τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή του, είτε λόγω ολισθηρής επιφάνειας ή και επειδή είναι στον αέρα. Αντίστοιχα, το bZ4X περιλαμβάνει ένα οδηγικό mode με την ονομασία «X-Mode», το οποίο μπορεί να προσαρμόσει την απόδοση για επιφάνειες όπως το χιόνι και η λάσπη, αλλά και μια λειτουργία ρυθμιζόμενου σε 3 επίπεδα Grip Control που ελέγχει την ταχύτητα όταν κινείσαι σε απότομες πλαγιές ή ανώμαλες επιφάνειες.
Μέσα στην πόλη, το μόνο που θα προβληματίσει τον οδηγό είναι ο μεγάλος κύκλος στροφής, άνω των 11 μέτρων, στοιχείο αναμενόμενο αφού μιλάμε για δύο μεσαία SUV. Κατά τα άλλα, η ανάρτηση διαχειρίζεται άριστα τις ανωμαλίες και δεν επιτρέπει να περνούν ενοχλητικοί θόρυβοι μέσα στην καμπίνα, με το bZ4X να προτάσσει το πλεονέκτημα της απόλυτης ησυχίας στο ταξίδι, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες, με το ανάλογο τίμημα της μικρότερης αυτονομίας.