Nissan Qashqai από 27.490 ευρώ: Με super κράτημα στο στεγνό & Elk Test στα 77 χλμ./ώρα
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά η κλασική V-Motion εμπρός μάσκα πλαισιώνεται από πιο αιχμηρά LED φώτα και έναν περισσότερο επιθετικό προφυλακτήρα
Ο ιδρυτής της κατηγορίας των οικογενειακών SUV, το Nissan Qashqai, διάγει την 3η του γενιά και συνεχίζει τις υψηλές... πτήσεις. Με ξεκάθαρες «premium» διαθέσεις σε αρκετά προσιτό κόστος αγοράς (έκδοση Elite από 27.490 ευρώ), το ιαπωνικό μοντέλο στην βασική του έκδοση λανσάρεται ως ήπια υβριδικό με ισχύ 140 ίππων (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Αναφερόμαστε στο 1,3 turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνεπικουρείται από mild hybrid κύκλωμα 12V. Παρότι μιλάμε για λιγότερο προηγμένη τεχνολογία σε σχέση με άλλες προτάσεις των 48V, στην πράξη διαπιστώσαμε συγκρατημένη κατανάλωση. Ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ./ώρα) το 12-βολτο κύκλωμα κάνει δουλειά, ενισχύει την ροπή όταν απαιτηθεί, διατηρώντας την μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ..
Η απτή ποιότητα και λεπτεπίλεπτη αισθητική της καμπίνας του Nissan Qashqai ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς, με την οθόνη του infotainment να προσφέρεται από την 2η έκδοση εξοπλισμού (Premium).
Το στοιχείο που θα κρατήσουμε περισσότερο, πάντως, είναι η σημαντική ποιοτική αναβάθμιση του εσωτερικού, το οποίο βγάζει έναν premium αέρα. Στο πάνω μέρος του ταμπλό βλέπουμε μαλακό υλικό, τα επιμέρους πλαστικά έχουν στιβαρή συναρμολόγηση, μπουτόν και διακόπτες είναι τοποθετημένοι με προσοχή ακόμη και στη λεπτομέρεια. Συγχρόνως, οι εσωτερικοί χώροι του μοντέλου δεν κάνουν... εκπτώσεις, είτε αναφερόμαστε στο πλάτος της πίσω καμπίνας (σχεδόν 143 εκ.) είτε στους λοιπούς εσωτερικούς χώρους. Πολύ βολικό και το άνοιγμα των πίσω θυρών, σχεδόν στις 90 μοίρες, χαρακτηριστικό που εξυπηρετεί το άνετο μπες-βγες. Στα 504 λτ. είναι ο εργοστασιακός χώρος αποσκευών, με ρεζέρβα ανάγκης μάλιστα και όχι με κάποιο κιτ επισκευής ελαστικού.
Μιας και αναφερθήκαμε σε εξοπλισμό, να πούμε ότι εμπορική δημοφιλής είναι η έκδοση Premium (από 29.990 ευρώ) στην οποία υπάρχει οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (8 ιντσών). Σε αυτό το πακέτο βλέπουμε αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό, προειδοποίηση τυφλού σημείου, αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος και βροχής, κάμερα όπισθεν, ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη καθίσματος οδηγού και 17άρες ζάντες.
Last but not least, οι οδηγικές εντυπώσεις του Nissan Qashqai. Το οποίο ξεχώρισε στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test), με μία από τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας. Πέρασμα 77 χλμ./ώρα κατέγραψε στο στεγνό οδόστρωμα το AutoΤρίτη Test Center, παραμένοντας απόλυτα ελέγξιμο και σταθερό μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας. Γενικότερα, έχουμε ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αποτελεσματική ανάρτηση που λειτουργεί υποδειγματικά, σιδερώνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα δίχως να παράγει κραδασμούς ή θορύβους.
Σελίδα 1 | 5 Οικογενειακά SUV κάτω από 30.000 ευρώ που αξίζουν τα λεφτά τους |
Σελίδα 2 | Kia Xceed από 26.690 ευρώ: Με 7 χρόνια εγγύηση & 5 χρόνια δωρεάν service |
Σελίδα 3 | Nissan Qashqai από 27.490 ευρώ: Με super κράτημα στο στεγνό & Elk Test στα 77 χλμ./ώρα |
Σελίδα 4 | Peugeot 3008 από 27.900 ευρώ: Το best-seller οικογενειακό SUV |
Σελίδα 5 | Skoda Karoq από 29.900 ευρώ: Με 150 άλογα & καλούς χώρους |