Αφού λοιπόν αναφέραμε τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να έχετε στην κατοχή σας, τώρα θα επικεντρωθούμε στο οδηγικό σκέλος. Αυτό που μπορεί να σας μπλέξει και να σας δημιουργήσει πρόβλημα είναι η είσοδος και η έξοδος στους κυκλικούς κόμβους, ή πιο απλά πλατείες. Στη χώρα μας, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ, σε ισόπεδο κυκλικό κόμβο ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά. Δηλαδή αν δεν υπάρχει σήμανση να ορίζει το αντίθετο, προτεραιότητα έχουν εκείνοι που μπαίνουν σε πλατεία. Στο εξωτερικό ωστόσο, ισχύει το ακριβώς αντίθετο, αφού προτεραιότητα έχουν πάντοτε όσοι κινούνται εντός του κυκλικού κόμβου. Συνεπώς προσέξτε μην παρασυρθείτε από συνήθεια και προκαλέσετε κάποιο ατύχημα, διότι η ευθύνη θα βαρύνει εσάς.
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.