Η νοοτροπία που έχουν οι οδηγοί στο εξωτερικό, κυρίως στις αναπτυγμένες χώρες και η οδηγική τους παιδεία, αντικατοπτρίζεται πλήρως στο τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πεζούς. Για παράδειγμα όταν βρίσκονται πεζοί σε διάβαση οι οδηγοί σταματούν από μόνοι τους επιτρέποντας στους πεζούς να διασχίσουν το δρόμο. Παράλληλα σε περιπτώσεις που η κίνηση είναι αυξημένη, ποτέ μα ποτέ δε σταματούν πάνω στη διάβαση μπλοκάροντας την πρόσβαση των πεζών. Και επειδή στο εξωτερικό έχουν συνηθίσει έτσι, προσέξτε ιδιαίτερα όταν πλησιάζετε σε διαβάσεις, διότι οι πεζοί πολλές φορές διασχίζουν το δρόμο χωρίς να ελέγξουν. Παράλληλα πολύ σύνηθες είναι οι οδηγοί στο εξωτερικό να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς ακόμα και όταν αυτοί δε βρίσκονται σε κάποια διάβαση και απλά περιμένουν στην άκρη του πεζοδρομίου. Προσέξτε λοιπόν να κρατάτε λίγο αυξημένες αποστάσεις για την περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα φρενάρει απότομα.
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.