Τα αλάρμ ή ελληνιστί τα φώτα εκτάκτου ανάγκης, όπως λέει και το όνομά τους, είναι προορισμένα να χρησιμοποιούνται μόνο σε έκτακτη ανάγκη. ΠαρΆ όλα αυτά, παρότι ο Κ.Ο.Κ. ορίζει ξεκάθαρα πότε πρέπει να γίνεται χρήση των αλάρμ, αυθαίρετα στη χώρα μας τα ενεργοποιούμε για διάφορους λόγους αντί των φλας. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι το παρκάρισμα, όπου παρότι ο Κ.Ο.Κ. ορίζει την προειδοποιητική χρήση των φλας, εμείς ανάβουμε τα αλάρμ.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε πότε προβλέπεται η χρήση των αλάρμ στο εξωτερικό: • Όταν λόγω βλάβης το αυτοκίνητό σας έχει ακινητοποιηθεί ή κινείται με μειωμένη ταχύτητα. • Όταν χρειαστεί να μειώσετε απότομα την ταχύτητά σας σε δρόμο εκτός πόλης • Όταν παρκάρετε ή σταματήσετε σε σημείο που απαιτείται να είστε ορατοί από τους άλλους οδηγούς. • Όταν θέλετε να ειδοποιήσετε το όχημα που σας ακολουθεί πως σε εκείνο το σημείο που βρίσκεστε υπάρχει κάποιο εμπόδιο (π.χ. μεγάλη λακκούβα).
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.
Πολύ σωστά και χρήσιμα όλα όσα ανέφερε το άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα που στην Ελλάδα δεν τα γνωρίζουμε και που υπάρχουν τουλάχιστον στην Β. Ευρώπη. Στις εισόδους των αυτοκινητόδρομων αυτοί που βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο μετακινούνται προσωρινά στην αριστερή λωρίδα ώστε να διευκολύνουν την είσοδο αυτών που εισέρχονται από δεξιά. Δεύτερον σήματα στοπ υπάρχουν πολύ λίγα και η ρύθμιση της προτεραιότητας γίνεται από τα σήματα παραχώρησης προτεραιότητας που είναι αναρτημένα σε κολώνα η ζωγραφισμένα στον δρόμο.