Τέσσερα χρόνια είναι η συνηθέστερη διάρκεια συμβολαίου που επιλέγεται στην ελληνική αγορά.
Τι διάρκεια πρέπει να έχει το συμβόλαιο;
967.808 Επισκέψεις στο άρθρο
Η διάρκεια του συμβολαίου μπορεί να διαμορφωθεί από το ένα έως τα έξι έτη. Όπως είναι λογικό, όσο πιο μικρή η διάρκεια, τόσο πιο ακριβό το μίσθωμα. Επίσης, σημειώστε πως το μίσθωμα, το ποσό δηλαδή που πρέπει να δίνεις κάθε μήνα, εξαρτάται από την αρχική συμφωνία που θα κάνεις με την εταιρεία leasing σχετικά με το τι θα κάνεις στην λήξη του συμβολαίου. Αναλυτικότερα, αρχικά υπάρχει η δυνατότητα να κρατήσεις το αυτοκίνητο, έπειτα υπάρχει η δυνατότητα να μην το κρατήσεις (η πιο διαδομένη επιλογή) και τέλος μπορείς να επιλέξεις στο τέλος του «συμβολαίου» αν θα κρατήσεις ή όχι.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.