Επιλέξτε το πρόγραμμα που ταιριάζει με το προφίλ σας.
5 μικρά, αλλά σημαντικά μυστικά!
967.807 Επισκέψεις στο άρθρο
• Προσέξτε τους όρους της προσφοράς. Αν υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων, ίσως δεν σας συμφέρει το συγκεκριμένο μίσθωμα.
• Είναι σωστό και οικονομικότερο να περιλαμβάνετε πάντα την συντήρηση στο πρόγραμμα χρονομίσθωσης. Μη νομίσετε ότι αν την εξαιρέσετε θα σας κοστίσει φθηνότερα.
• Είναι σημαντικό τα service να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας και όχι απλώς «όπως προβλέπει ο κατασκευαστής». Ζητήστε τις απαραίτητες διευκρινήσεις για να διασφαλίσετε και τη μακροζωία του αυτοκινήτου σας.
• Επιλέξτε το πρόγραμμα που ταιριάζει με το προφίλ σας, κάτι που θα ορίσει άλλωστε και τη διάρκεια του συμβολαίου, αλλά και τον τύπο του αυτοκινήτου που σκοπεύετε να μισθώσετε.
• Μιλήστε με τον λογιστή σας εξηγώντας πολύ συγκεκριμένα ότι σας ενδιαφέρει να «νοικιάσετε» ένα αυτοκίνητο με τη μέθοδο του leasing. Έτσι θα μπορεί κι εκείνος να σας ενημερώσει σωστά και ολοκληρωμένα.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.