Πριν πάρετε την τελική σας απόφαση, πάρτε χαρτί και μολύβι και συγκρίνετε τις προσφορές που έχετε στα χέρια σας.
Η καλύτερη προσφορά σε 4 βήματα
967.816 Επισκέψεις στο άρθρο
Βήμα 1: Διαλέξτε το αυτοκίνητο που επιθυμείτε
Πριν πάτε στην εταιρεία leasing, αποφασίστε προσεκτικά τον τύπο του αυτοκινήτου που θέλετε να μισθώσετε. Κάντε μια λίστα που ανταποκρίνεται στη τσέπη σας.
Βήμα 2: Ζητήστε ένα test drive
Ελάτε σε επαφή με τον πωλητή και συζητήστε μαζί του, αν είναι εφικτό να προβείτε σε ένα test drive του τελικού μοντέλου που σκέφτεστε να μισθώσετε.
Βήμα 3: Συγκρίνετε τις προσφορές
Πριν πάρετε την τελική σας απόφαση, πάρτε χαρτί και μολύβι και συγκρίνετε τις προσφορές που έχετε στα χέρια σας. Κατασταλάξτε στην πιο συμφέρουσα για εσάς, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους που έχετε θέσει και δείτε προσεκτικά τι διαφορές μπορεί να έχει η μια προσφορά από την άλλη. Έχετε μάλιστα υπόψη πως το πιο φθηνό μίσθωμα, δεν είναι πάντα και το πιο οικονομικό!
Βήμα 4: Τηρείτε τους όρους του μισθώματος
Οκ, μισθώσατε το αυτοκίνητο που επιθυμούσατε, με τους όρους που θέλατε, αλλά τους όρους του μισθώματος θα πρέπει να τους έχετε στο μυαλό σας. Να είστε προσεκτικοί με τα διαστήματα service και να γίνονται εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής. Επίσης θα πρέπει να ελέγχετε τα διανυθέντα χιλιόμετρα ώστε να είστε εντός των ορίων του συμβολαίου σας, ώστε να μην έχετε έξτρα χρεώσεις.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.
Δεν συμφέρει το leasing για ιδιώτες στην Ελλάδα διότι πέραν του κόστους χρήσεως ο τελικός χρήστης - μισθωτής επιβαρύνεται με το κέρδος της εταιρείας-εκμισθωτη συν τον ΦΠΑ. Και σας ρωτώ, ποιος ο λόγος να προπληρώνεις μήνα τον μήνα το όποιο κόστος χρήσης; Το επιχείρημα πληρώνω και ξενοιάζω αμφιβάλλω αν θα ισχύσει σε περίπτωση σοβαρής βλάβης όπου θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης υποδεέστερης αξίας από αυτό που μισθώνεις χωρίς φυσικά να σου μειώσουν αντίστοιχα το μίσθωμα. Συμφέρον θα ήταν το leasing μόνο αν το κόστος χρήσεως του αυτοκινήτου πλέον του ΦΠΑ που περιέχεται στο μίσθωμα είναι μικρότερο από αυτό που επιβαρύνει εσένα ως ιδιώτη. Για να το πω απλά αν εσυ ως ιδιώτης πληρώνεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο για ένα τυπικό σέρβις 200 ευρώ και μέσω του leasing το ίδιο σέρβις σου κοστίζει 100 ευρώ ή αν τα ελαστικά σου κοστίζουν 400 ευρώ και μέσω leasing το κόστος είναι 200 ευρώ τότε πιθανόν να είναι φθηνότερο το leasing. Οι ενδιαφερόμενοι ας το ερευνήσουν
Εχει απόλυτο δικιο ο σχολιαστής ΑΠΚ. Ως λογιστής σας διαβεβαίωνω οτι είναι ασύμφορη στην Ελλάδα η χρονομίσθωση απο ιδιώτη, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει κίνητρο φορολογικής απόσβεσης, αλλά κυρίως γιατί τα μισθώματα υπερβαίνουν το πραγματικό κόστος χρήσης, και δεν βάζω καν στην εξίσωση τον χιλιομετρικό περιορισμό. Αν παρόλα αυτά θέλετε οπωσδήποτε να χρονομισθώσετε ως ιδιώτης, προτείνω να επιλέξετε κάποιο μεγάλο και ακριβό αυτοκίνητο για να έχει κάποιο οικονομικό νόημα. Για τα μικρά είναι εντελώς ασύμφορο.