- Διάλεξε τον τύπο που ταιριάζει στο αμάξι & στη χρήση που κάνεις (πχ. όχι χωμάτινα αν δεν πατάς χώμα)
- Διάβασε την ετικέτα πριν αγοράσεις για να μην γκρινιάζεις μετά
- Ακόμα καλύτερα δες τα τεστ του AutoΤρίτη
- Μεγάλη διαφορά τιμής από έμπορο σε έμπορο; Δες ημερομηνία μήπως είναι μπαγιάτικα
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Από λάθος διάσταση & καλοκαιρινά σε αμάξι βουνού μέχρι φτηνιάρικα μεταχειρισμένα
Tο βάθος πέλματος κάθε ελαστικού πρέπει να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το νόμιμο όριο είναι 1,6 χλστ., αλλά με τιμή κάτω από 3 χλστ. καλό είναι να αλλάζονται τα ελαστικά.
Ήρθε η ώρα τους;
Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για την δεύτερη χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο. Επειδή στο AutoΤρίτη αποδείξαμε πως κάτω από τα 4 χλστ. υπάρχει σημαντική αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος, καλό θα ήταν να μην περιμένουμε να φτάσουν τα ελαστικά στο νόμιμο όριο για να τα αλλάξουμε. Επίσης τα ελαστικά, ειδικά αυτά που είναι φορεμένα στο αυτοκίνητο και εκτεθειμένα στον ήλιο , στις καιρικές συνθήκες και στις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας ακόμη και αν δεν έχει φθαρεί ως προς το βάθος πέλματος θα πρέπει να αλλάζονται στα 3-4 χρόνια. 300-400 ευρώ κάθε 4 χρόνια δεν είναι τίποτα μπροστά στην ασφάλεια και την ακεραιότητά μας.Σελίδα 2 | Δεν βάζω ότι μου… καπνίσει |
Σελίδα 3 | Διάβασε την τιμημένη την ετικέτα! |
Σελίδα 4 | Στα run flat λέμε ναι ή όχι; |
Σελίδα 5 | Το τυρί «τιμή-χώμα» το είδες. Τη φάκα; |