ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εμπεριέχει κίνδυνο αυτή η διαδικασία;

 Σχολιάστε 
165.492 Επισκέψεις στο άρθρο
Ας πάρουμε για παράδειγμα την τουρμπίνα: ο περισσότερος αέρας που πλέον θα επιζητά για να δουλέψει σωστά, είναι διαθέσιμος μόνο σε υψηλές ταχύτητες, οπότε σε αντίθετη περίπτωση υπολειτουργεί συνεχώς.
3 Φωτογραφίες »

Ας πάρουμε για παράδειγμα την τουρμπίνα: ο περισσότερος αέρας που πλέον θα επιζητά για να δουλέψει σωστά, είναι διαθέσιμος μόνο σε υψηλές ταχύτητες, οπότε σε αντίθετη περίπτωση υπολειτουργεί συνεχώς.

Η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Ναι. Δεδομένου ότι η αύξηση της ιπποδύναμης προκαλείται από τη χρήση περισσότερου καυσίμου σε συνδυασμό με την εισαγωγή περισσότερου αέρα, είναι κατανοητό πως η μηχανή δουλεύει με τιμές «έξω απο τα νερά της». Το φορτίο που έχει να φέρει εις πέρας αυξάνεται αυτόματα, και μαζί με αυτό και η φθορά του κινητήρα, μειώνοντας σημαντικά τη διάρκεια ζωής του.

Το παραπάνω καύσιμο απαιτεί τα μπεκ να συνεχίζουν να ψεκάζουν, ενώ το πιστόνι ήδη τελειώνει την κίνηση του, ανεβάζοντας την θερμοκρασία και προκαλώντας πιθανές βλάβες.
3 Φωτογραφίες »

Το παραπάνω καύσιμο απαιτεί τα μπεκ να συνεχίζουν να ψεκάζουν, ενώ το πιστόνι ήδη τελειώνει την κίνηση του, ανεβάζοντας την θερμοκρασία και προκαλώντας πιθανές βλάβες.


Μάλιστα η συγκεκριμένη μακρά φθορά είναι συνήθως το μικρότερο πρόβλημα καθώς πολλά εξαρτήματα του κινητήρα δεν μπορούν να αντέξουν την επιπλέον δουλειά που έχουν να φέρουν εις πέρας. Ας πάρουμε για παράδειγμα την τουρμπίνα: ο περισσότερος αέρας που πλέον θα επιζητά για να δουλέψει σωστά, είναι διαθέσιμος μόνο σε υψηλές ταχύτητες, οπότε σε αντίθετη περίπτωση υπολειτουργεί συνεχώς. Ακόμη, το επιπλέον καύσιμο που απαιτούν οι τιμές του νέου εγκεφάλου, για να προσφέρεται συνεχώς (εκτός από το γεγονός πως αυξάνει σημαντικά την κατανάλωση), οφείλει να γίνεται με την αύξηση της χρονικής διάρκειας που χρειάζονται να ψεκάζουν τα μπεκ. Ως αποτέλεσμα, πολλές φορές να μην έχουν ολοκληρώσει την διαδικασία και να συνεχίζουν το ψέκασμα, ενώ το πιστόνι ήδη τελειώνει την κίνηση του, ανεβάζοντας την θερμοκρασία και προκαλώντας πιθανές βλάβες. Η κατάσταση είναι παρόμοια και στους κινητήρες βενζίνης όπου οι παραγόμενες υψηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν αρκετά και την λειτουργία του καταλύτη ο οποίος λειτουργεί σωστά σε συγκεκριμένους βαθμούς. Ανεπηρέαστο δεν μένει ούτε το κιβώτιο ταχυτήτων (ειδικά σε αυτόματα αυτοκίνητα) στο οποίο τα γρανάζια έχουν δημιουργηθεί για να αντέχουν συγκεκριμένες πιέσεις για μεγάλα διαστήματα. Είπαμε και προηγουμένως πως ανάλογα με την δύναμη κάθε έκδοσης, χρησιμοποιούνται και ανάλογα υλικά.
 

Μόνο σε επαγγελματίες

Εάν παρόλα αυτά επιθυμείτε να κερδίσετε το 100% από αυτά που έχει να σας προσφέρει ο κινητήρας σας, θα πρέπει σίγουρα να επιλέξετε έναν επαγγελματία. Έτσι μπορείτε να είστε σίγουροι πως έχετε αποκτήσει ένα εξελιγμένο λογισμικό που προσαρμόζεται ξεχωριστά στο δικό σας αυτοκίνητο. Μάλιστα σε πολλές μεγάλες εταιρίες, υπάρχει εγγύηση για τη ρύθμιση των εγκεφάλων, έτσι ώστε να είστε καλυμμένοι για πιθανές  ζημιές. Όσον αφορά το κόστος να πούμε πως ποικίλει από αμάξι και κινητήρα και ξεκινάει από τα 100 ευρώ ενώ δύσκολα θα ξεπεράσει τα 800 ευρώ. Σε ειδικές κατασκευές το κόστος μπορεί να ξεφύγει...

Σελίδα 1Βάζεις πρόγραμμα και παίρνεις «εύκολα» 50 άλογα παραπάνω! Αξίζει;
Σελίδα 2Όχι δεν είναι το ίδιο μοτέρ που βγάζει από 90 έως 150 άλογα!
Σελίδα 3Τι είναι ο επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου;
Σελίδα 4Μέθοδοι αύξησης ιπποδύναμης μέσω εγκεφάλου
Σελίδα 5Εμπεριέχει κίνδυνο αυτή η διαδικασία;
Mercedes
FORD TRANSIT EURONCAP