ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με αυξημένη πρακτικότητα και αναβαθμισμένες μεταφορικές ικανότητες, η στέισον έκδοση αμαξώματος του Megane θα προστεθεί σύντομα στην γκάμα του μοντέλου σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές

Με αυξημένη πρακτικότητα και αναβαθμισμένες μεταφορικές ικανότητες, η στέισον έκδοση αμαξώματος του Megane θα προστεθεί σύντομα στην γκάμα του μοντέλου σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές

Nέο Megane station wagon

(10/3/2009)

Επενδύοντας περαιτέρω στην πλατφόρμα του νέου Megane, η Renault παρουσίασε τώρα και τη στέισον βάγκον έκδοση αμαξώματος του μικρομεσαίου της μοντέλου. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον σχεδιαστικά, με έντονες πινελιές γαλλικής φινέτσας και σύγχρονο design.

Από πλευράς διαστάσεων, το Megane στέισον είναι συνολικά μακρύτερο από το χάτσμπακ (συνολικά 4.558 χλστ.,+263 χλστ.), διαφορά η οποία οφείλεται κυρίως στο επίσης μακρύτερο μεταξόνιο 2.702 χλστ. (+62 χλστ.). Φυσικά, στόχος των Γάλλων ήταν να επενδύσουν στην πρακτικότητα του μοντέλου. Για το λόγο αυτό φρόντισαν ώστε η δεύτερη σειρά καθισμάτων να αναδιπλώνεται πλήρως, δημιουργώντας εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, ενώ το επιμηκυμένο αμάξωμα χάρισε στο γαλλικό μοντέλο και μεγαλύτερο -κατά 119 λίτρα όγκου- χώρο αποσκευών (συνολικά 524 λίτρα). Τέλος, από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του μικρομεσαίου στέισον περιλαμβάνει 6 κινητήρες βενζίνης. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο εντελώς νέος 1.400άρης TCe με τους 130 ίππους, ακολουθούν δύο μοτέρ στα 1,6 λίτρα με 100 και 110 ίππους, ένας δίλιτρος με 140 ίππους και ένας επίσης δίλιτρος με τούρμπο 180 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
DS