Ό,τι αναφέραμε για τη Volvo στην ακριβώς προηγούμενη σελίδα ισχύει και για το έταιρο «60άρι», το V60. Πέντε αστέρια και εδώ με τις επιμέρους βαθμολογίες να βρίσκονται από καλά έως και σε υψηλά επίπεδα.
Τα crash test κανονικά και σύμφωνα με τον ορισμό θα έπρεπε να μετράνε την ακαμψία - αντοχή ενός αμαξώματος και την πιθανότητα επιβίωσης των επιβατών μετά από μια σύγκρουση και όχι τους πόσους βομβητες έχει ένα αμάξι και αν μπορεί να φρενάρει μόνο του.
Πολυ μεγάλη απόκλιση για το Panda. Απο το 4 του παρελθόντος τώρα στο μηδέν. Εδώ φαίνεται αν ένας κατασκευαστής ανταποκρίνεται στις αλλαγές των προδιαγραφών πρόσκρουσης του EURONCAP και πολυ φοβάμαι οτι θα έχει σοβαρές συνέπειες για τη Fiat. Η VW μετά το σκάνδαλο ρύπων ανακάλεσε αυτοκίνητα αλλα εδώ τι μπορει να κανει η Fiat για να γίνει το Panda ξαφνικά ασφαλέστερο;
Χάρη, μην σου φαίνεται περίεργο. Όσο λιγότερο τσαλακωνεται ένα αμάξωμα, τοσο περισσότερη κινητική ενέργεια φτάνει στους επιβάτες. Στην περίπτωση του Wrangler , έχεις ένα τανκς που τσαλακωνεται πολυ λίγο μεν, σε περίπτωση σύγκρουσης, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι επιβάτες να σκοτωθούν, ακριβώς γιατί το αμάξωμα δεν απορροφά, αρκετή κινητική ενέργεια μεταδίδοντας την σχεδόν όλη στους επιβαίνοντες...
@Γιώργος: EuroNCAP = European New Car Assessment Programme. Δηλαδή αξιολόγηση της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ κάθε νέου αυτοκινήτου. Είτε ενεργητικής είτε παθητικής. Έτσι, εξίσου σημαντικό με το πως θα συμπεριφερθεί ένα όχημα / πλαίσιο σε περίπτωση σύγκρουσης είναι και το να αποφύγει αυτή τη σύγκρουση. Ποιός από εμάς δε θα ήθελε να έχει όλα αυτά τα συστήματα ασφαλείας στο αυτοκίνητό του; Ωστόσο, παρότι δεν είμαι ειδικός βέβαια, μου κάνει εντύπωση να βλέπω την καμπίνα του Wrangler να είναι παντελώς άθικτη (ίσως και μισό μέτρο ΠΡΙΝ την καμπίνα!) και παρόλα αυτά να παίρνει βαθμολογία 50%!
Τα crash test κανονικά και σύμφωνα με τον ορισμό θα έπρεπε να μετράνε την ακαμψία - αντοχή ενός αμαξώματος και την πιθανότητα επιβίωσης των επιβατών μετά από μια σύγκρουση και όχι τους πόσους βομβητες έχει ένα αμάξι και αν μπορεί να φρενάρει μόνο του.
Πολυ μεγάλη απόκλιση για το Panda. Απο το 4 του παρελθόντος τώρα στο μηδέν. Εδώ φαίνεται αν ένας κατασκευαστής ανταποκρίνεται στις αλλαγές των προδιαγραφών πρόσκρουσης του EURONCAP και πολυ φοβάμαι οτι θα έχει σοβαρές συνέπειες για τη Fiat. Η VW μετά το σκάνδαλο ρύπων ανακάλεσε αυτοκίνητα αλλα εδώ τι μπορει να κανει η Fiat για να γίνει το Panda ξαφνικά ασφαλέστερο;
Χάρη, μην σου φαίνεται περίεργο. Όσο λιγότερο τσαλακωνεται ένα αμάξωμα, τοσο περισσότερη κινητική ενέργεια φτάνει στους επιβάτες. Στην περίπτωση του Wrangler , έχεις ένα τανκς που τσαλακωνεται πολυ λίγο μεν, σε περίπτωση σύγκρουσης, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι επιβάτες να σκοτωθούν, ακριβώς γιατί το αμάξωμα δεν απορροφά, αρκετή κινητική ενέργεια μεταδίδοντας την σχεδόν όλη στους επιβαίνοντες...
@Γιώργος: EuroNCAP = European New Car Assessment Programme. Δηλαδή αξιολόγηση της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ κάθε νέου αυτοκινήτου. Είτε ενεργητικής είτε παθητικής. Έτσι, εξίσου σημαντικό με το πως θα συμπεριφερθεί ένα όχημα / πλαίσιο σε περίπτωση σύγκρουσης είναι και το να αποφύγει αυτή τη σύγκρουση. Ποιός από εμάς δε θα ήθελε να έχει όλα αυτά τα συστήματα ασφαλείας στο αυτοκίνητό του; Ωστόσο, παρότι δεν είμαι ειδικός βέβαια, μου κάνει εντύπωση να βλέπω την καμπίνα του Wrangler να είναι παντελώς άθικτη (ίσως και μισό μέτρο ΠΡΙΝ την καμπίνα!) και παρόλα αυτά να παίρνει βαθμολογία 50%!