ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Renault Megane Estate διατηρεί τη δυναμική σχεδίαση των υπολοίπων αμαξωμάτων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Renault Megane Estate διατηρεί τη δυναμική σχεδίαση των υπολοίπων αμαξωμάτων.

Το νέο Renault Megane Estate

(5/6/2009)

Μετά το hatchback και το coupe η γκάμα του νέου Renault Megane επεκτείνεται με ένα ακόμη αμάξωμα. Το Estate έρχεται να καλύψει τις χωροταξικές ανάγκες των οικογενειαρχών διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς. Υπερπλήρης επίσης είναι η γκάμα των κινητήριων συνόλων.

Δεν έχει περάσει ένας χρόνος από την πρώτη παρουσίαση του νέου Renault Megane (Αύγουστος του 2008) και η γκάμα των αμαξωμάτων «κλείνει» με την βάγκον εκδοχή. Το Megane Estate διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς, επικεντρώνεται βέβαια στους χώρους, ώστε να καλύψει τις ανάγκες των απαιτητικών αγοραστών.

Αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος δεν υπάρχουν. Πλούσια είναι η γκάμα των κινητήριων συνόλων.

Αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος δεν υπάρχουν. Πλούσια είναι η γκάμα των κινητήριων συνόλων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναφορικά με την εξωτερική του εμφάνιση αλλαγές δεν υπάρχουν στο μπροστινό μέρος, πίσω όμως τα πράγματα είναι άκρως διαφορετικά, αφού οι γραμμές του αμαξώματος έχουν τεντωθεί προς τα πίσω, ενώ η γραμμή της οροφής πέφτει «απαλά» προς τα κάτω. Νέα επίσης είναι τα φωτιστικά σώματα συγκριτικά με τα hatchback και coupe προκειμένου οι γραμμές να δέσουν αρμονικά μεταξύ τους.
Μάλιστα, για να ικανοποιήσει τις μεταφορικές ανάγκες του οικογενειάρχη το Megane Estate έχει μεγαλώσει και σε διαστάσεις. Συγκεκριμένα, το μήκος ανέρχεται πια στα 4,56 μέτρα και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 62 χλστ. (2.702 χλστ.), γεγονός που συνέβαλλε στην αύξηση των εσωτερικών διαστάσεων για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη μεγάλωσε κατά 119 λίτρα (συνολικά 524 λίτρα), ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων αυτός ανέρχεται στα 1.595 λίτρα.
Αλλαγές αναφορικά με τη γκάμα των κινητήριων συνόλων δεν έχουν υπάρξει (οι βενζινοκινητήρες είναι έξι συνολικά), επεμβάσεις όμως έχουν γίνει στο set up της ανάρτησης. Αυτές αφορούν το υποπλαίσιο της εμπρός ανάρτησης και τη σκληρότητα των πίσω αμορτισέρ.
Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στην Palencia της Ισπανίας παράλληλα με το hatchback και το coupe και η εμπορική του διάθεση στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει στα τέλη του Ιουνίου.
Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA