Μεγάλος πρωταγωνιστής στον εκθεσιακό χώρο της Opel στη Φρανκφούρτη θα είναι το τέταρτης γενιάς Astra. Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στη χώρα μας στις αρχές του 2010 και σε σχέση με το παρόν μοντέλο, έρχεται με αρκετές αλλαγές.
Astra (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονα πίσω), όμως έχει δεχτεί αρκετές βελτιώσεις στη δομή της. Ένα άλλο νέο στοιχείο του αυτοκινήτου αποτελεί η αλλαγή στη σχεδιαστική φιλοσοφία, αφού πλέον οι καμπύλες είναι περισσότερες από πριν. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι κοινή με αυτή του Insignia, ενώ μαλακά πλαστικά ντύνουν ένα μεγάλο κομμάτι του. Οι χώροι, τέλος, πιθανότατα θα βρίσκονται σε λίγο καλύτερα επίπεδα από ό,τι στο τωρινό μοντέλο, λόγω και των μεγαλύτερων διαστάσεων του οχήματος (μήκος: 4,42 μέτρα από 4,29, μεταξόνιο: 2,685 μέτρα από 2,614).
Το νέο Astra θα διατίθεται με συνολικά 8 μοτέρ, 4 βενζίνης και 4 πετρελαίου. Στα βενζινοκίνητα συνεχίζουν από το προηγούμενο μοντέλο οι ατμοσφαιρικοί 1,4 και 1,6 λίτρων με 100 και 115 ίππους, αλλά και ο 1,6 turbo με τους 180 ίππους. Παράλληλα, ντεμπούτο κάνει ο νέος 1,4 turbo των 140 ίππων, ο οποίος συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις. Περνώντας στους diesel, στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1,3 CDTI των 95 ίππων και ακολουθούν δύο εκδόσεις του 1,7 CDTI με 110 και 125 ίππους, αλλά και ο 2λιτρος CDTI των 160 ίππων. Τα κιβώτια, τέλος, είναι μηχανικά 6 σχέσεων, εκτός των ατμοσφαιρικών βενζινοκινητήρων και του 1,3 diesel, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.