Είναι η Subaru premium; Και τελικά είναι η γιαπωνέζικη Audi;
(5/1/2010)
Ιαπωνικές premium μάρκες έχουμε μάθει να θεωρούμε τη Lexus και την Infiniti τώρα που ήρθε στην Ελλάδα. Όμως η Subaru ξεχωρίζει από τους ομοεθνείς της κατασκευαστές και έχει μια εικόνα ένα κλικ παραπάνω. Είναι premium όμως; Και τι σχέση έχει με την Audi;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρκεί όμως ένας τόσο ισχυρός χαρακτήρας για να κάνει από μόνος του μια μάρκα premium; Στο κάτω -κάτω η Audi μπορεί όντως να «ανέβηκε» πατώντας σε αυτές τις δύο τεχνολογίες, τις συνόδεψε όμως με αντίστοιχη αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής και τα υλικά.Σήμερα η Audi δεν πουλάει αποκλειστικά τετρακίνητα ή τούρμπο αυτοκίνητα, όλα της τα μοντέλα όμως διαθέτουν αυτά τα στοιχεία που κάνουν τη μάρκα και premium και περιζήτητη. Η Subaru όμως;
&&&& Σίγουρα έχει πολύ ισχυρά γονίδια, λόγω της εμπλοκής της μάρκας με τους αγώνες στο παρελθόν. Όμως στις πολιτικές τους εκδόσεις τα κατά τα άλλα αγωνιστικά της μοντέλα δεν τα πιο δημοφιλή.
Μπορεί ένα Impreza WRX STI να κοσμεί πολλά παιδικά δωμάτια, δύσκολα όμως ο μπαμπάς θα διαλέξει το 1,5 για το αυτοκίνητο της οικογένειας. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με την Audi.
Όμως η Subaru ακόμη και έτσι έχει έναν αέρα «υπεροχής». Μπορεί αυτό να οφείλεται στις όχι και τόσο προσιτές τιμές των μοντέλων της, που στη συνείδηση του αγοραστή υποδηλώνει πως αξίζει το κάτι παραπάνω.
Το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας, το Forester πουλάει κατά μέσο όρο σε τιμές πιο πάνω από τα τυπικά SUV της κατηγορίας. Και όχι αυτή η γενιά του, αλλά όλες. Το ακριβό ταυτίζεται και με το premium.
Όμως ούτε η τιμή μπορεί να χαρακτηρίσει ένα μοντέλο premium. Στο δια ταύτα η Subaru πρέπει να αποδείξει ότι είναι κάτι διαφορετικό, μόνο μέσα από τα μοντέλα της, και όποιος έχει μπει σε ένα Audi και ένα Subaru γνωρίζει ότι οι δύο μάρκες δεν παίζουν στις ίδιες κατηγορίες.
Κάτι όχι απαραίτητα κακό για την ιαπωνική μάρκα, αφού δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας που προβάλει προς τα έξω, άσχετα με το τι πιστεύουν κάποιοι. Και πάλι όμως, τελικά το ερώτημα μένει.
Στα δικά σας μάτια, είναι η Subaru premium μάρκα; Είναι η γιαπωνέζικη Audi; Έχει κάτι περισσότερο από τα τρία χαρακτηριστικά που προσφέρουν τα μοντέλα της (τούρμπο μπόξερ κινητήρες και τετρακίνηση); Εσείς πως τη βλέπετε;
λοιπον premium = παω συχνα συνεργειο πληρωνω απλες ζημιες σε εξωφρενικες τιμες πληρωνω και μεγαλες ζημιες ακομα περισσοτερα euro αλλα νιωθω κοινονικα ανωτερος τι κι αν χαλασε το αυτοκινητο παλι εγω θα το παρω μετα και θα το μοστραρω οπου μπορω και θα ειμαι ικανοποιημενος.τι να παρω αξιοπιστες κιτσαριες. εγω θελω το αυτοκινητο να ειναι η επεκταση της προσοπικοτητας που θα ηθελα να ειμαι αλλα δεν ειμαι.και οπου καθομαι καθε στιγμη πρεπει να δηλωνω το premium αυτοκινητο μου αν χρειαστει θα βαλω και το σημα της εταιριας στο κουτελο μου(ετσι ειναι τα premium στν ελλαδα σημερα)
Η Subaru premium? Oriste prota to premium! An premium einai na exeis enan esoteriko diakosmo me ulika pou dinoun tin aisthisi enos protoklasatou autokinitou(vl. rolls,bentley,maybach, klp) alla den einai kai sou vgazei provlimata mixanika, elektronika me kostos antalaktikon to miso amaxi tote ta subaru den einai! Ta Subaru, alla opos kai kathe iaponiki etairia, tha sou prosferoun prota apo ola, pano apo ola kai kalutera apo ola aksiopistia, apodosi pou uposxontai, kai otan tha pas gia service tha klais ta ladia pou allakses giati itan sa kainourgia! se antithesi me tous germanous(eksairesi i mercedes) pou sou lene allakse ladia stis 10-15 xiliades alla ksexnane na sou poun kthe 3-4 sumplirone kana litro giati ta kaime. Nai tha dexto oti i eikona pou dinei o esoterikos diakosmos to subaru einai katoterou apo tou audi, alla min ksexname oti gia tous olous mas tous odigous i teliki krisi gia to autokinio tha erthei meta to freno tou stamatimatos.
Καμμιά σχέση ! Όποιος έχει οδηγική αντίληψη και γνώση επιτυχημένου 60χρονου συνταξιούχου δημοσίου υπαλλήλου, θέλει ποιοτικό εσωτερικό (που βέβαια παραμένει σχεδιαστικά το ίδιο τα τελευταία 10 χρόνια), μαλακά πλαστικά, χλιδάτη μούρη με φωτάκια ημέρας αλλά λατέρνα, και πάνω απ' όλα επιθυμεί να μπει στο μάτι του γείτονα θα επιλέξει AUDI. Η SUBARU ξέρει να δημιουργεί μόνον για όσους την καταλαβαίνουν.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΤΕ, ΑΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 150.000 ΤΑ 30.000 ΧΩΜΑ ΑΛΛΑΖΩ ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙΑ (ΟΥΤΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΟΥΤΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ) ΑΥΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥ. FORESTER 2000
Παιδια μην το σκεφτεστε η SUBARU ειναι μια premium μαρκα...... Το ζευγαρι εξωτερικων καθρεπτων του νεου φορεστερ κοστιζει επιεικώς 800 ευρω!!!!! To ζευγαρι μπροστινων φωτιστικων Ξενον του φορεστερ πανω απο 2800 ευρω Το πισω αριστερο φτερο του φορεστερ 900 ευρω!!!! Η ηλιοροφη του νεου φορεστερ πανω απο 1500 ευρω!! ΑΝ τρακαρετε ποτε το Subaru σας (δεν σας το ευχομαι βεβαια) θα δειτε κατι τιμες που ουτε η Audi ουτε η Mercedes εχουν.... ΑΝ λοιπον η SUBARU δεν ειναι premium τοτε ποια ειναι.......?
To θέμα είναι, τι θεωρούμε premium. Aν premium θεωρούμε ότι έχει σχέση με ποιότητα, πολυτέλεια και χλυδή, τότε η Subaru δεν μπορεί να ανήκει σε αυτή την κατηγορία (όσον αφορά την πολυτέλεια και τη χλυδή). Βέβαια πολυτελές είναι το Tribeca, αλλά πρέπει να είναι και το μοναδικό μοντέλο της. Αν όμως premium θεωρούμε μια μάρκα που έχει ξεχωριστό χαρακτήρα και δεν ανήκει στους.. ''μαζικούς'' κατασκευαστές, με αμάξια για όλο τον λαό, τότε η Subaru πιστέυω πως ανήκει στην premium κατηγορία.
H Subaru den einai premium marka giati mono sthn komplexikh Ellada exoume auto ton xarakthrismo gia neoploutes markes. H AUDI einai poiotikh marka me kalh texnologia kai sport kataboles, kataloipo twn rally twn 80's. Proswpika thn protimw apo tis BMW kai Mercedes. H SUBARU einai arketa poiotikh alla den to deixnei, h texnologia ths einai e3isou, an oxi pio mprosta apo ths AUDI. H tetrakinhsh ths einai ena skali apnw apo opoiodpote (normal..oxi tupou GTR, Lambo ktl) allo autokinhto. Ean h8elan ta ellhnika entupa, 8a eixan kanei prin 2-3 xronia ena sugkritiko anamesa sto AUDI A4 2.0FSi quatrro kai sto antistoixo LEGACY 2.0R gia na katalabei o kosmos ti esti poiotita kai tetrakinhsh Subaru. H alh8eia einai oti den einai premium marka...alla einai amesa sugkrisimh me thn AUDI giati prosferei osa kai ta antostoixa AUDI alla se xamhloterh timh. P.S: osoi exoun amfibolies gia ta Subaru 8a tous prokalesw na kanoun ena wraiotato test drive piezontas to autokinhto oso 8eloun...kai 8a meinoun me to stoma anoixto. Odhghste to kai 8a me 8umh8hte.
Subaru h AUDI einai apo ta kalla "farmaka" gia 2 diaforetika syndroma, tou pa8ous gia kakourghmatikh odhghsh to SUBARU kai tou "ftinoxlexletzampaexwamaksigrhgoro". Premium? ti orizei h leksh premium? to Bentley, h Aston Martin ktl ti einai?, Enas odhgos pou stereite ta vasika gia na exei "PREMIUM" amaksi kai kanei pazaria mexri kai sta ladia, elastika frena kai to katevazei sto potami me nekra einai kai aytos PREMIUM??? Teleiwnontas to SUBARU einai PURE ENGINEERING, oi iapwnes pote den htan designades san tous italous h galous, mixanikoi einai oi an8rwpoi, apo thn alloi oi germanoi afisan thn mixanikh 20 xronia pisw kai strw8hkan ston koptorapth, kai na ta yfasmata, kai na ta design kai na h diafhmhsh, opou kai na koitakseis ma se kafetereia, cinema, club, synergeio o MITSOS 8a deis audi , enw SUBARU vlepeis se laspes vouna, xwmatines, xionia, gkremous kai faragia.
μην ξεχνατε οτι ο προηγουμενος προθυπουργος μας ειχε το tribeca για συνοδευτικο αυτοκινητο.......τα subaru δεν μπορουν να συγκριθουν τουλαχιστον σε θεμα τετρακινησης με κανενα αυτοκινητο ισως εχουν την καλυτερη πραγματικη τετρακινηση και για τους γνωστες αυτο φτανει....
Τα subaru έχουν μνημειώδη αξιοπιστία, πραγματική ποιότητα προσεγμένα στη λεπτομέρεια, μοναδική τετρακίνηση, και ασφάλεια στις κακές συνθήκες των ελληνικών δρόμων και υπερτερούν των αντιστοιχων audi σε ολους τους παραπάνω τομείς. Υστερούν μονο στην πολυτέλεια/χλιδή του σαλονιού και στην ηχομόνωση. Τα subaru χαρίζουν πραγματική συγκίνηση οδήγησης στους δρόμους, στις στροφές και στο βουνό και έχουν πολλούς φανατικούς φίλους και εδώ και στο εξωτερικό. Εχουν ένα θρύλο που τα συνοδέυει και ακόμα και τα απλά και ταπεινά μοντέλα 1.5 και 2.0 έχουν κάτι από αυτό. Αντίθετα τα πιο πολυτελή και ακριβά audi, κινούμενα σαλόνια είναι πιο δημοφιλή/αποδεκτά στις συνοικίες του κολωνακίου, της φιλοθέης και της Εκάλης αλλά και ως εταιρικά αυτοκινητα σε διευθυντικά στελέχη. Το σίγουρο είναι ότι στους γνώστες της αυτοκίνησης η subaru ανήκει στις premium αυτοκινητοβιομηχανίες γιατι είναι μοναδική και τα αυτοκίνητα της αξίζουν όλα τα λ7 τους!
Η SUBARU δεν ειναι στο μυαλο μας premium και αυτο δεν ειναι κατι αρνητικο αφου στο ακουσμα της μας ξυπναει αλλα πραγματα μεσα μας!Ειναι αλλωστε το στυλ τον αυτοκινητων της τετοιο.Για παραδειγμα το LEGACY ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα δεν το βαζεις στην elit.Oσον αφορα τη συγκριση με την AUDI ευχομαι ποτε τα SUBARU να μην γινουν τοσο γεριστικα και αποστειρωμενα.Τελος το γεγονος οτι ολα τα μοντελα της ειναι 4χ4 αποτελει και ειναι μια μοναδικοτητα που ξεχωριζει.
an kapoioi kaggoures thewroun ta fwta hmeras laterna tote ti na poume emeis gia tis aplostres pou vazete panw sto portbagaz sas! aerotomh to lete ayto? xa xa eiste oloi poly astoioi k komplexikoi pou adi na kavalate s3 kavalate asiatikes kakogousties! ade vre kalo aploma stis aplostres sas a k oso gia ton boxer pou ton exete theo na sas enhmerwsw oti to 2010 molis mphke!!!!!!!!!!!!!!! ksekoliste apo to 90'!
AUDI? XA XA XA DE LES DATSUN KALYTERA! AKOU EKEI IAPONEZIKH AUDI!!!!!!!!!!! THA SAS KANEI MINISH H AUDI META APO AYTO!
Τεχνολογία έχουν όλοι, το ζητούμενο είναι πως την υλοποιούν και σε τι κόστος... Η premium μάρκα καθορίζεται πρώτα από όλα από την ποιότητα των υλικών (και αυτών που φαίνονται και αυτών που δεν φαίνονται) και τη γενικότερη αίσθηση 'ποιότητας' του αυτοκινήτου, και στον τομέα αυτό οι γερμανοί απλά 'δεν παίζονται'. Η διαφορά βέβαια έχει μειωθεί οπότε το value for money είναι ένα ερώτημα, αλλά οι ιάπωνες έχουν δρόμο ακόμη.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ AUDI ΟΥΤΕ SUBARU. ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ AUDI ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝΕ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ SUBARU. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΓΡΑΤΖΟΥΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ PARKING. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΟΙΜΙΑ. ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.
ΦΙΛΕ o-xri... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΤΑΝ ΜΕ ΕΝΑ SUBARU TRIBECA ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΩΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ...
TI NA PO OTI KAI NA PO THA EINAI LIGO FTASAME STO SHMEIO NA SIGRINOUME THN AUDI ME THN ALFA ROMEO KAI THN SUBARU GIA TO AN ENAI PREMIUM OPOS H AUDI H AN EXOUN THN IDIA POIOTHTA KATASKEYHS E TO LIGOTERO POU MPORO NAT XARAKTIRISO EINAI GELEIO
Έχετε ανοίξει για κάποιο λόγο με τις έρευνες πόλεμο με την Audi, την συγκρίνεται μια με την Alfa και την άλλη με την Subaru. Ούτε με την δεν συγκρίνεται ούτε με την άλλη. Γιαπωνέζικο σημαίνει πειραγμένο ήχος μαύρα πλαστικά στο ταμπλό και κάγκουρας στο τιμόνι. Ξεχνάτε μου φαίνεται μοντέλα όπως S3, S4/RS4, S6/RS6, R8 τέτοιο πύραυλοι που ξεκινάνε απο 265 και φτάνουν τα 589 άλογα αφήνουν πολύ πίσω τα γιαπωνέζικα. Και κάτι τελευταίο και απλό κλείσε την πόρτα γιαπωνέζικου απλού πχ Toyota Corolla το κλασικό συνταξιουχάμαξο (κάποιοι ανέφεραν το Α4 αλλά δεν έχουν πάρει πρέφα πόσο χαμηλές είναι οι συντάξει) και κλείστε του Α4 του απλού μοντέλου, το γερμανικό κλείνει σαν τανκς και το άλλο κλείνει όπως κλείνει μια ηλικιωμένη την βεντάλια της. Αυτοκίνητα=Γερμανικά
η γιαπωνεζικη...τι?ηθελα να ξερα πως σας ερχονται τετοιοι προβληματισμοι....μπορει οι κινητηρες ναναι αλλο πραγμα,αλλα η ποιοτητα κατασκευης...ακομα απεχουν!ισως η ΤΟΥΟΤΑ μπορει να προσεγγισει αυτο το επιπεδο!με συγκεκριμενα μοντελε βεβαια.
Με οποιοδήποτε κριτήριο να το δεί κάποιος το SUBARU απέχει έτη φωτός απο οποινδήποτε αλλο κατασκευαστή (ιδιαίτερα δε απο υπερτιμημένα καί αναξιόπιστα αυτοκίνητα όπως τα AUDI a.k.a VW μέ άλλο περίβλημα). ¨Ενας γείτονας με Q7, δύο μήνες μετά το πέρας της εγγύησης είχε πρόβλημα με την ανάρτηση του. 8000¤ καί δύο μήνες μετά επισκευάστηκε αλλά συνεχίζει να έχει προβλήματα ευστάθειας. Τέλεια τετρακίνηση, boxer καί αξιοπιστία απλά δηλώνουν no better value for your money εκτός άν έχεις nouveau rich DNA οπότε το Γιαπωνέζικο δέν ταιριάζει στο στύλ σου.
Η SUBARU ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUDI ME ΠΛΕΟΝ ΕΝΙΧΥΜΕΝΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΦΙΛ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΧ ΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ 1.3 ΜΕ 100 ΑΛΟΓΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ , Ή ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΦΙΡΜΑ. Η AUDI ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ.
den tha asxoliotho me tetrakinisi,poiotita ktl alla tha piaso ton peragonta sinesthima..otan akouo subaru to mialo mou paei se eidikes diadromes xoma ixo kai ola afta ta sinesthimata pou sou prosferi ena rally acropolis apo konda..otan akouo audi to mialo mou paei se kakomathimena kalopaida me s3 gia efe stin kafeteria kai sintaksiouxous ergates pou vgalan to axti tous me to efapax tis sintaksis.signomi an adiko kapious alla sto mialo mou etsi einai.
Katarxhn se kamia periptosh den 8a mporoyse na thn pei kaneis premium..8a fantazosastan (trabhgmenh periptosh)pote kapoion diashmo/arxhgo kratoys na emfanistei me legacy?Eno me Audi den 8a legame to idio..Opote to 8ema prestige to bgazoyme ape3o..Se epipedo texnologias fysika exoyme mia antistofh eikona opoy kala ta audi me texnologia eyropaikhs aixmhs alla otan h subaru ebaze turbo kai tetrakinhsh sta aytokinhta ths oi alloi palebane me ta 8v..(To quattro den mporei na sygkri8ei nomizo me to antistoixo systhma ton 3 energon diaforikon ths subaru..)Anw!To 8ema einai oti se poiothta design kai genika prestige ta iaponika einai pollyyy piso...Alla se texnologia a3iopistia (ybridika-Toyota, Vti-Honda,Wankel-mazda, turbo boxter tetrakinhsh-Subaru kai Mitsubishi) oi Iaponezoi den paizontai..Oi alloi apla akoloy8oyn..Tora gia toys filo poy anafer8hke pio prin sto oti h Audi exei tis plates ths Vw 8a symplhrona oti kai h Subaru exei ths Fuji (ekei anoikei) kai se kapoio ba8mo ths Toyota..Kai gia osoys 8eoroyn oti oi Honda kai Toyota den bgazoyn aytokinhta pia 8a toys ypen8ymiza oti ta aloga den kanoyn thn etaireia..H Nissan px ebgale ena GT-R kai 3efthlhse toys pantes..Alla kata ta alla sthn gkama ths mono kati micra kai kati note mporeis na breis(me e3airesh to 370Z)..
Σαφώς και τα subaru δεν είναι premium. Αλλά είναι τα audi?? Εδώ γελάμε!!!
Το Audi είναι τόσο premium που το έχει και η κουτσή Μαρία, - αντίθετα με subaru!!!
Γιατί είναι η Audi premium ? Από πότε?
Μήπως συγκρίνονται ανομοια πράγματα ? Δεν θα ήταν πιο σωστό να συγκρίνονται οι premium ευρωπαικές μάρκες (BMW, Audi, Mercedes) με τις αντίστοιχες premium ιαπωνικές (Lexus και Infinity) που έχουν τα ίδια επίπεδα τιμών ?
Πλακα εχετε μερικοι. Να συγκρινω την Ιαπωνικη ''αξιοπιστια'' την ''παραδοση'' τον ''premium boxer'' κινητηρα την αληθινη ''τετρακινηση''...με τι??? με το October fest της Γερμανικης αυτοκινητοβιομηχανιας??? Ευχαριστω ΔΕΝ θα παρω...
η subaru ειναι "μπλου-τζιν" ενω η audi ειναι κουστούμι.το τζιν το φοράς και δεν σε νοιάζει,το συνδιάζεις με πολλά, και καλο και πρόχειρο και ποιο φτηνό ενω το κουστουμι είναι ποιο μουράτο , σε δείχνει καπως και ας μην είσαι και ειναι ποιο ακριβό. Οτι είναι ο καθένας αυτο φοράει.
Μα καλα ερωτηση ειναι αυτη; Ποια ειναι η πιοτητα της Subaru; Ενα Tribeca εβγαλε αλλα και παλι Q7 δεν ειναι! Μπορει η Subaru συγκριθει με Toyota,Nissan ,Honda,Mitsubishi κτλ... Αλλα ως εκει! Εμεις μ...ες ειμαστε και αγοραζουμε Audi; Οτι πληρωνεις παιρνεις,ειναι νομος!
ΜΗΝ ΣΥΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...Η SUBARU ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,ΟΧΙ PREMIUM ΔΕ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥΡΚΕΨΕΙ(TOYOTA),ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΕΨΕΙ(HONDA),ΟΥΤΕ...ΠΟΛΩΝΕΨΕΙ(SUZUKI).ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗ SUBARU,ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ PREMIUM Η' ΟΧΙ.ΜΕ ΤΗΝ AUDI ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ...
Καμία σχέση η Audi με την Subaru. Το ένα είναι κυριλέ και το άλλο καγκουρέ. Τα πλαστικά εσωτερικά και το design το ένα πολυτέλεια, το άλλο πλαστικούρες. Μάθανε και οι Ιάπωνες να φτιάχνουν αυτοκίνητα. Τα κινέζικα σε λίγο καιρό θα είναι καλύτερα από τα γιαπωνέζικα, αλλά πάντα θα έχουν το φτηνιάρικο ασιατικό στυλ σαν όλα τα ασιατικά.
Οχι τα Subaru δεν είναι premium, οποιος μπει μεσα σε Subaru to ξερει. Ειναι τα Subaru Audi? ή H Audi είναι Subaru? Θελω να πω οτι μιας και καταλαβενουμε εξαρχης οτι μιλαμε για διαφορετικα πραγματα, δεν υπαρχει και λογος συγκρισης. Η Subaru είναι μια κατηγορια αυτοκινήτων απο μόνη της.... Λόγο ποιότητας (se Legacy δεν εχω μπει) πιο κάτω απο τη Premium Γεγονός για μένα: Ακόμη και το θεόβαρο Tribeca με το μέτριο αυτόματο το ευχαριστιέμαι πιο πολυ απο τα A4, A6, Quattro και Αllroad.... ...κάπου εκριψαν οι Ιαπωνες τα 1700 κιλα ενω στα Audi ακόμη δεν τα καταφεραν. Ας πάρει ο Κυριος Πιχ μάθημα απο το Μόναχο.
Το "ερώτημα" είναι τόσο άτοπο, όσο η σύγκριση λουκάνικου φρανκφούρτης με σούσι. Φυσικά στο "Ελλάντα" το 90% θεωρεί την AUDI premium, ενώ τη SUBARU όχι. Αυτό οφείλεται κυρίως σ' εναν λόγο. Είναι ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, που απευθύνονται σε ευρωπαίους, οι οποίοι τα αγοράζουν, επειδή ακριβώς στην Ευρώπη εκτιμάμε άλλες αξίες στην αυτοκίνηση, απ'ότι σε άλλες ηπείρους και χώρες (όπως η Ιαπωνία). Ο Ευρωπαίος θέλει δηλαδή το αυτοκίνητο κυρίως να φαίνεται ποιοτικό, όχι μόνο να είναι. Τον ενδιαφέρει περισσότερο δλδ η απτή ποιότητα του εσωτερικού (μαλακά πλαστικά, δέρμα, ξύλο, αλουμίνιο, λεπτομέρεια φινιρίσματος), αλλά και το status, που σου προσφέρει η επωνυμία μία γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Κι ας έχει η SUBARU Boxer κινητήρες, μία από τις πιο σοφιστικέ μόνιμες τετρακινήσεις, λίγο καλύτερη αξιοπιστία, αγωνιστικά γονίδια σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της κλπ. Στην Ευρώπη έτσι έχουν τα πράγματα-η SUBARU θεωρείται πολύ "ειδική" αυτοκινητοβιομηχανία και μάλλον ποτέ δεν θα θεωρηθεί premium. Αν ήμαστε Ιάπωνες, από την άλλη πλευρά, ίσως να είχαμε άλλες προτεραιότητες και άλλες αξίες αστην αυτοκίνηση.
Η SUBARU ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΣ AUDI.ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΚΑΝΕΝΩΣ [ΛΕΓΕΜΕ PSA,VW] EXEI ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ RALLY.NIΩΘΩ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ STI ΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ AUDI ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ.Η SUBARU ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΨΑΓΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ.ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΠΟΥ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ [ΛΕΓΕΜΕ HALDEX].ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ TOYOTA EΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ.
Για όσους ασχολούνται με αυτή τη φίρμα και γενικότερα με αυτά που προσφέρει ένα αυτοκίνητο πίσω από την εμφάνιση και τις φανταχτερές διαφημίσεις, είναι αυτονόητο ότι προσφέρει κάτι το διαφορετικό σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Δεν ξέρω αν αυτή η διαφορετικότητα κάνει μια εταιρεία premium ή όχι, αλλά όταν παίρνεις π.χ το Forester με boxer κινητήρα, 3 διαφορικά με συμμετρική τετρακίνηση με κατανομή της ροπής ανά τροχό και όχι απλώς ανά άξονα, με ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της δυναμικής συμπεριφοράς (vdc) του οχήματος και όχι με επιμέρους ηλεκρονικά patches, με διπλά ψαλίδια πίσω, με self levelizer για να μην κάθεται το πίσω μέρος, με αργές σχέσεις οι οποίες δουλεύουν μέ όλες τις σχέσεις, με κορυφαία παθητική ασφάλεια και όλα αυτά να εξελίσονται με συνέπεια πάνω από 35 χρόνια (ήτοι αξιοπιστία), κ.α πολλά και όλα αυτά από τη βασική έκδοση, δεν νομίζω ότι τίθεται ούτε και θέμα τιμής (αν ψάξουμε να βρούμε τι παίρνουμε με τα χρήματα που δίνουμε για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας-κεντρικά ψευτοδιαφορικά και πολλά ηλεκτρονικά φωτάκια).
Πρέπει να έχετε πραγματικά πολύ μένος κατά της AUDI , μια τη συγκρίνετε με τη Subaru και την άλλη με Alfa romeo ! ...