ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι premium μάρκες ξέρουν από πολυτέλεια. Από μικρά όμως ξέρουν; Γιατί η Citroen ξέρει και από τα δύο.

Οι premium μάρκες ξέρουν από πολυτέλεια. Από μικρά όμως ξέρουν; Γιατί η Citroen ξέρει και από τα δύο.

7.916 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2010)

Γιατί πρέπει δηλαδή να περιμένουμε να «κατεβούν» οι «premium» στη μικρή κατηγορία για να φτιάξουν ξεχωριστά, πιο επιθυμητά μικρά; Εντάξει, ξέρουν από πολυτέλεια. Από μικρά όμως; Ξέρουν;

Δηλαδή τι μπορεί να φέρει η Audi ή η BMW στη μικρή κατηγορία που κάποιος από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δε μπορεί; Στο κάτω - κάτω τι είναι πιο δύσκολο να πετύχεις; Τη στιβαρή συναρμογή, το απαλό δέρμα και τα μαλακά πλαστικά; Ή ένα μικρό που είναι πραγματικά καλό; Δύο κόσμοι που συναντώνται στη μέση. Από τη μία οι premium κατεβαίνουν να «αδράξουν» την ευκαιρία της οικονομικής ύφεσης, ελπίζοντας να φέρουν τη «μαγεία» τους σε μια κατηγορία που λόγω κόστους είναι ήδη η πιο δημοφιλής. Και από την άλλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων, αυτοί που ξέρουν από μικρά, οι «σαράντα χρόνια φουρνάρηδες» που το μόνο που χρειάζονται είναι ένα «κλικ» για να βρεθούν εκεί που η νέο-εμφανιζόμενη κατηγορία των premium μικρών κατασταλάζει. &&&& &&&& Σε αυτούς ανήκει η Citroen. Για τον αντικαταστάτη του C3 ετοίμασε όχι ένα αλλά δύο αυτοκίνητα. Το δεύτερο, με τα διακριτικά DS3 εκτός από την παραδοσιακή βάση της μικρής κατηγορίας, ανοίγεται στα «πλούσια» σαλόνια. Γιατί όχι; &&&& &&&& &&&& &&&& Θα έλεγε κανείς πως περιμένει από ένα premium αυτοκίνητο να ανήκει πρωτίστως σε μία premium μάρκα. Γιατί; Μήπως αυτή η λογική ανήκει σε όσους πιστεύουν ότι είναι τα «ρούχα που κάνουν τον παπά»; Γιατί σε ένα premium αυτοκίνητο περισσότερη σημασία έχει η ουσία. Αυτό που παίρνεις και πληρώνεις παραπάνω από το μέσο όρο, να αξίζει ακριβώς αυτό: παραπάνω από το μέσο όρο. &&&& &&&& Και αυτό είναι ουσία, το ζουμί, δηλαδή το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι. Και αν η Citroen έχει αποδείξει κάτι είναι σίγουρα ότι φτιάχνει καλά μικρά (και όχι μόνο) αυτοκίνητα. Και στο DS3 αυτό επαληθεύεται. ¶ρα τι μένει; &&&& &&&& Μένει σίγουρα και η αίσθηση του παραπάνω. Μπορεί να πατάει, να κυλάει, να στρίβει και να πηγαίνει σαν premium αλλά πρέπει να δίνει και το κάτι παραπάνω στον οδηγό. Αυτό που θα τον κάνει να νοιώθει ότι οδηγεί ένα πραγματικό premium αυτοκίνητο. Έχει πρόβλημα μήπως να το πετύχει αυτό η Citroen; &&&& &&&& Αν ήταν κάποια άλλη μάρκα μπορεί να χωρούσε συζήτηση. Όμως η Citroen δεν είναι «κάποια άλλη». Είναι η μάρκα που καθιέρωσε το αυτοφερόμενο αμάξωμα και την εμπρός κίνηση πριν από όλους. Και μάλιστα με το ίδιο αυτοκίνητο, πριν καν υπάρξει η ιδέα για ένα VW, το 1934. &&&& &&&& Έχει στο ιστορικό της αυτοκίνητα πραγματικά θεϊκά, όπως ο βάτραχος, DS (ντέ-ες = θεά στα γαλλικά) ή η Citroen-Maserati (SM) που φέτος κλείνει τα 60 χρόνια από το λανσάρισμά της. Μιλάμε για γονίδια που πολλοί από τους σημερινούς premium κατασκευαστές θα ήθελαν πολύ στη δική τους ιστορία. &&&& &&&& ¶ρα λοιπόν γιατί να μην έχει αξιώσεις η Citroen για ένα premium μικρό; Έχει τη βάση, την ουσία και το γονίδιο. Πάνω εκεί χτίζεται η ποιότητα, η πολυτέλεια, το ξεχωριστό ντιζάιν (Citroen είναι αυτή), και όλα μαζί πατούν στην περίφημη παράδοση της γαλλικής φίρμας. &&&& &&&& Τι μένει λοιπόν για τους άλλους; Θεωρείτε προτιμότερο τα «premium» μικρά να προέρχονται από κατασκευαστές «αλεξιπτωτιστές» της κατηγορίας, ή κάποιον που την ξέρει; Δεν είναι η Citroen ή καταλληλότερη για μια τέτοια τοποθέτηση στην αγορά; Της λείπει κάτι στο νέο DS3 ώστε να το κάνει ένα πραγματικό premium μικρό; Τι λέτε; &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS