Οι premium μάρκες ξέρουν από πολυτέλεια. Από μικρά όμως ξέρουν; Γιατί η Citroen ξέρει και από τα δύο.
7.916 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2010)
Γιατί πρέπει δηλαδή να περιμένουμε να «κατεβούν» οι «premium» στη μικρή κατηγορία για να φτιάξουν ξεχωριστά, πιο επιθυμητά μικρά; Εντάξει, ξέρουν από πολυτέλεια. Από μικρά όμως; Ξέρουν;
Δηλαδή τι μπορεί να φέρει η Audi ή η BMW στη μικρή κατηγορία που κάποιος από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δε μπορεί; Στο κάτω - κάτω τι είναι πιο δύσκολο να πετύχεις; Τη στιβαρή συναρμογή, το απαλό δέρμα και τα μαλακά πλαστικά; Ή ένα μικρό που είναι πραγματικά καλό; Δύο κόσμοι που συναντώνται στη μέση. Από τη μία οι premium κατεβαίνουν να «αδράξουν» την ευκαιρία της οικονομικής ύφεσης, ελπίζοντας να φέρουν τη «μαγεία» τους σε μια κατηγορία που λόγω κόστους είναι ήδη η πιο δημοφιλής. Και από την άλλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων, αυτοί που ξέρουν από μικρά, οι «σαράντα χρόνια φουρνάρηδες» που το μόνο που χρειάζονται είναι ένα «κλικ» για να βρεθούν εκεί που η νέο-εμφανιζόμενη κατηγορία των premium μικρών κατασταλάζει. &&&& &&&& Σε αυτούς ανήκει η Citroen. Για τον αντικαταστάτη του C3 ετοίμασε όχι ένα αλλά δύο αυτοκίνητα. Το δεύτερο, με τα διακριτικά DS3 εκτός από την παραδοσιακή βάση της μικρής κατηγορίας, ανοίγεται στα «πλούσια» σαλόνια. Γιατί όχι; &&&& &&&& &&&& &&&& Θα έλεγε κανείς πως περιμένει από ένα premium αυτοκίνητο να ανήκει πρωτίστως σε μία premium μάρκα. Γιατί; Μήπως αυτή η λογική ανήκει σε όσους πιστεύουν ότι είναι τα «ρούχα που κάνουν τον παπά»; Γιατί σε ένα premium αυτοκίνητο περισσότερη σημασία έχει η ουσία. Αυτό που παίρνεις και πληρώνεις παραπάνω από το μέσο όρο, να αξίζει ακριβώς αυτό: παραπάνω από το μέσο όρο. &&&& &&&& Και αυτό είναι ουσία, το ζουμί, δηλαδή το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι. Και αν η Citroen έχει αποδείξει κάτι είναι σίγουρα ότι φτιάχνει καλά μικρά (και όχι μόνο) αυτοκίνητα. Και στο DS3 αυτό επαληθεύεται. ¶ρα τι μένει; &&&& &&&& Μένει σίγουρα και η αίσθηση του παραπάνω. Μπορεί να πατάει, να κυλάει, να στρίβει και να πηγαίνει σαν premium αλλά πρέπει να δίνει και το κάτι παραπάνω στον οδηγό. Αυτό που θα τον κάνει να νοιώθει ότι οδηγεί ένα πραγματικό premium αυτοκίνητο. Έχει πρόβλημα μήπως να το πετύχει αυτό η Citroen; &&&& &&&& Αν ήταν κάποια άλλη μάρκα μπορεί να χωρούσε συζήτηση. Όμως η Citroen δεν είναι «κάποια άλλη». Είναι η μάρκα που καθιέρωσε το αυτοφερόμενο αμάξωμα και την εμπρός κίνηση πριν από όλους. Και μάλιστα με το ίδιο αυτοκίνητο, πριν καν υπάρξει η ιδέα για ένα VW, το 1934. &&&& &&&& Έχει στο ιστορικό της αυτοκίνητα πραγματικά θεϊκά, όπως ο βάτραχος, DS (ντέ-ες = θεά στα γαλλικά) ή η Citroen-Maserati (SM) που φέτος κλείνει τα 60 χρόνια από το λανσάρισμά της. Μιλάμε για γονίδια που πολλοί από τους σημερινούς premium κατασκευαστές θα ήθελαν πολύ στη δική τους ιστορία. &&&& &&&& ¶ρα λοιπόν γιατί να μην έχει αξιώσεις η Citroen για ένα premium μικρό; Έχει τη βάση, την ουσία και το γονίδιο. Πάνω εκεί χτίζεται η ποιότητα, η πολυτέλεια, το ξεχωριστό ντιζάιν (Citroen είναι αυτή), και όλα μαζί πατούν στην περίφημη παράδοση της γαλλικής φίρμας. &&&& &&&& Τι μένει λοιπόν για τους άλλους; Θεωρείτε προτιμότερο τα «premium» μικρά να προέρχονται από κατασκευαστές «αλεξιπτωτιστές» της κατηγορίας, ή κάποιον που την ξέρει; Δεν είναι η Citroen ή καταλληλότερη για μια τέτοια τοποθέτηση στην αγορά; Της λείπει κάτι στο νέο DS3 ώστε να το κάνει ένα πραγματικό premium μικρό; Τι λέτε; &&&&
ΤΟ DS3 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ Η ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΒΟΛΑΝ ΤΟΥ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ,ΜΙΑΣ Κ ΕΧΩ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ CITROEN Κ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ,ΟΣΟ Κ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ Κ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΘΕΩΡΗΘΩ ΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ,ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ,ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!Η CITROEN ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΔΙΚΩΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΣΟ Κ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ.Κ ΝΑΙ !ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ,ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ CITROEN ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ Κ ΤΗΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΕΡΨΙΝ ΟΛΩΝ ΥΜΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΛΛΑ Κ ΡΟΜΑΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ελεος ρε παιδια
απο ποτε η citroen εγινε πρεμιουμ μαρκα;;;
πρεμιουμ μαρκες ειναι οι γερμανικς ΜΟΝΟ και η μονη που καταφερνει να εχει και πρεμιουμ και μικρα ειναι η VW
η citroen εχει πολυ χαλια ποιοτητα κατασκευης. ισως προσεγγιζει την ποιοτητα που ειχαν οι γερμανοι πριν 20 χρονια.
ειναι λιγο καλυτερη απο τους ιαπωνες αλλα οχι πρεμιουμ δεν ειναι
Η ΑΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Η CITROEN ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΝΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ DS3 ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ, ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΙ, ΟΜΩΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ "ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ" ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΔΗ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ, ΟΧΙ ΜΙΚΡΑ. ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ Η MERCEDES ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ Α ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η BMW ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ (ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΣΦΑΛΜΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ. ΜΟΝΟ Η AUDI ΔΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕ, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ AUDI 50, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ.
ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "PREMIUM" ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΕΣ, ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (-ΕΣ).
Αν συνεχίσετε τις άτοπες συγκρίσεις (π.χ. σήμερα 29/4/2010: CITROEN DS3 1.6 THP 20.200ευρώ - Mini Cooper S 27.200 ευρώ) κανένας δε θα καταλάβει την αξία της CITROEN DS3 ή της ALFA Mito QV...
Φαινεται να ειναι πραγματι ενα premium μοντελο της CITROEN.Εξωτερικα ειναι πανεμορφο και εχει εντυπωσιακοτατο και πολυ ποιοτικο εσωτερικο,με μονη διαφωνια το ηχοσυστημα που νομιζω πως δεν ταιριαζει στο μοντερνο ταμπλω του.Ενθουσιαστηκα ιδιαιτερα απο τη δυνατοτητα αλλαγης χρωματισμου της φασας του.
Πολυ καλοι οι κινητηρες που εφοδιαζεται, με τον κορυφαιο 1.6 THP να το κανει ασυναγωνιστο.Υπαρχουν και οι κινητηρες diesel HDI που ειναι ακρως ενδιαφεροντες και βραβευμενοι σαν τους πιο οικολογικους.
Μπηκα και στο site της CITROEN και του εκανα εξωτερικη διαμορφωση.Πραγματι,σε κανει να ξεχωριζεις.
Τελικα μου αρεσει περισσοτερο απο το MINI COOPER και το Α1.
Σημερα ειδα στο site σας το εσωτερικο της DS4.
Καταπληκτικο!
Το Citroen DS3 είναι ένα ποιοτικό - premium κατηγορίας αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα μοντέλο εντυπωσιακά όμορφο εξωτερικά και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής στο εσωτερικό του και όχι μόνο. Είναι το entry μοντέλο μια νέας σειράς μοντέλων με την ονομασία DS που θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια. Έχει όλα τα φόντα να καθιερωθεί και να καταξιωθεί στην PREMIUM κατηγορία. Διαθέτει επιπλέον πολύ καλούς κινητήρες, προιόν συνεργασίας Peugeot-Citroen-BMW, και φυσικά το βαρύ όνομα Citroen με πολύ μεγάλη και πρωτοποριακή ιστορική πορεία και σερί πρωταθλημάτων στο WRC τα τελευταία 6 χρόνια. Έχει την τεχνογνωσία, έχει το όνομα και φυσικά έχει το design. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω θα μπορούσε κανείς να πει ότι οφείλει η εν λόγω εταιρεία να βγάζει και PREMIUM μοντέλα δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερο ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία, πάντα προς δικό μας όφελος, των καταναλωτών! Ελπίζω και άλλες ιστορικές εταιρίες, εφόσον το αντέχουν οικονομικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, με το αντίστοιχο υπόβαθρο να κάνουν παρόμοιο βήμα.
ne pragmatika me fovizei--efxarista-- i dia8esi tis Citroen na dwsei sto kosmo se emas diladi aftokinita san to ds3 i to eperxomeno ds4 high rider ekei na deis ekpliksi..epitelous autokinitoviomixania me orama kai sinexeia stous stoxous tis ..des episis prwtotypo metrpolis xanese den exeis ksanadei tetoio project se ena aftokinito panw apo 5 metra..ok me sinergasia stous kinitires me germanous ..alla oxi germanika...merkel sou fevgoume...xex egw etsi kai alliws mazda exw :P
Την Citroen και την Alfa-Romeo , η τις αγαπάς η τις μισείς . Τέτοια συναισθήματα δεν ξεσηκώνουν οι premium εταιρείες που φοβούνται να καινοτομήσουν μην χάσουν τους παραδοσιακούς πελάτες τους και κρατάνε το ίδιο σχήμα και το ίδιο εσωτερικό 30 χρόνια τώρα .
Δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς πως ορίζεται το premium...Αν σημαίνει ξεχωριστό,τότε ναι,το DS3 είναι κ πολύ premium μάλιστα,όπως και το mini και οι alfa mito κ giulietta κ το 500,η σειρά 1.Σαφώς περισότερο απο A1,A3,Golf,Α class που είναι ποιοτικά αλλα όχι ξεχωριστά αυτοκίνητα.Premium δλδ γίνεται ένα αυτοκίνητο χάρη στα χαρακτηριστικά του κ όχι χάρη στο σήμα που φοράει
ΤΟ DS3 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ Η ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΒΟΛΑΝ ΤΟΥ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ,ΜΙΑΣ Κ ΕΧΩ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ CITROEN Κ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΦΗ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ,ΟΣΟ Κ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ Κ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΘΕΩΡΗΘΩ ΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ,ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ,ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ!Η CITROEN ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΔΙΚΩΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΣΟ Κ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ.Κ ΝΑΙ !ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ,ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ CITROEN ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ Κ ΤΗΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΕΡΨΙΝ ΟΛΩΝ ΥΜΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΛΛΑ Κ ΡΟΜΑΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ελεος ρε παιδια απο ποτε η citroen εγινε πρεμιουμ μαρκα;;; πρεμιουμ μαρκες ειναι οι γερμανικς ΜΟΝΟ και η μονη που καταφερνει να εχει και πρεμιουμ και μικρα ειναι η VW η citroen εχει πολυ χαλια ποιοτητα κατασκευης. ισως προσεγγιζει την ποιοτητα που ειχαν οι γερμανοι πριν 20 χρονια. ειναι λιγο καλυτερη απο τους ιαπωνες αλλα οχι πρεμιουμ δεν ειναι
Η ΑΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Η CITROEN ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΝΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ DS3 ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ, ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΙ, ΟΜΩΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ "ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ" ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΔΗ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ, ΟΧΙ ΜΙΚΡΑ. ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ Η MERCEDES ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ Α ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η BMW ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ (ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΣΦΑΛΜΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ. ΜΟΝΟ Η AUDI ΔΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕ, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ AUDI 50, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "PREMIUM" ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΕΣ, ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (-ΕΣ).
Αν συνεχίσετε τις άτοπες συγκρίσεις (π.χ. σήμερα 29/4/2010: CITROEN DS3 1.6 THP 20.200ευρώ - Mini Cooper S 27.200 ευρώ) κανένας δε θα καταλάβει την αξία της CITROEN DS3 ή της ALFA Mito QV...
Φαινεται να ειναι πραγματι ενα premium μοντελο της CITROEN.Εξωτερικα ειναι πανεμορφο και εχει εντυπωσιακοτατο και πολυ ποιοτικο εσωτερικο,με μονη διαφωνια το ηχοσυστημα που νομιζω πως δεν ταιριαζει στο μοντερνο ταμπλω του.Ενθουσιαστηκα ιδιαιτερα απο τη δυνατοτητα αλλαγης χρωματισμου της φασας του. Πολυ καλοι οι κινητηρες που εφοδιαζεται, με τον κορυφαιο 1.6 THP να το κανει ασυναγωνιστο.Υπαρχουν και οι κινητηρες diesel HDI που ειναι ακρως ενδιαφεροντες και βραβευμενοι σαν τους πιο οικολογικους. Μπηκα και στο site της CITROEN και του εκανα εξωτερικη διαμορφωση.Πραγματι,σε κανει να ξεχωριζεις. Τελικα μου αρεσει περισσοτερο απο το MINI COOPER και το Α1. Σημερα ειδα στο site σας το εσωτερικο της DS4. Καταπληκτικο!
Το Citroen DS3 είναι ένα ποιοτικό - premium κατηγορίας αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα μοντέλο εντυπωσιακά όμορφο εξωτερικά και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής στο εσωτερικό του και όχι μόνο. Είναι το entry μοντέλο μια νέας σειράς μοντέλων με την ονομασία DS που θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια. Έχει όλα τα φόντα να καθιερωθεί και να καταξιωθεί στην PREMIUM κατηγορία. Διαθέτει επιπλέον πολύ καλούς κινητήρες, προιόν συνεργασίας Peugeot-Citroen-BMW, και φυσικά το βαρύ όνομα Citroen με πολύ μεγάλη και πρωτοποριακή ιστορική πορεία και σερί πρωταθλημάτων στο WRC τα τελευταία 6 χρόνια. Έχει την τεχνογνωσία, έχει το όνομα και φυσικά έχει το design. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω θα μπορούσε κανείς να πει ότι οφείλει η εν λόγω εταιρεία να βγάζει και PREMIUM μοντέλα δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερο ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία, πάντα προς δικό μας όφελος, των καταναλωτών! Ελπίζω και άλλες ιστορικές εταιρίες, εφόσον το αντέχουν οικονομικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, με το αντίστοιχο υπόβαθρο να κάνουν παρόμοιο βήμα.
ne pragmatika me fovizei--efxarista-- i dia8esi tis Citroen na dwsei sto kosmo se emas diladi aftokinita san to ds3 i to eperxomeno ds4 high rider ekei na deis ekpliksi..epitelous autokinitoviomixania me orama kai sinexeia stous stoxous tis ..des episis prwtotypo metrpolis xanese den exeis ksanadei tetoio project se ena aftokinito panw apo 5 metra..ok me sinergasia stous kinitires me germanous ..alla oxi germanika...merkel sou fevgoume...xex egw etsi kai alliws mazda exw :P
Την Citroen και την Alfa-Romeo , η τις αγαπάς η τις μισείς . Τέτοια συναισθήματα δεν ξεσηκώνουν οι premium εταιρείες που φοβούνται να καινοτομήσουν μην χάσουν τους παραδοσιακούς πελάτες τους και κρατάνε το ίδιο σχήμα και το ίδιο εσωτερικό 30 χρόνια τώρα .
Δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς πως ορίζεται το premium...Αν σημαίνει ξεχωριστό,τότε ναι,το DS3 είναι κ πολύ premium μάλιστα,όπως και το mini και οι alfa mito κ giulietta κ το 500,η σειρά 1.Σαφώς περισότερο απο A1,A3,Golf,Α class που είναι ποιοτικά αλλα όχι ξεχωριστά αυτοκίνητα.Premium δλδ γίνεται ένα αυτοκίνητο χάρη στα χαρακτηριστικά του κ όχι χάρη στο σήμα που φοράει