Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Hyundai ετοιμάζει 1.600άρη τούρμπο κινητήρα για όλα της τα μοντέλα. Αλλαγή στρατοπέδου στο θέμα του τούρμπο, αλλά πραγματικά, παραπονιέται κανείς;

H Hyundai ετοιμάζει 1.600άρη τούρμπο κινητήρα για όλα της τα μοντέλα. Αλλαγή στρατοπέδου στο θέμα του τούρμπο, αλλά πραγματικά, παραπονιέται κανείς;

(28/6/2010)

Συνήθως όταν κανείς αλλάζει στρατόπεδα είναι κατακριτέος. Εκτός και αν η αλλαγή αυτή ωφελεί εκτός από τον ίδιο και τους άλλους. Υπάρχει λοιπόν κανείς που να θεωρεί πως η ενσωμάτωση ενός 1.600άρη τούρμπο κινητήρα στη γκάμα των μέχρι στιγμής ατμοσφαιρικών συνόλων της Hyundai αποτελεί πρόβλημα; Μάλλον όχι.

ατμοσφαιρικών συνόλων της Hyundai αποτελεί πρόβλημα; Μάλλον όχι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αλήθεια είναι πως η Hyundai δεν είναι πρωτάρα στους τούρμπο κινητήρες. Τα πρώτα χρόνια της εισόδου της στην Ελληνική αγορά διέθετε ήδη ένα τούρμπο μοτέρ και μάλιστα σε ένα κουπέ αυτοκίνητο, το S Coupe.
Έκτοτε βέβαια ακολούθησε την ιαπωνική σχολή ατμοσφαιρικών κινητήρων που έφερε διαμάντια όπως η τρέχουσα γενιά 1,4 και 1,6 λίτρων υψηλής απόδοσης χαμηλής κατανάλωσης που χρησιμοποιούν τα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα της.
Όμως η σμίκρυνση, το downsizing δηλαδή, δε μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστη τη Hyundai που διαθέτει δύο SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά (αλλού περισσότερα), το Santa Fe και το Tucson.
Τα μεγάλα μοντέλα της Hyundai έχουν ανάγκη από ένα μικρό κινητήρα που θα τα βάλει εκ νέου στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος, όπως έγινε και στο πρώτο τους λανσάρισμα.
Αυτό το μοτέρ 1,6 λίτρου θα «λύσει» τα χέρια της μάρκας στα SUV που εκτός από συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό κόστος κτήσης, θα διατίθενται και με μικρό αλλά ισχυρό κινητήρα.

&&&& Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Hyundai έχει μια πλήρη γκάμα μοντέλων που με ένα τέτοιο μοτέρ πασπαρτού θα αλλάξει ριζικά προς το «γρηγορότερο». Πρώτο αυτοκίνητο που θα επωφεληθεί θα είναι το νέο κουπέ της μάρκας που αναμένεται το φθινόπωρο.
Έτσι τώρα εκτός από τη σχεδίαση και την πολύ δυνατή πλατφόρμα, το νέο κουπέ θα διαθέτει και εκρηκτικές επιδόσεις χωρίς την ανάγκη του μεγάλου 2,7 V6 κινητήρα , βάζοντάς το καρφί απέναντι σε αυτοκίνητα όπως το Scirocco της VW ή τα ευρωπαϊκά 3θυρα κουπέ των μικρομεσαίων μοντέλων.
Από κει και πέρα ο 1.600άρης τούρμπο θα είναι σημαντική προσθήκη στη γκάμα του i30 που θα το φέρει πιο κοντά στις αποδόσεις του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ενώ με ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι εφικτές και καυτές εκδόσεις τόσο του ίδιου του μικρομεσαίου μοντέλου της όσο και του μικρού, του i20. Και αυτά χωρίς να υπολογίσουμε την χρήση του μοτέρ αυτού στα αυτοκίνητα της αδελφής Kia που έχει πιο σπορτιφ μοντέλα.
¶ρα λοιπόν; Υπάρχει κάτι μεμπτό στην «αλλαγή» στρατοπέδου της Hyundai στο θέμα του τούρμπο; Έχει να χάσει κανείς τίποτε από μια τέτοια εξέλιξη; Δεν είναι κάτι που θα δώσει ώθηση στη μάρκα αλλά και θα κάνει τα μοντέλα της ακόμη καλύτερη επιλογή για όλους; Έχετε εσείς κάποια ένσταση; &&&&
Autotriti.gr
OPEL