H Hyundai ετοιμάζει 1.600άρη τούρμπο κινητήρα για όλα της τα μοντέλα. Αλλαγή στρατοπέδου στο θέμα του τούρμπο, αλλά πραγματικά, παραπονιέται κανείς;
(28/6/2010)
Συνήθως όταν κανείς αλλάζει στρατόπεδα είναι κατακριτέος. Εκτός και αν η αλλαγή αυτή ωφελεί εκτός από τον ίδιο και τους άλλους. Υπάρχει λοιπόν κανείς που να θεωρεί πως η ενσωμάτωση ενός 1.600άρη τούρμπο κινητήρα στη γκάμα των μέχρι στιγμής ατμοσφαιρικών συνόλων της Hyundai αποτελεί πρόβλημα; Μάλλον όχι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αλήθεια είναι πως η Hyundai δεν είναι πρωτάρα στους τούρμπο κινητήρες. Τα πρώτα χρόνια της εισόδου της στην Ελληνική αγορά διέθετε ήδη ένα τούρμπο μοτέρ και μάλιστα σε ένα κουπέ αυτοκίνητο, το S Coupe.Έκτοτε βέβαια ακολούθησε την ιαπωνική σχολή ατμοσφαιρικών κινητήρων που έφερε διαμάντια όπως η τρέχουσα γενιά 1,4 και 1,6 λίτρων υψηλής απόδοσης χαμηλής κατανάλωσης που χρησιμοποιούν τα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα της.
Όμως η σμίκρυνση, το downsizing δηλαδή, δε μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστη τη Hyundai που διαθέτει δύο SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά (αλλού περισσότερα), το Santa Fe και το Tucson.
Τα μεγάλα μοντέλα της Hyundai έχουν ανάγκη από ένα μικρό κινητήρα που θα τα βάλει εκ νέου στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος, όπως έγινε και στο πρώτο τους λανσάρισμα.
Αυτό το μοτέρ 1,6 λίτρου θα «λύσει» τα χέρια της μάρκας στα SUV που εκτός από συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό κόστος κτήσης, θα διατίθενται και με μικρό αλλά ισχυρό κινητήρα.
&&&& Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Hyundai έχει μια πλήρη γκάμα μοντέλων που με ένα τέτοιο μοτέρ πασπαρτού θα αλλάξει ριζικά προς το «γρηγορότερο». Πρώτο αυτοκίνητο που θα επωφεληθεί θα είναι το νέο κουπέ της μάρκας που αναμένεται το φθινόπωρο.
Έτσι τώρα εκτός από τη σχεδίαση και την πολύ δυνατή πλατφόρμα, το νέο κουπέ θα διαθέτει και εκρηκτικές επιδόσεις χωρίς την ανάγκη του μεγάλου 2,7 V6 κινητήρα , βάζοντάς το καρφί απέναντι σε αυτοκίνητα όπως το Scirocco της VW ή τα ευρωπαϊκά 3θυρα κουπέ των μικρομεσαίων μοντέλων.
Από κει και πέρα ο 1.600άρης τούρμπο θα είναι σημαντική προσθήκη στη γκάμα του i30 που θα το φέρει πιο κοντά στις αποδόσεις του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ενώ με ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι εφικτές και καυτές εκδόσεις τόσο του ίδιου του μικρομεσαίου μοντέλου της όσο και του μικρού, του i20. Και αυτά χωρίς να υπολογίσουμε την χρήση του μοτέρ αυτού στα αυτοκίνητα της αδελφής Kia που έχει πιο σπορτιφ μοντέλα.
¶ρα λοιπόν; Υπάρχει κάτι μεμπτό στην «αλλαγή» στρατοπέδου της Hyundai στο θέμα του τούρμπο; Έχει να χάσει κανείς τίποτε από μια τέτοια εξέλιξη; Δεν είναι κάτι που θα δώσει ώθηση στη μάρκα αλλά και θα κάνει τα μοντέλα της ακόμη καλύτερη επιλογή για όλους; Έχετε εσείς κάποια ένσταση; &&&&
panag... (30/6/2010, 09:26) φιλαρακο εισαι τελειως λαθος. μηπως εχεις φαει τσαγκακια και εχεις απογοητευτει απο την toyota ; οι τουρμπο κινητηρες ειναι πολυ μπροστα. ΔΕΝ εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απ οτι λενε. αντιθετως οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες παντα καινε 40% παρπαανω απο οσο λενε οι κατασκευαστες. επισης τα αλογα στα τουρμπο αμαξια ειναι παντα περισσοτερα ενω αντιθετως στα ατμοσφαιρικα σχεδον παντα ειναι λιγοτερα. τελος μακαρι οι ιαπωνες να αποκτησουν την αξιοπιστια της VW που ναι μεν εχει τουρμπο αλλα απο αξιοπιστια κορυφαια
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ Κ ΟΙ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΙΔΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ Κ ΝΤΡΟΠΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ Κ ΚΑΝΕΝΑ TURBO! ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 1.6 ΜΕ 140 ΑΛΟΓΑ. ΑΠΟ 126 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝΕ ΑΛΛΑ 14!ΜΗ ΓΚΑΖΩΝΕΤΕ Κ ΠΟΛΥ ΜΗ ΧΑΛΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ!!
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ VW ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ ΤΗΣ VW O TURBO ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΗΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ.ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝ "ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗ HYUNDAI. ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ NON PAPER ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΔΩ. ΑΣ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ.
Σαν κατοχος πολλων hyundai στο παρελθον(τωρα εχω κια),θα ελεγα πως δεν θα επελεγα ποτε τουρμπο.Βλεπετε ειμαι καλομαθημενος που το θεμα βλαβη στο αυτοκινητα απο την συγκεκριμενη εταιρεια δεν με εχει απασχολησει ποτε.Οσο για αυτους που κατακρινουν τις hyundai-kia,μια δοκιμη θα τους πεισει.Με την αξιοπιστια τους φτασανε να ειναι η τεταρτη βιομηχανια στον κοσμο μεσα σε 15 χρονια πραγμα εξω απο καθε λογικη μαρκετινγκ.τωρα εχουν και ποιοτητα...
Δεν υπάρχει βεβαια τιποτα κατακριτεο , που η Huyndai αποφασισε να δημιουργησει εναν turbo κινητηρα για τα μεσαια της μοντελα. Ομως αυτό μαλλον το εκανε για την ευρωπαικη αγορά και μονο, για λογους ανταγωνισμου. Δεν πιστευω οτι θα χρησιμοποιησει αυτον τον κινητηρα στις αγορές της Ασιας, η της Αμερικης. Υπάρχει μια αμφιβολια στις κορεατικες και ιαπωνικες αυτοκινητοβιομηχανιες για το κατα ποσο η υπερτροφοδοτηση μακροπροθεσμα θα ειναι αξιοπιστη, ενω οι ευρωπαικες το κανουν καθαρα για λογους μειωσης των ρυπων, δηλαδη για να ικανοποιησουν την ευρωπαικη νομοθεσια, ξεροντας ομως οτι θα χασουν απο την πλευρα της αξιοπιστιας. Αλλωστε, η υπερτροφοδοτηση, οσο και αν προσπαθουν να μας πεισουν οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες, σε πραγματικες συνθηκες (και οχι στις ιδανικες που μετριεται) έχει πολυ υψηλοτερη καταναλωση, χαμηλοτερη αξιοπιστια και περισσοτερους ρυπους απο εναν σχετικα παρομοιας ισχυος ατμοσφαιρικο. Αλλά ολα γινονται για την ευρωπαικη νομοθεσια και για το χαμηλωμα του μεσου ορου των ρυπων στα μοντελα των ευρωπαικων αυτοκινητοβιομηχανιων.. Στα χαρτια βεβαια.
Καμια ενσταση!!!!!!!!!!!!! Αν μαλιστα συνεχισουν τα μοντελα της με την προσθηκη του τουρμπο,να προσφερονται σε τοσο ανταγωνιστικες τιμες,και με την ιδια αξιοπιστια,τοτε,κανενας πια λογος δεν θα εχει παραμηνει για να αγορασει καποιος VW.Μπορειται να φανταστητε το πανεμορφο KIA PRO_CEED με τουρμπο? Ειδικα αν βγει στηβ παραγωγη και ενας κινητηρας 1400 κυβικα,τοτε.....
Ευχομαι μονο να παραμεινει το ιδιο αξιοπιστη και με τα τουρμπο μοντελα της.......και να μην γινει VW!
λογικο να ακολουθησει εστω μετα απο 5 χρονια το golf. προσπαθουν οι ανθρωποι να φτασουν τους γερμανους αλλα ακομα ειναι πολυ πισω σε ποιοτητα και αξιοπιστια φυσιακ το τουρμπο το χρειαζονται ολοι. χαμηλη καταναλωση, πολλα αλογα αρα ασφαλεια στο δρομο ευκολο προσπερασμα και οχι προσπερασμα ιαπωνεζικο 44 δευτερολεπτα στο αντιθετο ρευμα
bravo sti hyundai.....ante me to kalo giati ta aftokinita hyundai einai poly aksiopista alla me to ayksimeno varos poy exoyn steroyntan os tora kales epidoseis.i hyundai veltionetai kathe xrono
Το θέμα είναι να διατηρήσει η HYUNDAI και τις ανταγωνιστικές τιμές της σε σχέση με τους λοιπούς κατασκευαστές. Τότε σίγουρα θα πάει ακόμα καλύτερα. Ειδικά το νέο τουρμπο μοτέρ των1600 κ.εκ. και 140 ίππων τοποθετημένο στο νέο SUV i35 θα απογειώσει τις πωλήσεις της
ΤΥΧΑΙΟ Η ΟΧΙ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ιχ35?δεν θα κυκλοφορησει-υποτιθεται- με 1600 turbo?αλλη μια ασαφεια για το εξελισσομενο σε αμαξι φαντασμα
Απάντηση: O βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων θα είναι ατμοσφαιρικός και θα αποδίδει 140 ίππους.
ΣΩΣΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥΝΤΑΙ. ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ (ΝΤΙΖΑΙΝ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΛΠ) ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ. ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Σαφώς και η Hyundai δεν έχει να χάσει κάτι αλλιώς δεν θα έκανε αυτή την κίνηση.Είναι τέτοιο το χάσμα στις επιδόσεις ευρωπαικών με ιαπωνικών-κορέατικων αυτοκινήτων (μιλάω φυσικά για αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης και όχι υπεραυτοκίνητα) που αναγκαστικά όλοι τους ένας-ένας θα ακολουθήσουν αυτή τη λύση.Ίσως μάλιστα ένα συνδιασμός turbo-downsizing με υβριδική τεχνολογία να φέρει και ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όσα πάντως λέγονται περι μή αξιοπιστίας του turbo (θεωρητικά για αυτό το λόγο δεν το εφαρμόζουν οι Ιάπωνες) αποδεικνύονται ,εκ του αποτελέσματος, μπαρούφες.
ενα ειναι σιγουρο, ολοι τρεχουν να προλαβουν τις πωλησεις της VW. πριν μερικα χρονια ολοι ελεγαν πως δε θα βαλουν τουρμπο και πως καλυτερα ατμοσφαιρα κτλ. τωρα εκει που εφτυναν γλυφουν.... και ας σταματησουν πια οι καθε λογης τυχαρπαστοι που γραφουν οτι τους κατεβει. ολοι ξερουμε πως γερμανια =αξιοπιστια ποιοτητα κατασκευης και κορυφαια αυτοκινητα. ειμαι ταξιτζης και εχω οδηγησει τα παντα. τα περισσοτερα προβληματα και σημαντικα μου τα εβγαλαν οι ιαπωνες και μετα οι ιταλοι.
ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟ ΜΙΑ. ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΥΤΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΕΧΟΝΟΛΟΓΙΑΣ ΒΛΕΠΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΠΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΕΨΑΧΝΑΝ ΤΗΝ BEST VALUE FOR MONEY ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ Η HYUNDAI ΠΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΑ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ SUV ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥΡΜΠΟ.
Όποιος έχει οδηγήσει σύγχρονο κινητήρα χαμηλού κυβισμού με turbo δε μπορεί παρά να το θεωρεί μονόδρομο για συνδυασμό επιδόσεων - οικονομίας - χαμηλών πάγιων εξόδων. Ως κάτοχος ενός VAG 1.4 TSI και ενός FIAT 1.4 Multiair Turbo θεωρώ εμμονή ή αδυναμία την επιλογή εταιρειών να παραμείνουν στο ατμοσφαιρικό στρατόπεδο με μόνο όπλο τα πολλά κυβικά.
ΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΟ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ PROCEEDΑΡΑ,ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ!!!
Αν και ειναι πολυ πιθανον το επομενο αυτοκινητο που θα αγορασω να ειναι Hyundai, στο θεμα των τουρμπο κινητηρων που σχεδιαζουν να τοποθετησουν στα μοντελα τους, απλα τους λεω "καλα ξυπνητουρια". Ελπιζω το νεο κουπε να μην μοιαζει σε τιποτα το τοτε τουρμπο κουπε που εγραψε ιστορια ως πεζοδρομιοκυνηγός.
ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ...
Θεωρώ πως η Hyundai (όπως και η Nissan με τον υπερτροφοδοτούμενο του Juke) υπολογίζει την αξία marketing που έχει η αξιοπιστία της ως εταιρεία και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό. Ο χρόνος και η χρήση θα δείξoυν. Το ερώτημα δεν είναι αυτό όμως. Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ;;;;