Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tα concept της Audi στο Παρίσι

(6/10/2010)

Δύο νέα και πολύ εντυπωσιακά concept παρουσίασε η Audi στην έκθεση του Παρισιού. Πρόκειται για το quattro concept που σαν στόχο έχει να αναβιώσει το αυτοκίνητο που έκανε την εταιρεία παγκοσμίως γνωστή στον κόσμο των ράλλυ, αλλά και την υβριδική έκδοση 300 ίππων του e-tron Spyder!

Το quattro concept της Audi

To αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο με το βάρος στα μόλις 1.300 κιλά

To αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο με το βάρος στα μόλις 1.300 κιλά

Το εντυπωσιακό Audi e-tron Spyder

Το εντυπωσιακό Audi e-tron Spyder

Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 4,4 δλ.

Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 4,4 δλ.

  • Το quattro concept της Audi
  • To αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο με το βάρος στα μόλις 1.300 κιλά
  • Το εντυπωσιακό Audi e-tron Spyder
  • Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 4,4 δλ.
Το quattro concept ουσιαστικά αφορά στον εορτασμό των 30 ετών από την πρώτη παρουσίαση των τετρακίνητων οχημάτων της εταιρείας που τη δεκαετία του 1980 την έκαναν να πρωτοστατήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ. Το αυτοκίνητο βασίζεται σε μια πιο κοντή έκδοση του γνωστού μας RS 5 (μήκος στα 4,28 μέτρα, και μικρότερο μεταξόνιο κατά 150 χιλ.), με εντελώς διαφορετική εμφάνιση που σε κάθε περίπτωση διαθέτει πιο «άγρια» στοιχεία, ενώ το βάρος είναι τα 1.300 κιλά. Για την κίνηση του αυτοκινήτου χρησιμοποιείται 5κύλινδρος κινητήρας του TTRS όμως εδώ η ιπποδύναμη ανεβαίνει από τους 340 ίππους στους 408 ίππους και τα 480 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,9 δλ.

To αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο με το βάρος στα μόλις 1.300 κιλά

To αυτοκίνητο διαθέτει ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο με το βάρος στα μόλις 1.300 κιλά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην περίπτωση του υβριδικού Audi e-tron Spyder, γίνεται συνδυασμός V6 πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων TDI και δύο ηλεκτροκινητήρων. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 300 ίππους και το εντυπωσιακό νούμερο των 1.002 Nm ροπής (650 Nm από τον πετρελαιοκινητήρα και 352 Nm από τους ηλεκτροκινητήρες). Οι επιδόσεις είναι της τάξης των 4,4 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. ενώ η μέση κατανάλωση ακούει στα μόλις 2,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων να είναι επίσης ιδιαίτερα χαμηλές στα 59 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, το αυτοκίνητο ζυγίζει περί τα 1.450 κιλά, ενώ η αναλογία βάρους είναι της τάξης του 50/50% εμπρός/πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
SEAT XENOIASTOI