- Τέλος οι κινητήρες 150 & 180 ίππων βενζίνης, τώρα βγαίνει σε μία έκδοση mild hybrid με 160 άλογα
- Με 10 άλογα πάνω, καλύτερο εξοπλισμό, αλλά και 1.300 ευρώ πάνω στη βασική
- Φρενάρει σαν σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων (100-0 σε 35,7 μέτρα)
- Έχει 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service
Τέλος οι κινητήρες 150 & 180 ίππων βενζίνης, τώρα βγαίνει σε μία έκδοση mild hybrid με 160 άλογα
Το αναβαθμισμένο Kia Sportage ήρθε χωρίς αλλαγές στην σχεδίαση του αμαξώματος και της καμπίνας επιβατών. Μπήκε όμως stop στην επιλογή 150 ή 180 ίππων για το ήπια υβριδικό turbo μοτέρ βενζίνης του 1,6 λτ., με μόνη επιλογή πλέον την απόδοση των 160 ίππων.
Με 10 άλογα πάνω, καλύτερο εξοπλισμό, αλλά και 1.300 ευρώ πάνω στη βασική
Σε σχέση με το προηγούμενο Kia Sportage των 150 ίππων, το Model Year 2025 έχει κερδίζει 10 άλογα και 15 Nm ροπής (265 από 250 Νm, όσα είχε το Sportage με τα 180 άλογα). Ο στάνταρ εξοπλισμός πλέον καλύπτει τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά υπάρχει και αύξηση στην τιμή. Η αρχική τιμή για το νέο Kia Sportage είναι στα 30.990 ευρώ με τον ήπια υβριδικό 1.600άρη κινητήρα των 160 ίππων που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο στο εξοπλιστικό επίπεδο Dynamic (29.690 ευρώ το προηγούμενο αντίστοιχο με τους 150 ίππους).
Φρενάρει σαν σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων (100-0 σε 35,7 μέτρα)
Το αναβαθμισμένο Kia Sportage της δοκιμής επιβεβαίωσε το δυνατό φρενάρισμα των προκατόχων του. Διατηρώντας τα μεγάλα δισκόφρενα (αεριζόμενα 320 χλστ. μπροστά και απλά 300 χλστ. πίσω) στις μετρήσεις μας «κοκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,7 μ., επίδοση που συναντάμε συνήθως σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Έχει 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service
Ένα από τα ατού του Kia Sportage είναι η εργοστασιακή εγγύηση των 7 ετών, αλλά και η προσφορά δωρεάν συντήρησης για 5 χρόνια, που συνοδεύουν το αυτοκίνητο από τη μέρα της αγοράς του. Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές του νέου Kia Sportage σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρα.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Kia Sportage Model Year 2025 με τον ήπια υβριδικό 1,6T κινητήρα βενζίνης των 160 ίππων.
Σελίδα 2 | Μόνο με 160 άλογα, καλύτερο εξοπλισμό, αλλά 1.300 ευρώ πάνω στη βασική |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, στρίβει & φρενάρει πειστικά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |