To ολοκαίνουργιο GTC της Opel
Τρίπορτα μικρομεσαία τέλος. Τώρα στη θέση τους υπάρχουν μόνο μικρομεσαία κουπέ. Θα λείψουν όμως σε κανένα;
(14/10/2010)
H Opel έβαλε στο Παρίσι την ταφόπλακα στα τρίπορτα μικρομεσαία. Το νέο Astra GTC, αυτό που θα έλεγε κανείς πως είναι ουσιαστικά το Astra με δύο πόρτες λιγότερες, απέχει χιλιόμετρα από μια τέτοια περιγραφή. Και δεν είναι το μόνο. Το ερώτημα είναι, θα λείψουν σε κανένα τα τρίπορτα μικρομεσαία ή καλώς έγινε η αντικατάσταση;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όλοι οι άλλοι τελείωσαν με τις τρίπορτες εκδόσεις. Είτε τις διαχώρισαν σχεδιαστικά σε ένα εμφανώς πιο σπορ σχήμα, είτε τις κατάργησαν εντελώς. Το Kia Procee’d για παράδειγμα μπορεί να μην είναι τόσο έντονα κουπέ σε σχέση με το πεντάπορτο Cee’d όσο το Megane από την αντίστοιχη έκδοσή του, σίγουρα όμως δεν το λες απλά τρίπορτο. Το αδελφό Hyundai i30 από την άλλη, δεν ασχολείται καθόλου με λιγότερες από πέντε πόρτες.Το ίδιο και τα Seat Leon, Toyota Auris και τα ιταλικά μικρομεσαία των Fiat, Lancia και η νέα Giulietta. Τουλάχιστον ακόμη. Όμως γιατί πέθανε μέσα σε δέκα χρόνια το τρίπορτο μικρομεσαίο;
&&&& Αλήθεια είναι πως το μικρομεσαίο είναι πλέον μεγάλο αυτοκίνητο. Τι σχέση έχει ένα Golf πρώτης γενιάς ή δεύτερης με το σημερινό. Τα παλιότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι μικρότερα ακόμη και από τα σημερινά μικρά. ¶ρα τρεις πόρτες σε τόσο μεγάλα αυτοκίνητα μάλλον είναι λίγες.
Από την άλλη τα μικρομεσαία έχουν πλέον πολύ γκάζι. Έχουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά και αποτελούν πλατφόρμες για ιδιαίτερα σπορ και γρήγορα αυτοκίνητα. Όποιος δεν έχει υποχρεώσεις που θέλουν χώρο, μπορεί να αποκτήσει ένα γρήγορο μοντέλο που να είναι ξεχωριστό. Και εδώ «κολλάει» το κουπέ της κατηγορίας.
Έτσι γεννιέται το Sirocco, που θα μπορούσε άνετα να είναι ένα Golf κουπέ, στα πρότυπα του Megane Coupe και του Astra GTC. Αυτά τα αυτοκίνητα παρά τη συγγένειά τους με τα πεντάπορτα μοντέλα στα οποία βασίζονται δεν έχουν καμία σχέση. Ούτε στο κοινό που ελκύουν, ούτε σε αυτό που «πουλάνε». Η κατηγορία διαχωρίστηκε και το τρίπορτο μικρομεσαίο πέθανε. Όποιος θέλει τρίπορτο συμβατικό πρέπει να πάει σε μικρό. Εκεί που μεσουρανούν.
Θα λείψουν λοιπόν σε κανένα; Δεν είναι καλύτερα που στα μικρομεσαία πλέον προσφέρεται τέτοια ποικιλία; Χρηστικότητα και σπορ εκδόσεις στην ίδια πλατφόρμα με το ίδιο σχεδόν κόστος; Εσείς θα προτιμούσατε να πάρετε ένα τρίπορτο ή ένα κουπέ;
@konst... (18/10/2010, 19:27) Φίλε έχεις πολύ πλάκα. Θα σε βοηθήσω να καταλάβεις το αστείο της υπόθεσης: Όποιος έχει λεφτά για πέταμα (στο δρόμο) μπορεί να πάει και να δώσει 40+ Κ και να πάρει τα "coupe" που γράφεις και μετά θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα "που θα το κυκλοφορήσει" ή καλύτερα "που θα το τρέξει" ώστε να αξιοποιήσει τα λεφτά που έδωσε. Τα "τρίπορτα μικρομεσαία" που αναφέρεις δεν υπάρχουν πια. Έγιναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ coupe προς απογοήτευση των διαφόρων φαντασμένων που έδιναν ένα σωρό λεφτά για να αγοράσουν αυτοκίνητο που κάνει 5 πράγματα παραπάνω από αυτο των 25 Κ. Όποιος διαθέτει λεφτά ας κοιτάξει για αμάξια επιπέδου GT-R. Τα υπόλοιπα ισχύει αυτό που σου είπα. Μέχρι 30Κ παίρνεις αμάξι υπέρ αρκετό για τα δεδομένα της Ελλάδας.
den mporo na katalabo tin katargisi tou 3thirou. Pira 3thiro epeidi mou arese pio poli. Oxi epeidi etrexe pio poli apo to pethathiro i otidipote allo. Etsi kai alios ton idio kinitira exoun. Einai kathara thema goustou. Ti aresei ston kathena. Kai to epomeno mikromeseo 3thiro tha einai! O kathena blepei ti apaitiseis exei kai analogos epilegi!
den mporo na katalabo tin katargisi tou 3thirou. Pira 3thiro epeidi mou arese pio poli. Oxi epeidi etrexe pio poli apo to pethathiro i otidipote allo. Etsi kai alios ton idio kinitira exoun. Einai kathara thema goustou. Ti aresei ston kathena. Kai to epomeno mikromeseo 3thiro tha einai! O kathena blepei ti apaitiseis exei kai analogos epilegi!
ΤΟ 3ΠΟΡΤΟ AURIS ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ! ΤΟ GOLF ΕΠΙΣΗΣ.Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ 3ΠΟΡΤΟΥ PEUGEOT 308 ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ. ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣΑΡΕΙΣ ΕΝΑ 3ΠΟΡΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΟΠΩΣ ΤΟ PROCEED ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΣΠΡΟ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 5ΠΟΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ SET UP ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ,ΥΨΟΣ,ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΙΔΙΟΙ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΛΟΤΕΡΟΥΣ...ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ FOCUS ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ BODY KIT ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΣΤΟΚΑΡΕΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΗ FORD ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ FOCUS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ 3 ΠΟΡΤΕΣ.ΤΑ ΙΔΙA ΜΕ ΤΟ KIA ΚΑΙ ΤΟ ASTRA,KΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ MEGANE.ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΑΝ ΤΟ LEON ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΗ GIULIETTA ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ 5 ΠΟΡΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ,ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΧΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΠΟΡΤΙΒΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενα τρίπορτο μικρομεσαίο είναι σαν έναν μεσήλικα που προσπαθεί να δείξει τζόβενο,αν θέλεις γρήγορο και φτηνό αυτοκίνητο παίρνεις ένα μικρό GTI,αν θέλεις χώρους παίρνεις ένα πεντάπορτο μικρομεσαίο,αν έχεις λεφτά και είσαι εργένης παίρνεις coupe όχι στις μεσοβέζικες λύσεις που δείχνουν τα απωθημένα σου..
ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟ ΚΟΛΠΑΚΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΔΑ SUV ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΠΟΡΤΩΝ ΣΕ COUPE. ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ 90-120ΗP ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΩΝΤΑΙ COUPE?ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟ Η ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΑ ΑΛΛΟ Η ΑΛΛΗ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΟΔΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ COUPE. ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ?
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΤΡΙΠΟΡΤΑ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΘΥΣΙΑΖΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ COUPE ΤΩΡΑ Η ΘΥΣΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΓΙΑΤΙ, ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΚΟΜΨΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΤΡΙΠΟΡΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΛΠ. ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ "ΦΘΗΝΟΥ"COUPE, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΝΤΑΠΟΡΤΑ HATCHBACK ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΗ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ COUPE ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΝΤΑΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ SEDAN
"..και το τρίπορτο μικρομεσαίο πέθανε". Γενέθλια ως 3θυρα φαίνεται ότι γιορτάζουν μόνο τα .."coupe". Πριν 2 χρόνια στην αντιπροσωπεία απορούσαν που ζητούσα λευκό στην παραγγελία. Έλεγαν ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ταιριάζει μαύρο, τού δίνει κύρος. Το πήρα λευκό όπως είναι και η 3θυρη hatchback παραδίπλα. Και το Scirocco σε λευκό το διαφημίζετε, δικαίως νομίζω. Αφού λοιπόν δεν είχε "πεθάνει", όπως όλα έδειχναν, το λευκό που δεν είναι καν χρώμα νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να επανακάμψει το 3θυρο στα μικρομεσαία. ¶λλωστε το Auris γεμάτο 3θυρες εκδόσεις είναι. Ενώ το Ford Focus Ti-VCT στην έκδοση Collection το 3θυρο μοντέλο είναι πιο ακριβό από το 5θυρο, για κάποιο λόγο. Φαίνεται ότι στην Ford εκτιμούν ότι "όποιοι δεν έχουν υποχρεώσεις που θέλουν χώρο" είναι εκείνοι που διαθέτουν κάτι παραπάνω για την 3θυρη έκδοση αυτού του Collection.
Ακόμα και τον καιρό που μεσουρανούσαν τα τρίθυρα, πάντοτε αναρωτιόμουν ποια είναι η λογική στην αφαίρεση δύο πορτών από το ίδιο μοντέλο. Από πού κι ως πού το ίδιο αυτοκίνητο γίνεται πιο ...σπορ επειδή λείπουν οι πίσω πόρτες, όταν αυτή είναι ουσιαστικά η μόνη διαφοροποίηση από το πεντάπορτο; Η εξάλειψη αυτών των μοντέλων είναι απλά η λογική εξέλιξη αυτής της απορίας! Πιο σπορ γίνεται το αυτοκίνητο αν αλλάξεις πολλά πράγματα (τόσα ώστε μόνο η πλατφόρμα να είναι κοινή), όπως γίνεται πλέον στα κουπέ. Και αυτή είναι φυσικά και η αιτία της αυξημένης τιμής, που σαφώς υπάρχει και είναι λάθος του άρθρου η αναφορά που κάνει περί ίδιας σχεδόν τιμής. Καλώς καταργούνται λοιπόν, αφού απλώς έκαναν αρκετούς Ελληνάρες να νιώθουν ότι έγιναν ...σπορ χάρη στην απουσία δύο πορτών και να σκοτώνονται κατά εκατοντάδες στην άσφαλτο. Όχι, βέβαια, ότι τώρα με τα κουπέ θα εκλείψουν αυτοί... Δεν θα μας λείψουν λοιπόν τα τρίπορτα και λογικά σύντομα η ίδια εξελικτική λογική οδηγήσει σε ανάλογη κατάργηση και στη μικρότερη κατηγορία.
Το καινούριο SEAT Leon SC θα είναι 3πορτο πάντως.
Είναι αλήθεια οτι όντως το τριπορτο εχει σχεδιαστικα πιο σπορτιφ χαρακτηριστικα, αλλα προσωπικά με βολεύουν αφανταστα οι 2 παραπάνω πόρτες π.χ. όταν εχεις συνεπιβάτες ή έστω να τοποθετήσεις ένα μπουφαν ή ένα χαρτοφύλακα στο πίσω μέρος χωρις να το πετάς απο τη θέση του οδηγού.....δεν μπορεσα να συμβιβαστω ποτε με το μπες-βγες, μπρος-πισω το καθισμα, κατσε πλυνε τις ταπετσαριες απο την ατσαλη..επιβίβαση συνεπιβατων....απο την αλλη θα ηθελα το 5πορτο μου να εχει πιο κομψα φωτιστικά σώματα όπως το 3πορτο κ.λ.π...αλλά τι να κανουμε τα θυσιάζουμε λόγω άνεσης...
ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ Α.ΚΟΥ.ΤΑ ΤΡΙΠΟΡΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΒ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΣΕ ΠΛΑΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ 4ΠΟΡΤΑ Η 5ΠΟΡΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ COUPE, ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ 3ΠΟΡΤΑ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ(ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ) ΚΟΙΝΟ.ΑΡΑ ΤΑ 3ΠΟΡΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΛΕΙΨΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ.
Αφορμώμενος από το ήδη υπάρχον Ford Focus στο οποίο το 3θυρο μοντέλο έχει σαφώς πιο σπορ στυλ από το 5θυρο, θα ήθελα να επισημάνω ότι οι διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο αμαξώματα δεν έχει να κάνει μόνο με την απουσία ή την ύπαρξη 2 επιπλέον θυρών. Είναι και το στυλ που δίνει ο κατασκευαστής σε κάθε εκδοχή μοντέλου. Ως κάτοχος λοιπόν ενός 3θυρου Focus,μην έχοντας μέχρι πρόσφατα οικογενειακές υποχρεώσεις και απόλυτα ικανοποιημένος από επιδόσεις, συμπεριφορά ΚΑΙ χώρους, αδημονώ για την άφιξη του νέου μοντέλου, ώστε να προχωρήσω άμεσα σε αγορά. Αν τώρα η Ford για να διαφοροποιήσει το 3θυρο από το 5θυρο υιοθετήσει κουπέ τελείωμα της οροφής, το οποίο σε τελική ανάλυση βαίνει εις βάρος του χώρου για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, αλλά και εις βάρος της ορατότητας προς τα πίσω, τότε σαφώς και το αμιγώς 3θυρο μοντέλο θα μου λείψει...
ΤΟ ΤΡΙΠΟΡΤΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ. ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ COUPE ΛΟΓΩ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΝΤΑΘΥΡΑ. TA NEA MBW, VW, AUDI ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2011-2012 ΔΕΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΑ 3ΘΥΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 5ΘΥΡΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ (ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ) ΤΑ 3ΘΥΡΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ. ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.
Πιστεύω ότι τα τρίπορτα μικρομεσαία σε κάποιους θα λείψουν καθόσον ικανοποιούσαν αυτούς που ήθελαν ένα πιο σπορτιφ μοντέλο χωρίς να χρειάζεται να δίνουν παραπάνω χρήματα (ήταν μάλιστα και πιο φτηνά από τα τετράπορτα) Αντιθέτως σήμερα τα κουπέ είναι πολύ πιο ακριβά από τα αντίστοιχα τρίπορτα μικρομεσαία και απευθύνονται σε άλλη εισοδηματικήκατηγορία