Tο Impreza WRX SΤi εφοδιάζεται με το ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό (DCCD).
Όταν μιλάμε για τετρακίνηση, ποιος έχει το πάνω χέρι; Η Audi ή η Subaru;
(16/11/2010)
Τετρακίνητα οικογενειακά φτιάχνουν πολλοί. Είναι όμως δύο μάρκες που έχουν ταυτίσει το όνομά τους με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Η Audi και η Subaru. Ποια είναι όμως πραγματικά συνώνυμη του 4x4; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Φυσικά η Subaru έχει το πάνω χέρι λόγω παλαιότητας. Ότι και να θέλει να λέει η Audi, η Subaru πουλούσε τετρακίνητα αυτοκίνητα όταν ακόμη οι Γερμανοί είχαν δίχρονα μοντέλα. Περίπου, δηλαδή γιατί το 1972 δεν ήταν εύκολο να πείσεις κάποιον για τη χρησιμότητα του 4x4. Η Audi μπήκε στην κούρσα το 1980 με το Quattro, το μοντέλο, που είχε και επιτυχία στους αγώνες.Οι αγώνες εξάλλου είναι αυτοί που έκαναν την τετρακίνηση διάσημη, και σημείο αναφοράς, δικαίως ή αδίκως, στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς. Η Subaru δεν έμεινε αμέτοχη αφού στη νεότερη αγωνιστική εποχή έχει τη δική της λαμπρή ιστορία.
Από κει και πέρα όμως; Υπάρχουν βέβαια μεγάλες τεχνικές διαφορές στο πως λειτουργεί η τετρακίνηση στην κάθε μάρκα. Για παράδειγμα η Audi έχει δύο τεχνολογίες. Μία για τα μικρότερα μοντέλα (μέχρι το Α3/ΤΤ) και μία για τα μεγαλύτερα. Η Subaru ακολουθεί την ίδια τεχνολογία σε όλη της τη γκάμα, «παίζοντας» με το κεντρικό διαφορικό μόνο ανάλογα με την έκδοση.
Διαφορά επίσης υπάρχει και στο μοίρασμα της ροπής εμπρός πίσω. Συμμετρικά η Subaru, περισσότερο στον πίσω άξονα η Audi. H βασική όμως διαφορά ανάμεσα στις δύο μάρκες βρίσκεται στη γκάμα. Γιατί μπορεί η Subaru να είναι αποκλειστικά τετρακίνητη αντίθετα με την Audi που προσφέρει όλα της τα μοντέλα με κίνηση μόνο εμπρός, όμως οι Γερμανοί μετράνε τριπλάσια μοντέλα σε σχέση με τους Ιάπωνες, χωρίς φυσικά να μετράμε τα SUV.
Που σημαίνει πως η Audi έχει πάρει πάνω στο όνομα της τετρακίνησης κυρίως λόγω ποσότητας. Πόσα διαφορετικά Audi δηλαδή κυκλοφορούν τετρακίνητα στο δρόμο, και πόσα Subaru. ¶σε τον όγκο πωλήσεων της Audi που είναι πολλαπλάσιος και άρα βάζει τα περισσότερα τετρακίνητα στους δρόμους.
¶ρα λοιπόν; Ποια είναι η τετρακίνητη μάρκα; Ποια σας έρχεται πρώτη στο νου; Και ποια έχει το όνομα και ποια τη χάρη; Εσείς όταν αγοράζετε τετρακίνητο, ποια σκέφτεστε πρώτη; Και ποια αξιολογείτε τελικά ως καλύτερη στο τέσσερα επί τέσσερα;
Ιστορία έχουν και οι 2 subaru και audi και στους αγωνες: impreza και quatro και στα οικογενειακα 4Χ4. Ψηφίζω subaru με κλειστα ματια αλλα σε μετριες απαιτησεις και τα audi πανε καλα και ιδιαίτερα to allroad. Στην οδικη συμπεριφορα, την ασφάλεια, την αξιοπιστια -0 βλαβες και στο value for money υπερεχουν τα subaru. Τα audi υπερεχουν σε αλλους τομεις πολυτελεια, αθόρυβα για ταξιδι, πληθος εκδοσεων, καλυτερο Marketing και εκδοσεις κατω των 2lt. Βεβαια δεν πρεπει να παραβλεπουμε το ρολο που παιζουν και τα λαστιχα στην οδικη συμπεριφορα. Οδηγαω εδω 8 χρονια τα 2 προηγουμενα μοντελα forester ατμοσφαιρικο και turbo στο δρομο και στο βουνο. Ειναι ο απολυτος ορισμος της ενεργητικής ασφάλειας αλλο subaru ζυγισμενο αυτοκινητο, 3 διαφορικα και πισω lsd και αλλο audi haldex και ηλεκτρονικά. Μην ξεχναμε οτι εδω και 3 χρονια τον αγωνα 24ωρες 4χ4 στην κατηγορια suv τον κερδιζουν συνεχως φορεστερ 1Η και 2Η θεση!!
Όσοι ψηφίσαν Audi, απλά δεν έχουν οδηγήσει ΚΑΝΕΝΑ απο τα 2 αυτοκίνητα... ΔΕ συγκρίνονται τα Subaru με κανένα άλλο μαραφετάκι. Το τι μπορεί να κάνει ένα Subaru, κ στο δρόμο αλλα ακόμα κ σε εκτός δρόμου αν οι γνώσεις σου κ τα κότσια σου το λένε , κανέναν Audi χιπστεράδικο δε θα κάνει.
ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Ο ΝΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ SUBARU. TA ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ........
Η πρωτη μαρκα που μου ερχεται ειναι η SUBARU.Ειναι η φιρμα με τη μεγαλυτερη ιστορια στο χωρο της τετρακινησης,ασχετα με τις πωλησεις.Η SUBARU ειναι μια μικρη αυτικινητοβιομηχανια στην Ιαπωνια ,που προσπαθει να ανταγωνιστει αρκετα μεγαλυτερες,οπως Audi κ τα καταφερνει μια χαρα!
οπως και να το κανουμε η σουμπαρου βρισκεται κατασκευαστικα στην υψηλοτερη θεση για εμας που εχουμε καποιες γνωσεις παραπανω λογω του επαγγελματος. το 4χ4 της σουμπαρου ειναι ενα θαυμα μηχανικης και εφαμιλο του δεν ειναι κανενα παρα μονο το ελληνικο που πατενταριστικε και μετα χαθηκε και τα δυο λειτουργουν καθαρα μηχανικα χωρις ηλεκτρονικη υποβοηθηση!!!
subaru exei to onoma ti xari ta protathlimata kai thn tetrakinisi giati subaru simenei tetrakinisi!!!
Subaru βεβαια αφου τα τρια διαφορικα δεν αντισταθμιζονται απο κανενα ηλεκτρονικο μαραφετι. Αληθεια ποιο Audi ηταν απολυτα στριφτερο με βαση αυτα που περιμενες στα χαρτια?Οχι οτι δεν στριβουν ταχυτατα κ με ασφαλεια.Καθε αλλο.Απλα ειναι αρκετα αποστειρωμενα κ κατα βαση υποστροφικα.Πρωτα θα χασει μουτρα κ μετα ο haldex θα θυμηθει να επεμβει. Ειχα για 6 μηνες ενα s3 κ ενω ηταν απιστευτα γρηγορο,ηταν αδιαφορο οδηγικα οποτε κ σχετικα βαρετο.Τα Subaru πραγματικα στριβουν με τα 4 κ ενιοτε με τις παντες!Απιστευτο ζυγισμα,αισθηση τιμονιου κ ρυθμισιμοτητα σε καθε ειδους τερεν.Δαγκωτο Subaru λοιπον,εφοσον μιλαμε για 4κινηση!
1) Oποιος αμβισβιτει την audi οσον αφορα την τετρακινηση ας δει το video του top gear audi rs4 vs evo 8 vs subaru wrx και να ακουσετε προσεχτικα τα σχολεια του clarcson. 2)Tο διαφορικο της τετρακινησης της audi δεν ειναι το haldex αλλα το torsen. 3)Το haldex ειναι σουιδικο και απλως το φοραει σε καποια μοντελα της . 4))Οτι πληρωνεις παιρνεις αν σας χαριζαν ενα audi Α5 Α4 Α6 TTRS κλπ παρτε το subarou εσεις
ΠΑΙΔΕΣ ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ .... HALDEX ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΤ ΚΑΙ Α3 , ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΕ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ , ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ QUATTRO EINAI ΤΟRSEN (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΡΟΠΗΣ ΜΕ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ESP ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ... ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ .. ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΜΕΡΙΚΩΣ ... ΦΙΛΙΚΑ ...ΝΙΚΟΣ ...
subaru δαγκωτο...... μονο οποιος εχει οδηγησει subaru μπορει να εκφερει γνωμη.......
Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. QUATTRO ΒY AUDI. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ. ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ.
+1 gia ton "pvaik" Sumfwnw apoluta. Exw Subaru Forester. To AWD tou den paizete. Einai pragmatikh tetrakinhsh. Dystyxws h ellhnikh antiproswpia den 3erei ti exei sta xeria ths kai se sundiasmo me tis times/after sales oi pwlhseis einai apo mhden mexri 10 ton mhna! Oi times sthn amerikh (kai oxi mono epeidh einai xwra paragwghs... ta upoloipa subaru ektos USA einai made in japan...) einai apisteuta xamhles kai sugkrisimes me Hyundai kai Kia... Sthn tetrakinhsh twra...as kanei o upopsifios agorasths ena test drive se ena subaru kai 8a katalabei thn diafora. Audi: upertimimena...pollh kala autokinhta alla upertimimena. H tetrakinhsh ths den einai pragmatikh...
η αουντι χρησιμοποιοει τον haldex στο α3 και στο ττ για τους μη γνωριζοντες,τα υπολοιπα εχουν 3 διαφορικα
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ SUBARU ΑΠΟ TO HALDEX ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ AUDI ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΤΡΟΧΟΥ. ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΠΙΣΗΣ Η AUDI EINAI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ, ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ. Η SUBARU ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ), ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΥΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.
Ποιά Audi? Tο 90% των quattro στο δρόμο έχουν ψεύτικη τετρακίνηση haldex. Δεν με ενδιαφέρουν οι διαφορές στις πωλήσεις υπέρ της Audi. Καλά κάνει. 4X4 όμως χωρίς κεντρικό διαφορικό δεν νοείται. Γι αυτούς που ξέρουν από τετρακίνηση, η SUBARU είναι η πρώτη επιλογή (μαζί με το Mitsu Evo)
Η τετρακίνιτη μάρκα στην συνήδειση του κόσμου είναι η subaru. Στο άκουσμα αυτής της μάρκας το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το Impreza σε μπλε χρώμα με της χρυσές ζάντες και την τετρακίνηση. Όταν πάλι ακούς AUDI το μυαλό σου πάει σε πολυτέλεια στιβαρότητα αλλά όχι τετρακίνηση.
Απο όλα τα τετρακίνητα το μόνο που έχει ζύγισμενη την τετρακίνηση ειναι το subaru 50-50 αλλιώς 25 δια 4 όλη η τροχοί έχουν την ίδια τετρακίνηση τα υπόλοιπα είναι τέλειος διαφορετικα ας πούμε το evo εχει 30-70 δηλαδή απο 15 μπροστά και 35 πίσω γιαυτό στην ευθεία είναι γρήγορο έχει μεγαλύτερη δύναμη από πίσω αλλα στης στροφές υστερεί σε σχέση με το Subaru... Το audi τώρα δυνατό καλό αλλα και αυτό η τετρακινηση του είναι πάλι διαφορετική 40-60 20μπροστα ανα τροχο και απο 30 πίσω μπορεί να είναι γρήγορο αλλα δεν έχει την τετρακίνηση του subaru σε καμία περίπτωση.. Τώρα σε θέμα gtr35 είναι σκάφος αλλα και αυτό δεν έχει την τετρακίνηση του subaru είναι μοιρασμένο σε 54-46 άρα άρα κατά εμέ την καλύτερη τετρακίνηση την έχει πρώτα subaru-audi-evo-nissan υπάρχουν και άλλα.. Αλλα είναι supercar και hypercar
Αν εχεις λεφτα παιρνεις Audi δαγκωτο!!! Αν δεν εχεις συμβιβαζεσαι με ενα Subaru...
SUBARU-SUBARU-...KAI ΠΑΛΙ SUBARU[ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΑΘΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ..]
DYNAMIC μπορει η audi να ακουστηκε πρωτη λογω των αγωνων του group B, ομως η σουμπαρου με το λεγκασυ και μετα με το ιμπρεζα νομιζω πως εχει περασει το δικο της μηνυμα και θεση σχετικα με την κινηση σε ολους τους τροχους. μπορει η audi να πουλαει εκατονταπλασσια αυτοκινητα, κανενα ομως δεν εχει την τετρακινηση του ιμπρεζα μεχρι στιγμης....μενει να δουμε το καινουριο quatrro που θα κυκλοφορησει, τι το καινουριο σε σχεση μεχρι σημερα θα παρουσιασει.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. ΣΤΗ SUBARU ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΝΙΟΤΕ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΙΔΙΩΣ ΣΤΟ FORESTER ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ FORESTER, ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΑΝ TOYOTA LAND CRUISER (ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ). ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΑ IMPREZA ΚΑΙ FORESTER ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η AUDI ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΣΗΜΗ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ QUATTRO, ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΑΞΗΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΤΙΜΩ "ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ΠΙΣΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ, ΜΕ ΔΥΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: 1)DIESEL ΚΑΙ 2)ΛΟΓΩ ΣΥΝΘΗΚΩΝ Ή ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΡΟΠΗΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ....;;;
Aλλο haldex συμπλεκτης και αλλο 3 διαφορικα.Μια δοκιμη οδηγικη πειθει και τους πιο δυσπιστους.
Subaru. Συμφωνώ με τους πρώτους 3εις φίλους (μόνο αυτούς βλέπω τώρα).