To εντυπωσιακό Hyundai Veloster
Αμφιβάλει κανείς ότι το νέο Hyundai Veloster θα είναι φτηνότερο από το VW Scirocco όταν έρθει στην Ελλάδα; ¶ρα τι μένει στη VW και του άλλους απέναντι σε ένα τέτοιο κουπέ;
(11/1/2011)
Η Hyundai δεν είναι νέα στα κουπέ αυτοκίνητα. Όποιος νομίζει κάτι τέτοιο τότε σίγουρα έχει ξεχάσει πως η μάρκα ήρθε στην Ευρώπη με ένα κουπέ αυτοκίνητο (και μάλιστα τούρμπο), ενώ έχει στη γκάμα της έκτοτε ένα σπορ μοντέλο (και μάλιστα σε δική του αυτόνομη πλατφόρμα).
Το Veloster λοιπόν θα συνεχίσει εκεί που σταματά το Coupe, με ένα νέο σουλούπι που ταιριάζει περισσότερο στα σύγχρονα δεδομένα της έννοιας του όρου κουπέ, πιο κοντά δηλαδή σε ένα χαμηλό χάτσμπακ και λιγότερο σε ένα μακρύ χυτό αμάξωμα τριών όγκων.
&&&& Σε αυτή τη συνταγή η Hyundai προσθέτει περισσότερη αξία, όπως συνηθίζει, βάζοντας ακόμη μία πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού, για ευκολία πρόσβασης πίσω στους άλλους επιβάτες. Χωρίς μπες- βγες αλλά και χωρίς να αλλάξει το σχήμα.
Προσθέτει επίσης κινητήρες νέας τεχνολογίας, με 1.600 κ.εκ και 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ με 140 ίππους, το χαμηλό βάρος και την ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση, οι επιδόσεις και το κόστος χρήσης αναμένεται να βάζουν το ίδιο χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού με αυτό που υπόσχεται η μάρκα και για τις οδηγικές ικανότητες του Veloster.
Τι μένει για τους άλλους; Θα δείξει, πάντως η Hyundai επανέρχεται πολύ δυναμικά στην κατηγορία, κάτι που κάνει με κάθε νέο της μοντέλο, κυνηγώντας αμέσως το best seller τόσο στην ουσία όσο και στις πωλήσεις.
Εσάς λοιπόν πως σας φαίνεται το Veloster; Σας ξενίζει η 3η πλευρική πόρτα; Ή μήπως σας βολεύει; Και το σχήμα; Καλύτερο από πριν (Coupe) ή όχι; Ο κινητήρας; Καλύτερα χωρίς τούρμπο 140 άλογα ή προτιμάτε της VW και της Renault τα 1.400άρια με τούρμπο; Τι λέτε λοιπόν; Το περιμένετε; &&&&
ΠΕΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΟΔΗΓΩ 31 ΕΤΗ. ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 18 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΙΟ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ VW. 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ GOLF. ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ. ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ Η VW ΠΡΟΤΟΠΩΡΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΕΑΤΗΣ-ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΗΣΥΧΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΑΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ.ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο dpitt..
Με 17.000 ευρω αρχικη τιμη το veloster δεν αξιζει για χιουνται. με τοσα λεφτα παιρνεις πολλη καλυτερο αμαξι.να μην μιλησουμε σε μεταχειρισμενα τη μπορεις να βρεις σε αυτα τα λεφτα.
παιδια ειχα ενα mazda , πολλα προβληματα και με αφησε το δρομο 3 φορες.... μετα πηρα toyota και παλι συνεχεια συνεργιεο ημουν και το γκαζι κολουσε.... και καταναλωση ειχε 14λιτρα και και και ωσπου δεν αντεξα αλλο οικονομικα και αγορασα ενα golf. οπως και το siroco ετσι και το golf, ειναι τα κορυφαια αμαξια. καταναλωση παρολο τα 160 αλογα, εχω μολις 7λιτρα!!! ροπη ατελειωτη. ολα τελεια. το μονο κακο ειναι πως ακομα δεν ξερω που ειναι το συνεργειο.
απορω με την βλακεια καποιων που ειναι ασχετοι και απλα ζηλευουν και μιλανε κατα του golf και γενικα κατα της VW. αν οντως τα golf ειχαν προβληματα, τοτε γιατι καθε χρονο εδω και 30 χρονια πουλανε περισσοτερα απο το προηγουμενο χρονο; γιατι οποιος εχει αγορασει golf, ξαναγοραζει; πολυ απλα γιατι το αμαξι ειναι κορυφαιο. οποτε παψτε να λετε καθε βλακεια. εχω οδηγησει 32 αυτοκινητα λογω δουλειας και το μονο που δεν με αφησε ηταν το golf. το ποιο αξιοπιστο ηταν το golf. vw rules και σε οποιον δεν αρεσει να παει να λεει τις βλακειες του αλλου
ομορφο φαινεται.οποιος θελει εργαλειο και απεχθανεται το συνεργειο επιλεγει ασιατικο αυτοκινητο.οποιος εχει λεφτα να πληρωνει αβερτα και ειναι και ψιλοψωνισμενος επιλεγει γερμανικο
απ οτι βλεπω απο τα σχολια ηδη εχουν αρχισει να χανουν τον υπνο τους και να βλεπουν εφιαλτες οι κατοχοι wv κτλ. το αμαξι απλα τα σπαει!!!!!!!!
kurioi kalispera.epidi vlepo kapoioi edo pera den xeroun kapoioi ti ts ginete, exo cupra 20vt 1.8 to moter einai diamanti!!!!!!polla alla golf k vw pou gnorizo den mporo na po oti einai ta pio anthektika.einai polu kala den leo!kai oi iapones me sunarpazou k exoun diamantia episis.alla gia to theo.anoixte kana biblio.........h renault exei bgalei tourbo kinitira!
ειναι απλο και ολοι το ξερουν. θελεις ποιοτητα ,αξιοπιστια, επιδοσεις και κρατηματα επιλεγεις VW θελεις να πηγαινειες συνεχεια στο συνεργειο επιλεγεις toyota θελεις να εχεις ενα αμαξι με πολυ χαμηλη ποιοτητα υλικων επιλεγεις kia θελεις ενα φτηνο αμαξι που δεν στριβει επιλεγεις ford κτλ κτλ κτλ
οι ιαπονες δεν βγαζουν τουρμπο,η vw ανακαλυψε το τουρμπο,η vw ειναι αξιοπιστη...οσο βγαινουν τοσο καλα ανεκδοτα εγω θα συνεχιζω να μπαινω...
ολοι ξερουμε πως η VW ειναι κλασεις ανωτερη απο τις υπολοιπες ευρωπαικες εταιρειες και ετη φωτως μπροστα σε σχεση με ιαπωνα κινεζο κορεατη κτλ
ουτε αυτο ουτε και το σιροκκο ειναι κουπε σε καμια περιπτωση , στο τελος θα ξεχασουμε οτι ξερουμε..... μεταξυ δυο χατς λοιπον , αν θελετε με μια ποιο....ιδιαιτερη σχεδιαση εννοειτε σιροκκο.
Κάποιοι λένε ότι οι Ιάπωνες δεν τολμούνε να βγάλουν turbo. Για δέστε τα παρακάτω: Daihatsu charade 1000cc turbo (2 γενιές), Toyota Starlet (Stanza, Glanza και η γενιά τέλος του 80Ά), Toyota Celica GT4 (4η, 5η και 6η γενιά και με μόνιμη τετρακίνηση), Toyota ΜR2 mk1 (εκτός Ελλάδος είχε και κομπρέσσορα 4A-GZE), Toyota MR2 mk2 (εκτός Ελλάδος είχε και τον 3S-GTE της Celica GT4), Toyota Supra οι τελευταίες δύο γενιές (η τελευταία τον 2JZ-GTE, βλέπετε Fast and furious), Toyota Corolla 9η γενιά στην Αγγλία είχε και κομπρέσσορα (1.8 2ΖΖ-GZE) και τον ίδιο κινητήρα έχει ακόμη και το Lotus Exige (πέρα από τον ατμοσφαιρικό), Nissan 200sx 1.8 (CΑ18-DET) και 2.0 (SR20-DET (ξανά-βλέπετε Fast and Furious)), Nissan 300zx (3000cc turbo), Nissan Skyline (δεν ξέρω πόσες γενιές (Fast and Furious 2)), Nissan GTR, που κοστίζει φθηνότερα από 911 turbo και Audi R8, ενώ είναι γρηγορότερο (ότι πληρώνεις παίρνεις και κολοκύθια…), Subaru Impreza Turbo κοντά στο 1993 και WRX STi μέχρι τώρα (στην Ελλάδα είχαμε και 1600cc Turbo, αλλά aftermarket), Subaru Forester, Mitsubishi Colt 1.5 turbo, Mitsubishi EVO (10 μέχρι τώρα; (Fast and Furious 2 & 3)), Mitsubishi Eclipse (Fast and Furious), Mitsubishi 3000GT (στο επίπεδο 300zx και Supra), Mazda RX7 δύο γενιές με Βάνκελ turbo, Mazda 3 MPS, Mazda 6 MPS. Όπως βλέπετε περιγράφω 26+ αυτοκίνητα που έχουν βγει στις αγορές από το τέλος τις δεκαετίας του 80Ά και μετά και δεν ξέρω όλες τις γενιές αυτών που δεν ήρθαν στην Ελλάδα, πχ Mitsubishi Eclipse. Είναι η VW, πρωτοπόρος στο turbo; Μμμμ..ΟΧΙ. Το μόνο πλεονέκτημα τους είναι ότι δίνουν λύσεις στους κακομοίρηδες Έλληνες οικογενειάρχες, παρέχοντας Turbo σε μικρά οικογενειακά αμαξώματα.
Το καθε οχημα εχει τα υπερ και τα κατα του,και αναλογα το τι επιζηταει η-ο καθε ενδιαφερομενη-ος να αγορασει την δεδομενη χρονικη στιγμη,ιεραρχωντας οτι πιστευει.
ΤΕΛΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΗ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΟΠΑΔΙΚΗ, ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΗ, ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΣΥΜΠΑΘΗ ΥΠΟΖΥΓΙΑ. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η HYUNDAI; ΑΠΛΑ ΕΞΕΛΙΞΕ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ; ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΜΑ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΒΛΕΠΕ ΤΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΝ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΜΕ. ΑΜΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΑΠΟ VW ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ, ΦΙΛΟΥΣ ΟΜΩΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ Η HYUNDAI. ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ; ΝΑΙ, ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΕΛΩ ΜΕΡΤΣΕΝΤΕ ΚΑΙ ΜΠΕΜΠΕ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΝΟ ΕΝΑ VW Ε; ΤΡΙΧΕΣ! ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΟΤΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, VELOSTER, SCIROCCO, MEGANE COUPE, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ! ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ. ΟΧΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕΣΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΒΛΑΚΩΔΗ ΣΟΥ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ, ΤΟ VELOSTER ΘΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΙΔΕΩΝ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΑ. ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΡΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΩΣ!
Απο την μία οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού (ΤSI) απο την άλλη κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DSG), τελικά η VW δουλεύει και για Γαλλο-ιαπωνο-κορεάτες. Τα παιδιά αργούν καμιά δεκαετία αλλα μπαίνουν στον ίσιο δρόμο, βέβαια τώρα θα είναι look VW motor και look VW gearbox... CLOPY -PASTE..
δεν συγκρινεται ενα vw με ενα χιουνται και γενικα με ενα μη γερμανικο αμαξι. η ποιοτητα των γερμανων ειναι κορυφαια. η αξιοπιστια κορυφαια. γιατι να μην παρω οποτε σιροκο αλλα το κακο αντιγραφο του που δεν στριβει και ολο συνεργειο θα πηγαινω. επιλεγω γερμανο για ολους τους λογους.
renault Η 1η εταιρεια που εφευρεσε το τουρμπο. εφευρετες & διμιουργοι
τιποτα αν θελετε αμαξι με κρατηματα εμφανιση κινητηρα τεχνολογια renault megane ειδικα το rs εχει ολη την αγωνιστικη ιστορια της εταιρειας απο την εποχη του wiliams εως σημερα.
φυσικα επιλεγω vw
Hyundai ? πατε καλα; φυσικα VW που πρωτη εφερε την επανασταση με τις τουρμπινες εδω και 6-7 χρονια. και μολις τωρα η toyota καταφερε να ανακοινωσει πριν λιγες μερες πως θα βγαλει και εκεινη τουρμπο κινητηρες. να δουμε τωρα τους ατυχους που την συμπαθουν τι θα λενε. γιατι μεχρι τωρα ελεγαν τα χιλια χαζα κατα των τοπυρμπο γιατι πιναν τσαγακια και δεν αντεχαν αλλο, απο τα γερμανικα αυτοκινητα. απο ζηλεια που δεν εχουν vw, ολοι ελεγαν βλακειες και εγραφαν βλακιες και καλα για βλαβες σε vw . και ελεγαν πως τα τουρμπο δεν ειναι καλα κτλ. σιγα σιγα ομως ολες οι εταιρειες αντιγραφουν τους γερμναους και να που σε λιγο θα το καταφερει και η toyota. μονο που την κορυφαια αξιοπιστια δε θα την φτασουν ποτε.
megane rs...ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ?
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ,ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΡΑΓΔΙΑΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΡΕΑΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ HYUNDAI-KIA ΠΛΕΟΝ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ.ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΘΕΩΡΩ ΑΝΟΗΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ.ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ.ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΑΤΟΜΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ Η ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΑΝΕ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΟΠΑΔΙΚΑ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ!
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΠΩΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΦΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. ΤΟ SCIROCCO π.χ. Ή ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ OPEL ASTRA, ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ. ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Η HYUNDAI ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΠΕΤΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΠΕ ΑΝΤΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ TOYOTA CELICA ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ. Η HYUNDAI ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ VELOSTER ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑ ΝΟΘΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΑΠΟ FORD PUMA (ΑΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΩΣΤΑ), FORD KA ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ RENAULT. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΟΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ. ΣΤΑ ΤΡΙΘΥΡΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.
Νομίζω ότι οι κινητήρες TSI όσο αφορά την VW θα είναι για πολύ καιρό αχτύπητοι. Μόνο όμως κινητήρες προσφέρουν οι Γερμανοί ;
Οπως και να το κάνουμε, δεν παυει να είναι Χιουνται, με ολα τα αρνητικα που συνεπαγονται. Οδηγικά δεν έχει δειξει δείγματα προς τη σωστή κατεθυνση η χιουνται. Απλά αυτοκινητα για να σε μεταφερουν απο το ενα σημειο στο αλλο. Αν με αυτο το μοντελο αλλαξει, θα το δουμε. Σιροκο παντως δεν γινεται και ειναι ιεροσυλια η οποια συγκριση
Ηδη η εταιρεία έχει αποδείξει το πολύ σημαντικό για όλο το κόσμο πιστεύω Value for Money. Στην αρχή μπήκε στην Ελλάδα σαν μια άλλη Lada λίγο πιο αναβαθμισμένη και λίγο καλύτερη ποιοτικά. Όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία έχει αναβαθμιστεί πλήρως σε σημείο που να κοιτάζει τους Ιάπωνες αλλά σε μερικά μοντέλα ακόμα και τους Γερμανούς στα ίσα. Πιστεύω πως το Veloster θα κάνει καλή πορεία στην Ελλάδα όπως όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας ανεξαίρετα. Μη ξεχνάμε ότι έχει ένα πολύ καλό marketing που σίγουρα παρακολουθεί την αγορά και πιάνει το σφυγμό ειδικά του Έλληνα. Η προσθήκη της τρίτης πόρτας είναι μια πρωτοτυπία που θα αρέσει όπως αρέσουν όλες οι πρωτοτυπίες στον άνθρωπο που έχει εκτός από ανοικτό μυαλό και δεκτικότητα στις αλλαγές από τα στερεότυπα. Η προσωπική μου άποψη είναι θετική γιατί είναι ένα έξυπνο σχέδιο και προέρχεται από τη Hyundai.
Την Hyundai την συμπαθώ. Συμφωνώ με τον φίλο const, “Τι απέγιναν τα όμορφα αυτοκίνητα;”. Τα περισσότερα καινούρια, μου θυμίζουν Pokemon, ενώ του Vag group, μου θυμίζουν τα φαντασματάκια στο Pacman. Υποκειμενική η ομορφιά, αλλά τα ενΆ λόγω αυτοκίνητα δεν θυμίζουν ούτε λίγο κάποιο εξωτικό αυτοκίνητο, όπως Ferrari, Lamborghini (Vag group τώρα), Chevrolet κλπ. Τα σπόρ, θα έπρεπε. Δεν συμπαθώ γενικά τα χάτσμπακ. Επίσης η τρίτη πόρτα μου κάθεται άσχημα στο μυαλό, αφού χαλάει την συμμετρία του αμαξώματος. Καλύτερα να χρησιμοποιούσαν καμιά τεχνική σαν τις ημή-πόρτες του RX8 το οποίο σαφώς θυμίζει Ferrari. Ο κινητήρας δεν είναι άσχημος, αλλά χρειάζονται και ισχυρότερες επιλογές, για να υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός.
re paidia xalarwste gia ena hyundai milame.. tha protimousa na dwsw liga lefta parapanw k na parw ena vw para ena hyundai.. st teliki tha mporousa na arkestw k me ena autokinito ligotero gaziariko apo t na parw hyundai.. san ti epomenh genia tou i30 einai..
Προσωπικα δεν μαρεσε 16αρι 140 αλογα ειναι πολλα που σημαινει πιεσμενος κινητηρας στο οριο. θα ειναι πιο φθηνο απο το σιροκο. αλλα μου κακοφενεται που εταιρειες σαν την χιουνται εξελισονται πολλη γρηγορα με δανικες τεχνολογιες αλλων εταιρειων που ξοδεψαν χρημα και χρονια εξελιξεις. ευτηχως μονο στην ελλαδα πουλανε αυτες η εταιρειες.
ΑΜΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ...ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΕΕΕΛΛΛΑΑΑΑΑ ΛΕΜΕ!!!!!!
Πως και δεν ξεφυτρωσε παλι κανεις να μας προπαγανδισει για το ποσο καλυτερη ειναι η vw και οι tsi κινητηρες της σε σχεση με οτιδηποτε αλλο μελεταται/σχεδιαζεται/παρουσιαζεται/δοκιμαζεται... Μπραβο στη hyundai. Μοντελο της δεν ειχα και πολυ πιθανον να μη εχω ποτε, αλλα τη σεβομαι, αναγνωριζω την αξια της και συνιστω ανεπιφυλακτα την αγορα οποιουδηποτε μοντελου της αφου στη συγχρονη μορφη της, δειχνει σιωπηλα το δρομο σε πολλους Ευρωπαιους κατασκευαστες.
Θα πάει μια χαρά. Η φίρμα εξάλλου κοντεύει να φτασει την ΤΟΥΟΤΑ σε αξιοπιστία
Πανέμορφο, εντυπωσιακό, τολμηρό!Μπράβο στη Hyundai! Προσωπικά πιστεύω οτι αυτό το μοντέλο θα έχει τεράστια επιτυχία.Το τέλειο αυτοκίνητο για μένα.
Πολύ ωραίο το νέο Hyundai veloster που πιστεύω ότι θα είναι και φθηνότερο από τα αντίστοιχα μοντέλα των Ευρωπαίων κατασκευαστών, όπως συμβαίνει και με άλλα μοντέλα της εταιρείας. Όμως όσο και φθηνότερο να είναι, πάντα θα υπάρχουν αυτοί που προτιμούν το όνομα, παρά την οικονομία και έτσι δεν πρόκειται να εκτοπίσει, από την αγορά, τα αντίστοιχα μοντέλα της VW και των άλλων κατασκευαστών. Όμως με την ευκαιρία θα ήθελα να επισημάνω ότι σπορ αυτοκίνητο χωρίς πίσω κίνηση δε λέει. Καλό λοιπόν θα ήταν οι κατασκευαστές, που βγάζουν σπόρ αυτοκίνητα, να επανέλθουν στην πίσω κίνηση, ή έστω να βγάζουν και κάποια μοντέλα με πίσω κίνηση, για να ικανοποιήσουν και τους εραστές της πίσω κίνησης. Μην ξεχνάτε ότι τα πιό γρήγορα αυτοκίνητα μεγάλου τουρισμού (Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maserati) και αγώνων (F1 κ.λ.π.) έχουν όλα πίσω κίνηση, (ή μερικά από αυτά τετρακίνηση). Τυχαίο; δεν νομίζω.
Αξιολογότατο αυτοκίνητο, που σίγουρα θα πιάσει και στη χώρα μας. Τίμια πρόταση και, εκτός όλων των άλλων, πρωτοποριακή χάρη στην τρίτη πόρτα. Είναι ίσως το μόνο σπορ αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που μπορεί να βολέψει και ένα νέο οικογενειάρχη χωρίς πολλές ανάγκες χώρων. Η τρίτη πόρτα όχι μόνο δεν με ξενίζει αλλά τη βρίσκω απόλυτα λογική και αναγκαία. Προκαλεί απορία πώς δεν το σκέφτηκε κανείς άλλος μέχρι τώρα, τουλάχιστον σε ευρείας παραγωγής αυτοκίνητο. Κι αφήστε τους άλλους να σκύβουν από τη μπροστινή πόρτα για να βάλουν και να δέσουν το παιδί στο καθισματάκι, βλαστημώντας για εκείνο το λουμπάγκο που τους πιάνει κάθε δεύτερη μέρα και απορώντας από πού προέρχεται... Ευτυχώς πιστεύω πως έχουμε ξεφύγει πια και στην Ελλάδα από την αρχική εικόνα που υπήρχε για τα Hyundai, ξέρετε όταν οι οδηγοί της μάρκας αναφέρονταν ως ...αυτοκράτορες, εξαιτίας μιας παλιάς διαφήμισης. Τώρα που καταλάβαμε τι σημαίνει ευρώ και δεν το ξοδεύουμε για φούμαρα αλλά για ουσία, νομίζω ότι το Veloster θα είναι πολύ πολύ σοβαρότερη επιλογή από κάθε ανταγωνιστή του, αν δεν καταλάβουν κι αυτοί πώς λειτουργεί η αγορά, ώστε να κατεβάσουν τις τιμές τους. Όλα τα παραπάνω τα γράφω κι ας είμαι ιδιοκτήτης αυτοκινήτου του VAG... Θα μάθω κι εγώ...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ VALUE FOR MONEY ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ. ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΩΡΑ ΤΗΣ VW ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΨΗΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΕΝΩ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΟ. ΑΝ Η ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Ή ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΟ ANTIKEIMENIKA ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ HYUNDAI, ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΗΝΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ VW ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ GROUP ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Στα χαρτιά και στις φωτογραφίες φαίνεται πολύ καλό.Μένει να δουμε κ την τιμολογιακη πολιτική της Hyundai (οι κορεάτες έχουν βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια,προσωπικα τους θεωρώ μισό κλικ κάτω απο τους Ιάπωνες πλέον κ με καλυτερες τιμές),αν είναι επιθετική όπως συνήθως κ αν έχει ευχάριστη οδική συμπεριφορά θεωρώ ότι το αυτοκίνητο οφείλει να πουλήσει πάρα πολυ.Είναι εμφανίσιμο,με καλό κινητήρα,ωραίο κ το τρικ με την τρίτη πόρτα,ευχομαι μόνο στο τέλος να μη γίνει σούπα σαν το scirocco που το βλέπεις κάθε 50 μέτρα πλέον...
Περιμένω τα εκτενέστερα οδηγικά τεστ απ τον ειδικό τύπο και έφυγα σούμπιτος. Πανευτυχής κάτοχος ενός i30 ήδη.
Καλώς να έρθει το νέο Huyndai, αλλά οι πρώτες φωτό δεν μου λένε πολλά. ¶λλο ένα hatchback, στα χνάρια του τρίθυρου Megane και του ProCeed, όχι ιδιαίτερα αρμονικό. Δεν καταλαβαίνω την ουσία του concept “3-door coupe”. Επίσης, πώς εξηγείται το σπορ Veloster να έχει ημιάκαμπτο πίσω και το ταπεινό i30 να έχει πολλαπλούς συνδέσμους; Θετικό ότι κάποιοι κατασκευαστές επιμένουν ακόμα στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Με την ευκαιρία, να εκφράσω μια μόνιμη -τα τελευταία χρόνια- απορία μου: Τι απέγιναν τα όμορφα αυτοκίνητα;
megane rs cup.....το καλυτερο hatch με διαφορα...πιο scirocco και πρασινα αλογα,εδω το R και εφαγε σε πιστα του ενος λεπτου ,στη γερμανια, ενα ολοκληρο δευτερολεπτο...για hyundai δεν συζηταμε αλλα τουλαχιστον αυτα ειναι και φτηνα και ευκολοσυντηρητα και εχουν το δικο τους κοινο.Απο τα 2 παντος θα διαλεγα hyundai γιατι βαριεμαι τα συνεργεια και απο αυτα που εχω δει απο γνωστους και απο τα φορουμ των vw ουτε με 1.15 αποδοση δεν το παιζεις οτι θα τα χρειαστεις ουκ ολιγες φορες,για την ακριβεια ειναι φραγμενο!!!