Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To εντυπωσιακό Hyundai Veloster

To εντυπωσιακό Hyundai Veloster

Αμφιβάλει κανείς ότι το νέο Hyundai Veloster θα είναι φτηνότερο από το VW Scirocco όταν έρθει στην Ελλάδα; ¶ρα τι μένει στη VW και του άλλους απέναντι σε ένα τέτοιο κουπέ;

(11/1/2011)

Η Hyundai δεν είναι νέα στα κουπέ αυτοκίνητα. Όποιος νομίζει κάτι τέτοιο τότε σίγουρα έχει ξεχάσει πως η μάρκα ήρθε στην Ευρώπη με ένα κουπέ αυτοκίνητο (και μάλιστα τούρμπο), ενώ έχει στη γκάμα της έκτοτε ένα σπορ μοντέλο (και μάλιστα σε δική του αυτόνομη πλατφόρμα).

Η Hyundai μπορεί να έχει εστιάσει την προσοχή της στο «value for money» αυτό όμως όπως έχουμε ξαναπεί δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε απλό. Εύκολο δεν είναι γιατί πρέπει να πετύχεις την τιμή που μπορεί η αγορά να αγοράσει το αυτοκίνητο που θέλει. Και απλό δεν είναι γιατί πρέπει να έχεις απ’όλα. Και SUV, και κουπέ και MPV. Και φυσικά όλα τα υπόλοιπα.
Το Veloster λοιπόν θα συνεχίσει εκεί που σταματά το Coupe, με ένα νέο σουλούπι που ταιριάζει περισσότερο στα σύγχρονα δεδομένα της έννοιας του όρου κουπέ, πιο κοντά δηλαδή σε ένα χαμηλό χάτσμπακ και λιγότερο σε ένα μακρύ χυτό αμάξωμα τριών όγκων.

&&&& Σε αυτή τη συνταγή η Hyundai προσθέτει περισσότερη αξία, όπως συνηθίζει, βάζοντας ακόμη μία πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού, για ευκολία πρόσβασης πίσω στους άλλους επιβάτες. Χωρίς μπες- βγες αλλά και χωρίς να αλλάξει το σχήμα.
Προσθέτει επίσης κινητήρες νέας τεχνολογίας, με 1.600 κ.εκ και 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ με 140 ίππους, το χαμηλό βάρος και την ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση, οι επιδόσεις και το κόστος χρήσης αναμένεται να βάζουν το ίδιο χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού με αυτό που υπόσχεται η μάρκα και για τις οδηγικές ικανότητες του Veloster.
Τι μένει για τους άλλους; Θα δείξει, πάντως η Hyundai επανέρχεται πολύ δυναμικά στην κατηγορία, κάτι που κάνει με κάθε νέο της μοντέλο, κυνηγώντας αμέσως το best seller τόσο στην ουσία όσο και στις πωλήσεις.
Εσάς λοιπόν πως σας φαίνεται το Veloster; Σας ξενίζει η 3η πλευρική πόρτα; Ή μήπως σας βολεύει; Και το σχήμα; Καλύτερο από πριν (Coupe) ή όχι; Ο κινητήρας; Καλύτερα χωρίς τούρμπο 140 άλογα ή προτιμάτε της VW και της Renault τα 1.400άρια με τούρμπο; Τι λέτε λοιπόν; Το περιμένετε; &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr