Διαχρονικό το μικρό μοντέλο της Toyota
Το Toyota Yaris είναι συνέχεια μπροστά στις πωλήσεις. Υπάρχει άραγε πραγματικός λόγος να αλλάξει;
26.789 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2011)
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Ή όχι; Το Toyota Yaris είναι το διαχρονικό best seller της μικρής κατηγορίας, αφού από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του μέχρι την τελευταία, απΆότι φαίνεται, αντιστέκεται σε κάθε νέο λανσάρισμα. Υπάρχει λόγος να αλλάξει το μοντέλο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σήμερα, πέντε χρόνια από το λανσάρισμά του και παρά τον πολύ σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας, το μικρό Toyota παραμένει στις πρώτες θέσεις, παρά τα χρόνια του στην αγορά και παρά τη μόδα που φέρνει νέες τάσεις στην κατηγορία.Εκεί φαίνεται και η δύναμη της Toyota συνολικά, αφού ανεπηρέαστη από τα νέα δεδομένα που ακούνε στο όνομα turbo με λίγα κυβικά, έκανε τη δική της κίνηση και κέρδισε. Το Yaris είναι ένα από τα λίγα μικρά μοντέλο που προσφέρονται με 1.000άρη κινητήρα. Τον μεγαλύτερο των 1,4 λίτρων η Toyota δεν τον αντικατέστησε με κάποιον τούρμπο, αλλά με έναν πολύ οικονομικό 1,33 πλαισιωμένο με σύστημα start/stop που σβήνει το μοτέρ στο φανάρι.
&&&& Όμως δεν είναι μόνο το μοτέρ. Η Toyota ήταν από τις εταιρείες που στην έκρηξη των διαστάσεων της μικρής κατηγορίας που έγινε πριν μερικά χρόνια με τα περισσότερα μοντέλα να πλησιάζουν πολύ ή και να ξεπερνούν τα τέσσερα μέτρα, επέμεινε στο «μικρό» μικρό.
Αυτό που έκανε ήταν να εκμεταλλευθεί στο μέγιστο τις εξωτερικές διαστάσεις στην καμπίνα, φτιάχνοντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Ακολούθησε και πάλι το δικό της δρόμο χωρίς σπορ πινελιές, ή άλλες lifestyle απόψεις, και στάθηκε στον εργονομικό και λειτουργικό διάκοσμο που κάνει το αυτοκίνητο ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση. Και ας υστερεί σε στυλ.
Φαίνεται λοιπόν πως η οδός της Toyota στη μικρή κατηγορία έχει τόση απήχηση που το Yaris παραμένει και σήμερα, λίγο καιρό ίσως πριν την ανανέωσή του, ένα best seller. Το περίεργο είναι πως κανείς άλλος δεν ακολουθεί το ίδιο παράδειγμα, αφού οι ευρωπαίοι εμμένουν στα έντονα σχήματα με σπορ διαθέσεις και επιδόσεις και μικρομεσαίες διαθέσεις.
Εσείς τι λέτε; Τι είναι που κάνει το Yaris τόσο επιτυχημένο; Η διαφορετικότητά του; Η εστίαση της μάρκας στη χρηστικότητα και λειτουργία και όχι τόσο στο αθλητικό στυλ; Εσείς επηρεάζεστε από τα χρόνια του στην αγορά και παρά τα νέα μοντέλα το προτιμάτε; Γιατί;
Osoi den exoun TOYOTA den mporoun na to katalavoun... H TOYOTA einai i korifi stin autokinisi.... Ta fiesta polo corsa kai prasina aloga... Para tis ananeuseis den mporoun na to apilisoun.... OLOI sas Mporeite na parete ena TOYOTA....
το yaris παραμενει πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του για πολλούς λόγους. Χωρις να παιρνει δαφνες για το design σχεδιαστικα, κατάφερε να είναι πρώτο γιατι ένας απ΄ τους λόγους είναι οτι το αντιπροσωπευει η εταιρια toyota που σε όλους τους Έλληνες η λέξη αυτη ειναι συνώνημη της εμπιστοσύνης ,τιμιότητας και αξιοπιστιας. Ειδικότερα τώρα μιλάμε για ενα οικονομικό,αξιόπιστο, δυνατό αυτοκίνητο πόλης με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, 6 χρόνια εγγύηση. Δύσκολα τα έχουν όλα μαζι λοιπόν άλλα. Γι αυτό.
Ήμουν στην ευτυχή θέση να έχω αγοράσει την πρώτη έκδοση του Yaris το 1999 με τον 100αρη κινητήρα. 10 χρόνια μετά έφτασε η τιμή να το πουλήσω, αλλά πιστέψτε με ήταν δύσκολη στιγμή. Ούτε ένα μηχανικό πρόβλημα, καμπίνα με τόσο χώρο που τη ζηλεύουν ακόμα και νέα μοντέλα. Πρόκειται κοινώς για ένα αυτοκίνητο που έθεσε τις τάσεις και τις βάσεις στη κατηγορία, στην οποία όλοι οι υπόλοιποι προσπάθησαν απλώς να αντιγράψουν, κάποιοι με αρκετή αποτυχία.
απλο και αξιοπιστο αυτοκινητο με αψογο after sales,και ας βγαζουν οι υπολοιποι μικρα turbo αμφιβολου αξιοπιστιας και διαρκειας και να τα σκανε χοντρα στις αντιπροσωπειες που τουσ περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες.ολοι πρεπει να αναθεωρησουμε τις αναγκες μας απο ενα μικρο αυτοκινητο με κυρια χρηση στην πολη και ας αφησουμε στην ακρη το φαινεσθαι και το πουλ μουρ
ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΦΕΡΑΝ TOYOTA HILUX ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ ΑΦΡΙΚΗ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΟ ΑΠ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ....ΤΟ ΦΕΡΑΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΛΙΜΠΡΑ SUPER ROTAX ΤΗΣ GLOBALJIG ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΟΝΟΜΑΤΙ TRAXO. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΗΣ TOYOTA HELLAS ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ. 4 ΤΕΤΡΑΔΕΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΡΑΒΑΓΕ...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑ HILUX ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...Η ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ TOYOTA ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΚΟΥΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ AURIS. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ YARIS ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΟΠΩΣ ΤΟ CORSA, ΤΟ CLIO, ΤΟ POLO, ΤΟ SWIFT, ΤΟ VENGA Η ΤΟ I20.
Πήρα το πρώτο YARIS το 2004, μεταχειρισμένο με πρώτη άδεια κυκλοφορίας να χει βγει -από γυναίκα- το 2001 και τότε είχε πάνω του 40.000 χλμ, αν δεν είχε πειραχτεί, βέβαια. Το YARIS ΔΕΝ έχει τη φήμη απλά... Δε γνωρίζω για άλλα μοντέλα, αλλά το δικό μου που ειναι MADE IN JAPAN και που έχει πλέον 105.000 χλμ και 10 χρόνια στη καμπούρα του... ΔΕ ΣΠΑΕΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ. Δεν είναι αυτοκίνητο... είναι ΤΡΑΚΤΕΡ πόλης!
Στην πράξη μιλάμε για αυτοκίνητο που απευθύνεται στο "μέσο χρήστη". Διαχρονικά, η TOYOTA έχει επιτυχώς ερευνήσει, καταγράψει και αποτελεσματικά "ενσωματώσει" τις ανάγκες του μέσου χρήστη στα προϊόντα της, δημιουργώντας πιστούς φίλους της μάρκας και πελάτες που "παραδοσιακά" αγοράζουν τα προϊόντα της. Τι ζητά τελικά ο "μέσος χρήστης" αυτοκινήτου; Ευκολία στη καθημερινή μετακίνηση, οικονομία, μακροχρόνια "συμβίωση", σωστά οργανωμένη after sale εξυπηρέτηση και ένα πολυετές πρόγραμμα εγγυήσεων αντιπροσωπείας. Ζητά επίσης, παθητική και ενεργητική ασφάλεια, καθώς και αξιόπιστα (στο χρόνο) μηχανικά σύνολα. Το YARIS, έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Ως αυτοκίνητο πόλης (μικρό) χαρακηρίζεται ιδιαίτερα πρακτικό λόγω σχέσης μεγέθους/διαθέσιμου χώρου καμπίνας επιβατών. Καλύπτεται απο 6ετή εγγύηση μηχανικών μερών, αξιολογήθηκε με 5 αστέρια οργανισμός EuroNCAP: έλεγχος παθητικής ασφάλειας). Έχει οικονομικό-οικολογικό προσανατολισμό, καλή ποιότητα κατασκευής, λογικό κόστος περιοδικής συντήρησης και μεγάλο αριθμό διαθέσιμων σημείων εξυπηρέτησης πελατών. Πουλάει γιατί είναι πλήρες και καλύπτει τις σημαντικότερες ανάγκες μετακίνησης (κυρίως αστικής), χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις σε σχεση με τις μη ατμοσφαιρικές επιλογές που προσφέρει ο ανταγωνισμός και πάντα με κριτήριο τη χρηστικοτητα σε καθημερινές (normal) συνθηκες οδήγησης. Ως μοντέλο της TOYOTA το εκτιμάς μέσα από καθημερινή "συμβίωση"μαζί του και δε σε τραβάει με την "πρώτη ματιά".
Ειδα προσφατα το Yaris και αλλα μικρα οπως Swift , Fiesta και Polo γιατι ενδιαφερομαι για νεο αυτοκινητο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι πολυ κατω του μετριου , δεν εμπνεει κανενα αισθημα ασφαλειας και οδικη συμπεριφορα του ειναι μετρια. Ο μονος λογος που πουλαει ειναι οτι εχει πεσει η τιμη του τελευταια και οτι αρεσει πολυ σχεδιαστικα στις γυναικες. Συνολικα το Swift ειναι πολυ ανωτερο σαν αμαξι αλλα δυστυχως και πολυ ακριβο (14250 ευρω πενταπορτο με air condition). Και το Polo πολυ στοιβαρο και με καλη οδικη συμπεριφορα αλλα επειδη εχω κακη εμπειρια με την αξιοπιστια της VW (εχουμε το προηγουμενο Polo και εχει βγαλει ενα καρο βλαβες) καλυτερα μακρυα.
Παιδια 1 εχω να πω..Yaris κ ξερο ψωμι! Το δικο μου μοντελο 2000 εχει κανει εως τωρα τον απιστευτο αριθμο των 400.000+ χιλιαδων km σε Ελλαδα κ εξωτερικο ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!! Και ειναι χιλιαρακι..... Aπο εκει και υστερα θα θελα 1 πιο σωστη οδικη συμπεριφορα κ υσηχια κυλισης κ αν τη βρω στο νεο παω για αλλα 10 χρονια στο Yaris!
Εχω μια corola που εχει ξεπερασει τα 350.000 χλμ. Νομιζω πως ειναι οπως οταν την αγορασα καινουρια. Εκτος απο την συντηρηση της δεν εχει παρουσιασει τιποτα αλλο. Εμπιστευομαι το αυτοκινητο για οποιοδηποτε ταξιδι. Η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας και των εξουσιοδοτημενων συνεργειων ειναι καλη. Δεν εχει, για τα χρονια της, του 1998, καποια αξεσουαρ που ειχαν τοτε αλλα αυτοκινητα, αλλα δεν με απασχολει καθολου. Ειναι το πιο οικονομικο αυτοκινητο που ειχα ποτε.
TOYOTA KAI MONO TOYOTA DEN SPAEI DEN XALAEI OSO KAI NA MIN THELOUN MERIKI NA TO KATALAVOUN
toyota παιρνουν εκεινοι που οδηγουν ταξι,οι κοπελες που μαθαινουν οδηγηση σε αυτο και οι..μαναβηδες-χωρις παραξηγηση.αν θες οδηγικη αισθηση ΔΕΝ παιρνεις ιαπωνικο κουτι...
μακρια απο toyota. ειχα ενα και μεχρι να το πουλησω-χαρισω, ειχα ξοιδεψει 3 φορες την αξια του σε συνεργεια. ελεος
Εγώ πάντως είχα δύο ΤΟΥΟΤΑ αντιπροσωπευτικά των κατηγοριών που ανήκαν, οπότε η κριτική μου βασίστηκε σε πραγματικά δεδομένα. Κακά τα ψέματα, η τιμή του Yaris σε σχέση με αυτό που προσφέρει συνολικά όμως (γιατί στο κάτω κάτω αν μιλάμε για αξιοπιστία και ευχρηστία υπάρχουν και ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ supermini π.χ ΚΙΑ, Suzuki) είναι υπερβολική κι η επιτυχία του στην Ελλάδα έχει να κάνει με παραδοσιακούς λόγους. Κάποιος πχ που έμενε παλιά ευχαριστημένος με το Starlet (για μένα διαμάντι στην εποχή του), συνεχίζει να παίρνει μικρά Τοyota.Όμως οι εποχές αλλά και οι καταναλωτές αλλάζουν, οπότε για μένα η συγκεκριμένη εταιρία πρέπει να σοβαρευτεί στο θέμα ποιότητας υλικών και οδικής συμπεριφοράς γιατί με την οικονομική κρίση, τα μικρά αυτοκίνητα θα παίζουν όλο και περισσότερο το ρόλο πρώτου αυτοκινήτου, όπου όλοι οι τομείς απόδοσης θα παίζουν ρόλο. Προσωπικά εγώ μετά το Yaris ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΟ ΤΟΥΟΤΑ και τώρα που το δεύτερο αυτοκίνητό μου ανήκει στην... Τσεχική εκδοχή των supermini του V.A.G με μοτέρ 1.2TSI, βλέπω ότι σε λίγο καιρό αυτοκινητάκια με σκληρά πλαστικά, θορυβώδη και αναιμικά μοτέρ στις χαμηλές, με κρατήματα της δεκαετίας του 90, δεν θα χουν μέλλον. Η Τοyota ας παραδειγματιστεί από το νέο Swift, Mazda 2, Micra που είναι θαυμάσια ιαπωνικά...
Έχουμε ένα yaris 1.0 σαν δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια. 10 χρόνια τώρα, κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν με νοιάζει να "στρίβει", δεν με νοιάζει να "τρέχει", δεν με νοιάζει να μου δίνει την αίσθηση λιμουζίνας. Έχω άλλο αυτοκίνητο που τα κάνει αυτά και το βγάζω 1 φορά το μήνα και όταν κάνω ταξίδια. Το yaris είναι αυτοκίνητο πόλης και χρησιμοποιείται 100% στην πόλη καθημερινά. Είναι ευρύχωρο και εύκολο στην οδήγηση. Κάθεσαι ψηλά και έχεις καλή ορατότητα. Καίει λίγο. Και τα service είναι φτηνά. Είναι τίμιο και δεν προσποιείται ότι είναι κάτι άλλο. Προσφέρει ακριβώς αυτό για το οποίο πλήρωσα. Και θα το πλήρωνα ξανά.
Διάβασα προσεκτικά όλα τα παραπάνω αντιφατικά εν πολλοίς σχόλια για το ιαπωνικό best seller και ως κάτοχος ενός τέτοιου 1ης γενιάς 1000c.c αλλά και κατά καιρούς πολλών άλλων αυτοκινήτων όλων σχεδόν των προελεύσεων έχω να πω ότι για όλα υπάρχει ένας μύθος: Και το μοντέλο εκείνο θεωρείτο για τηνεποχή του 1999 εξαιρετικά πρωτοποριακό, οικονομικό, με αποδοτικό μοτέρ κλπ κλπ αλλά όταν το πήρα έχοντας στο νου την παράδοση της Toyota για κορυφαία ποιότητα, κύλιση, ποιότητα συναρμογής είχα ήδη ξενερώσει από τα 1000 μόλις Κm. Aπίστευτα τριχτερό χειρότερο κι από Citroen AX που στο κάτω κάτω όταν το διάλεγες σου φώναζε ότι φίλε είμαι οικονομική λύση. Κράτημα; ¶στο καλύτερα! Αξιοπιστία; Χτύπησε βαλβίδα 4ου κυλίνδρου σε μια εποχή που το χρησιμοποιούσε ο 60άρης επαγγελματίας οδηγός παοτέρας μου που μόνο αγώνες δεν έκανε στο δρόμο! Συμπέρασμα; Το Yaris είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο αλλά όχι και τόσο θεικό όσο θέλουν να μας το παρουσιάζουν με το marketing,έχει μέτρια ποιότητα πλαστικών και το μοτέρ παραδοσιακά είναι καλό μόνο στις ψηλές στροφές, ενώ χαμηλά όπως όλα τα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ιαπωνικά δε λέει πολλά πράγματα ακόμα και με τους 101ΗΡ. Η Τοyota εξακολουθεί να είναι μια πολύ ποιοτική εταιρία αλλά πιστεύω στην μικρή κατηγορία, με άλλοθι την καλή παράδοση και κατανάλωση μάλλον δεν τιμά και τόσο τον αγοραστή. ¶λλα είναι τα καλά της αυτοκίνητα και απόδειξη του ότι δεν γράφω από εμπάθεια η Corolla του 2003 που κάποτε είχα ήταν θαυμάσιο αυτοκίνητο, ενώ ποιοτικά στην καμπίνα δυστυχώς ήταν καλύτερη κι από το τωρινό ΑURIS που είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
kanenas logos na allaksei...
Η TOYOTA ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΤΟ YARIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ Α ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ Β ,ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΙΣΩΣ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΩ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ TOYOTA.
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ (ΠΟΛΥ) ΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΡΒΙΣ, ΕΧΕΙ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ, ΓΕΡΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΣ. ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΥΞΗΘΗΚΕ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΠΗΓΗ adac.de σελίδα pannenstatistik) ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, ΕΝΩ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΣΗ Ή ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ, ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ Ο ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ HONDA JAZZ (Ή MAZDA 2 κλπ.)
θεωρώ οτι το Yaris μπορει να΄ναι αξιόπιστο και καλοπουλημενο Αυτο, αλλα παρολο αυτα η τιμη του ειναι υπερεκτιμενη (το πιο ακριβο στην κατηγορία του), και γω προσωπικα δεν θα το επελεγα.
Καμμιά σχέση με προγενέστερα μοντέλα της Toyota κυρίως για το λόγο ότι δεν είναι made in Japan. Μια εμπιστευτική κουβέντα με έναν μηχανικό ακόμα και μέσα από την Toyota θα σας διαφωτίσει όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης.Δυστυχώς τη σήμερον ημέρα οι θιασώτες της Ιαπωνικής σχολής θα πρέπει να απευθυνθούν σε άλλες μάρκες όπως Suzuki , Mitsubishi , Honda. Το αυτοκίνητο τέλος είναι φτερό στον ανεμο και δεν στρίβει με τίποτα. Ας μην με παρεξηγήσει ο φίλος , αλλά είναι καλό μόνο για τη Φωτεινούλα.
ειναι ενα αυτοκινητο που το αγοραζεις καθαρα με την λογικη.τιμιο,αξιοπιστο,πρακτικο,ευκολοδηγητο.για μενα ομως που το αυτοκινητο ειναι πανω απο ολα συναισθημα,προτιμω ευρωπαικα,audi.renault,fiat alfa,κτλ,κτλ.ειμαι υπερ της οδηγηκις απολαυσης που μονο τα παραπανω μπορουν και προσφερουν
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΨΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ STOP START ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΜΕ 120ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2.500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ AFTER SALES ΤΗΣ TOYOTA ΠΙΣΩ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΤΥΠΟΥ TURBO ΚΛΠ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ Η ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
Μικρό, χαμηλής κατανάλωσης, φήμη αξιοπιστίας της ΤΟΥΟΤΑ, και φυσικά...."τέτοιο έχουν πάρει και οι κουμπάροι μας" νοοτροπία. Όσοι συχνάζουν σε sites αυτοκινήτου όπως του Auto Τρίτη δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του μέσου οδηγού, ο οποίος βλέπει το αυτοκίνητο σαν μια συσκευή που τον εξυπηρετεί στην καθημερινότητά του. Προσωπικά βλέπω τα ΤΟΥΟΤΑ με αδιαφορία όσον αφορά τον σχεδιασμό τους και την συμπεριφορά τους στο δρόμο, όμως καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ο πολύς κόσμος τα έχει ψηλά στις προτιμήσεις του.
Θέλω να πουλήσω το Polo (2003), που έχω πληρώσει παραπάνω 2/3 της αξίας του σε service και να πάρω ένα ποιο οικονομικό. Προβληματίζομαι αν πρέπει να πάρω το Yaris. Είναι τόσο οικονομικό σε service και κατανάλωση; Το σύστημα Start & Stop δε θα χαλάσει με τις χιλιάδες στάσεις στην Αθήνα; Το Fiat Panda γιατί μου κλείνει το μάτι περισσότερο;
Και μονο το γεγονος οτι ειναι Toyota,για καποιους ειναι αρκετο,και ειδικα στην χωρα μας. Επισης μην ξεχναμε οτι ειναι οικονομικο και αξιοπιστο,χωρις βλαβες,ακριβως οτι χρειαζεται μια οικογενεια για να το εχει ως αυτοκινητο πολης και οχι μονο! Η σχεδιαση του πιστευω οτι ειναι ακομα συγχρονη,και δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τον ανταγωνισμο.Οπως και οι διαστασεις του,ειναι ακριβως οτι χρειαζομαστε για ενα αυτοκινητο πολης,ευκολο στο παρκαρισμα! Αν το επομενο μοντελο,ειναι μεγαλυτερο σε διαστασεις,πιστευω οτι θα χασει μεγαλω μεριδιο απο τις πωλησεις του στην κατηγορια!!! Οσο ομορφο και αν ειναι!!!
Αυτό που κάνει περιζήτητο το YARIS είναι πρώτιστα το γεγονός πως φέρει το σήμα της ΤΟΥΟΤΑ η οποία παρά τα πρόσφατα ολίσθήματά της θεωρείται ως μια από τις πλέον αξιόπιστες μάρκες. Για το λόγο αυτό εκεινος που το προτιμά το κάνει επειδή θέλει να αποκτήσει ένα αμάξι που δεν σπάει δε χαλάει έχει φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις (γενικά χαμηλό κόστος χρήσης παρά το υψηλο κόστος απόκτησης) και λόγω των μικρών διαστάσεών του (έχει τις διαστάσεις που είχαν τα Starlet προ εικοσαετίας) είναι ότι πρέπει για χρήση εντός πόλεως
Είναι απλά TOYOTA. Τίποτε άλλο.
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ FAN ΤΗΣ TOYOTA ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ YARIS, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΛΕΤΗ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΙΣΟΡΡΟΠΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ. Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΧΕ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΤΕ, ΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΟΠΩΣ ΤΟ YARIS ΚΟΣΤΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΑΡΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΧΡΕΩΘΕΙ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΚΟΣΤΟΣ. Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΕΙ ΕΝΑ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΑΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ ΔΙΕΘΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ, ΘΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΚΛΕΙΝΩΝ ΑΣΤΥ ΓΑΡ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΝΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΠΟΡΤΙΦ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ, ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ?
To θέμα δεν είναι αυτό κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι οτι έχει 15000 ευρώ να το αγοράσεις μετά από 6 χρόνια στην αγορά. Μιλάω για ετοιμοπαράδοτη έκδοση 1.33 5πορτο dynamic με αξιοπρεπή κινητήρα και στάνταρ esp. Γιατί δεν ρίχνουν λίγο την τιμή? Σε λίγο καιρό άλλωστε έρχεται το νέο yaris!
Πιστεύω πως σε αυτήν την κατηγορία, η αξιοπιστία έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, από ότι σε άλλες. Και το σύνολο είναι καλό.
ειμαι κατοχος YARIS 1.33 απο το 2009 και δεν το αλλαζω με κανενα ευρωπαικο ή κορεατικο. ειναι οικονομικοτατο σε ολα (καταναλωση-συντηρηση) και παρα πολυ αξιοπιστο. TOYOYA Ή HONDA και τιποτα αλλο ξανα. τα ιδια λαθοι δεν ξαναγινοντε
Το Yaris το έχει η Φωτεινούλα. Πάει Κομοτηνή και γυρίζει. Κάθε μέρα εκτός Σαββάτου και Κυριακής και πληρώνει 75 ευρώ την εβδομάδα.
έλα ντε!!! και ειναι και ακριβουτσικο για αυτα που προσφερει τουλαχιστον πριν 2 χρονια που εψαχνα αυτοκινητο.....μαλλον η αξιοπιστια του..... ίσως η κατηγορία των ανθρώπων που δεν προτιμα το downsizing λόγω κόστους και.......λαδιού(!!!) είναι μεγαλύτερη απο αυτην που το προτιμα....παντως δεν το προτιμησα λογω...τιμης!!!
Σίγουρα πρόκειται για ένα αξιόλογο αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή κ οι λόγοοι που αναφέρατε στο άρθρο παίζουν ρόλο στην επιτυχία του (κινητήρας,πρακτικότητα,αρκετά καλή ποιότητα) αλλά πιστεύω πως ο νούμερο ένα λόγος της επιτυχίας του είναι το brand name της Toyota.Καλώς η κακώς αυτή η μάρκα έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτη.Πιστεύω πως είναι το πρώτο όνομα που έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για συμβατικά αυτοκίνητα.
ΑΠΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ BEST SELLER ΤΟ YARIS ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ AURIS ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ...ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΡΓΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ TOYOTA ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ FIAT, ΤΗΣ HYUNDAI, ΤΗΣ NISSAN, ΤΗΣ SEAT Κ.Λ.Π. ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.
Μου είναι ταυτόχρονα δύσκολο και εύκολο να εξηγήσω την επιτυχία του Yaris. Και εξηγούμαι: Δύσκολο, γιατί πρόκειται για ένα μοντέλο με αισθητική που κανένας πιστεύω δε θα χαρακτήριζε όμορφη, με εσωτερικό αδιάφορο, μουντό και φτηνιάρικο και επιδόσεις μέτριες. Από την άλλη εύκολο, γιατί ενώ είναι λίγο μεγαλύτερο από μίνι έχει χώρους και πρακτικότητα που ξεπερνούν τα σουπερμίνι, έχει φήμη ότι “δε σπάει δε χαλάει”, είναι οικονομικό και είναι Toyota. Νομίζω ότι απαντώ στο ερώτημα περί επιτυχίας του Yaris, αν πω ότι σε περίπτωση που έψαχνα για δεύτερο αυτοκίνητο, παρότι δε μου αρέσει καθόλου θα το λάμβανα σοβαρά υπόψη.
Η μεγάλη επιτυχία του ειναι οτι ζητάει μονο καύσιμο και servis. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΖΗΜΙΕΣ.
Αφού οι γυναίκες είναι περισσότερες από τους άντρες, πως να αλλάξει;
Να μοιραστω μαζι σας κατι που ακουσα σημερα απο τα χειλη μιας γυναικας... Το Yaris ειναι πρωτο σε πωλησεις στην Ελλαδα (ειδικα), γιατι ειναι κατα κυριο λογο το αυτοκινητο στο οποιο μαθαινουν να οδηγουν στις σχολες οδηγων, και ως εκ τουτου δεν θελουν να μπουν στη διαδικασια να "μαθουν εκ νεου" ενα διαφορετικο μοντελο (σκεφτειτε, αλλαγες στον ογκο και δυσκολια στο παρκαρισμα, διαφορετικα χειριστηρια και πεταλ)! Ειναι κι αυτο μια αποψη!