Από 20.500 ευρώ ξεκινούν οι τιμές του Hyundai ix35
Τι SUV αγόραζες μέχρι χθες με 20.500 ευρώ; Σου φαίνεται ακόμη ακριβό το νέο Hyundai ix35;
(28/4/2011)
Μέχρι χθες για να αγοράσεις ένα SUV ήθελες 30.000 ευρώ. Αν έκοβες την τετρακίνηση κατέβαινες 5.000 κάτω και μόνο αν άλλαζες κατηγορία μπορούσες να πετύχεις τιμή κάτω από είκοσι χιλιάρικα. Είναι ακριβό λοιπόν το νέο Hyundai ix35;
Γιατί το Hyundai ix35 είναι κανονικό SUV, αυτό που πλέον λέμε “μεσαίο”. Και από τα μεσαία SUV απέχει σε μήκος και το Skoda Yeti, κατά σχεδόν 30 εκατοστά, με ότι αυτό σημαίνει σε εσωτερικούς χώρους.
&&&& Ακόμη και σε σχέση με το Yeti (1.4 λίτρων) όμως, το ix35 έχει εκτός από μεγαλύτερο μήκος και περισσότερους χώρους, με μόλις 200 κυβικά περισσότερα αλλά και 13 ίππους παραπάνω, ίδια τέλη κυκλοφορίας και ίδια κατανάλωση. Και είναι μια κατηγορία πάνω με σχεδόν 1.000 ευρώ διαφορά.
&&&& &&&& Στην κατηγορία του ix35 για να βάλουμε τα πράματα κυριολεκτικά και μεταφορικά στη σωστή διάσταση είναι το VW Tiguan.
&&&& Στην προσθιοκίνητη έκδοσή του Tiguan έχει τον ίδιο κινητήρα με το Yeti, που σημαίνει ίδιες σχεδόν επιδόσεις, κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας και με το ix35, είναι όμως σχεδόν 4.000 ευρώ πιο ακριβό. Διαφορά τιμής που ισχύει και για το δικίνητο Toyota RAV4 που είναι όμως αποκλειστικά δίλιτρο, με πολύ περισσότερα τέλη κυκλοφορίας,, υψηλότερη κατανάλωση αλλά όχι και ανάλογα καλύτερες επιδόσεις. Μπορεί η δικίνητη έκδοση του ix35 να μην είναι φτιαγμένη για σκληρές εκτός δρόμου διαδρομές, όμως όταν αγοράζει κανείς ένα SUV για την άσφαλτο αυτό που απασχολεί είναι το κόστος κτήσης και χρήσης. Και η Hyundai έχει και στα δύο το πάνω χέρι, χωρίς μάλιστα να υστερεί σε κάποιον τομέα ώστε να αφήνει αμφιβολίες ως προς την επιλογή. Το ix35 έρχεται με 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού με 135 ίππους και ένα σωρό συστήματα μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, χωρίς όμως να θίγονται οι επιδόσεις. Και με 10,9 τα 0-100 δεν το λες αργό. Για πάμε πάλι λοιπόν; Τι SUV αγόραζες μέχρι τώρα με 20.500 ευρώ; Μήπως η Hyundai πετυχαίνει ακριβώς το ζητούμενο με το σωστό μέγεθος, το σωστό κυβισμό και τη σωστή απόδοση στη σωστή τιμή; Τι λέτε;
Στην Κύπρο πάντως οι τιμή του ΙΧ35 - 1.6, αρχίζει από 16.900 και καταλήγει στα 20.900! Από έλεγχο που έκανα, τόσο οι τεχνικές προδιαγραφές, όσο και ο εξοπλισμός των μοντέλων της Ελλάδας και της Κύπρου, είναι τα ίδια. Συγκεκριμένα, εγώ έχω παραγγείλει από τα τέλη Νοεμβρίου, την premium έκδοση με όλα τα έξτρα, στην τιμή των 20.500, με μεταλλική μπογιά! Για αυτό τον λόγο μου φαίνονται απίστευτες οι ελληνικές τιμές και δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που είναι πιο ψηλές! Αν κάποιος γνωρίζει τον λόγο ας μας πει παρακαλώ.
...παιδιά έχουμε Μαιο!!!Γράψτε: ix35 άφιξη 12/2011 και...θα είστε μέσα !γιατί "εκτίθεστε" κ εσείς.....
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΖΕΤΕ!! ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ!! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ SUV. ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ SEDAN ΚΑΙ STATION WAGON ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΨΗΛΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΖΙΠ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΡΑΞΕΤΕ ΤΑ SUV, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΡΑΞΕΤΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ SUV!! ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ FEELING ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ LIVING!
πολυ ακριβο για hyundai..δε θα επρεπε να ξεκιναει πανω απο τα 18500 ευρω!σε αυτα τα χρηματα παιρνεις qashqai k asx με καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο κ καλυτερη μεταπωλητικη αξια..το tiguan ειναι αρκετα ακριβοτερο χωρις λογο κ το yeti ειναι τοσο ασχημο που δε θα επρεπε καν να κυκλοφορει στο δρομο(ισως μαζι με το tiida τα ασχημοτερα αυτοκινητα της αγορας)..
το θεωρω πολυ ακριβο. η τιμη του θα επρεπε να ειναι κατω απο τα 19000. οι περισσοτεροι που θα δοσουν 20000 θα προτιμησουν να δοσουν 23800 και να παρουν WV.
ΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ HYUNDAI ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ (Qashqai κλπ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΑ SUV (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2011 !). ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3.000 ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ, ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 23.000 ΕΥΡΩ !!! ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 21.000 ΕΥΡΩ !!! ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.....
plaka kanoume? 21500 euro einai konta 7,5 ekatomiria draxmoules !!!! Gia hyundai atmosfairiko me skliri plastikouria sto esoteriko, xoris turbo kai xoris megali egiisi. 7,5 ekatomiria!!! Gia 1,6 moter xoris turbo kai me metries epidoseis (de metraei mono to 0-100 alla kai oi repriz, afou ekei einai to prosperasma kai oxi sto 0-100 me 1,7 euro ti benzini. xilies fores kalitera tetrakinito yeti (an vgei kai 1.4 tsi me tetrakinisi teleia!!!) me peripou idia lefta 20.000 -21000 euro, me anoteri poiotita, turbo epidoseis kai tetrakinisi me off road koumpi Kati kserei kai o clarkson pou to apokalei 4,2 metra tsexikis teleiotitas!!. akou 7,5 ekatomiria gia dikinito hyundai atmosfairiko 1.6 !!! Me tetoia krisi!!!
Πιά ειναι η γνωμη σας για το Dutsia Duster και για το νέο ΚΙΑ ?
τα suv ειναι αμαξια που δεν τα χρειαζεται κανεις. οπως τα τζιπ ετσι και αυτα ειναι απλα μοδα και η βλακεια του ελληνα που εχει πχ τζιπ για μεσα στην πολη.... επειδη νομιζει πως το τζιπ ειναι καλυτερο. ειναι καλυτερο στο δασος εκει που δεν υπαρχει δρομος αλλα ο ελληνας ειναι χαζος. ετσι και με τα suv, στην ουσια ελαχιστοι τα χρειαζονται. παντως αν επελεγα suv , θα επελεγα VW καθως ειναι η πλεον τιμια λυση. αξιζει με το παραπανω τα λεφτα που δινεις και το tiguan δεν κερδισε αναιτια το κοινο. η αναμονη για αποκτηση φτανει τους 8 μηνες. τυχαιο; δεν νομιζω. αλλιως αν δεν ειχα λεφτα δε θα επερνα καποια απομιμιση οπως πχ ενα ιαπωνεζικο αμαξι αλλα ενα μεταχειρισμενο VW
θελω να απαντησω στον stath που λεει για το DACIA.. 1600 kυβικα κινητηρα..... το ενα εχει 135 αλογα το αλλο βγαζει δεν βγαζει 105(?) , Συγκρινεις ποιοτητα που εχει το ιχ35 με το duster? τωρα για την τιμη πιστευω ειναι καλη. αμα περιμενουμε και λιγο ακομα θα αρχισουν οι προσφορες και οι εκπτωσεις που κανουν απο τα κεντρικα τις Hyundai-Kia . Οσο για το Tiguan. Για ποιο λογο να παρει καποιος tiguan? εκτος το οτι θα ριξει περισσοτερα λεφτα νομιζω το Ix35 υπερκαλυπτει απο θεμα ποιοτητας ακομα περισσοτερο και απο το κλασσικο Tiguan.
Αν ενδιαφερόμουν για δικίνητο SUV ομολογώ πως το Hyundai ix35 θα με έλκυε ιδιαίτερα! Απλά δε βρίσκω το λόγο να ενδιαφέρεται κανείς για δικίνητο SUV! Αξιόλογο αυτοκίνητο,αλλά η κατηγορία αυτή είναι άκυρη,ανέκαθεν ήταν,ειδικά τώρα που τα οικονομικά περιθώρια έχουν στενεψει. Θα συμφωνήσω ακόμη μια φορά με την άποψη του κου Pvaik ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά,ανάλογα με το τι ψάχνει ο καθένας,θα το βρει.
Το Huyndai ix35 εχει καλο value for money για την κατηγορία του. Ομως επειδή περνάει το ψυχολογικό όριο των 20000 ευρώ (τελική τιμη με πινακιδες τελη & μεταλλικο χρωμα σιγουρα θα ειναι στα 21500+), και επειδή εχουμε και κρίση, κάποιοι ίσως προτιμησουν το Quashkai ή το Yeti που είναι παρόμοια σε ογκο αλλα ειναι 1500 ευρω περίπου φθηνότερα . Βεβαια το Hyundai είναι μισο κλικ πιο πανω σε κατηγορια. Παντως μαζι με το αδελφό Kia που θα παρουσιαστεί σύντομα θα κάνουν σίγουρα επιτυχια.
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΟΠΟΤΕ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ. ΑΝ ΕΙΧΑ 20500 ΕΥΡΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΜΕ ΙΣΧΥΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ TΑ SUV ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ TIΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΑ SUV) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Ο ΟΓΚΟΣ, Ο ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΤΟ SUV ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ), ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΝΗΤΟ SUV ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΓΝΩΜΗ, ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΚΙΝΗΤΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αναφέρετε το Dacia Duster που σε δικίνητη έκδοση με 1600 cc κοστίζει μόνο 13.990 ευρώ. Βέβαια υπάρχουν και ακριβότερες εκδόσεις, με την πιο ακριβή να φθάνει τα 20.050 ευρώ. Νομίζω ότι είναι το φτηνότερο SUV που μπορεί να αποκτήσει κάποιος και όπως λέτε και σεις σε σχετικό σας άρθρο είναι αρκετά καλό σε όλους τους τομείς. ¶ρα δεν είναι η Hyundai που πετυχαίνει ακριβώς το ζητούμενο με το σωστό μέγεθος, το σωστό κυβισμό και τη σωστή απόδοση στη σωστή τιμή, αλλά η Dacia.
ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ!! ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ VW, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ FAN TOY PROCEED ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΑΝΕΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ix35 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΟΥΜΠΩΘΕΙ ΣΤΟ PROCEED, AYTO ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ HYUNDAI ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΜΗ ΤΕΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΙΣΙΑ.
Είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να δώσει μια εταιρεία στο καταναλωτικό κοινό εν μέσω κρίσης . Συγχαρητήρια!
Αγοράζεις Mitsubishi ASX με το οποίο θα κονταροχτυπηθούν κανονικά