Μπορεί η Mercedes-AMG GT R να είναι αντικειμενικά ένα σπουδαίο supercar χάρη στον V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων που αποδίδει 585 άλογα και 700 Nm ροπής που της επιτρέπει να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική τα 316 χλμ./ώρα, ωστόσο το μοντέλο ανήκει πλέον σε μια παλιά γενιά supercar που σιγά σιγά θα εκλείψει.
O λόγος; Oι κατασκευαστές πλέον είναι φανερό πως προτιμούν τα υβριδικά μηχανικά σύνολα, ώστε όχι μόνο να επωφεληθούν από την καλύτερη επιτάχυνση αλλά και για να συμβαδίζουν τα μοντέλα με τα νέα όρια που τίθενται από την Ε.Ε σχετικά με τις εκπομπές αερίων ρύπων.
Σε αυτή την κόντρα τίθεται αντιμέτωπη λοιπόν με το υβριδικό Honda NSX που χάρη σε έναν V6 κινητήρα 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ έχει συνολική απόδοση 581 ίππους και 686 Νm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και η επίδοση στο 0-100 να γράφει μόνο 2,9 δευτερόλεπτα.
Οι γιαπωνέζοι είναι ξυράφια.Που πάνε οι μαμούχαλοι οι γερμανοί να τα βάλουν μαζί τους?