Mπορεί η Formula E να υποστηρίζει πως είναι η εξέλιξη της Formula 1, αφού οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση και να έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια στους τομείς της μπαταρίας των μονοθεσίων, ωστόσο οι διοργανωτές έχουν ακόμη αρκετά πράγματα να διορθώσουν. Ένα από αυτά είναι κάποιοι κανονισμοί που έχουν να κάνουν με την μπαταρία των μονοθεσίων, αφού ο προηγούμενος αγώνας εξελίχθηκε σε φαρσοκωμωδία, εκθέτοντας έτσι την λειτουργία τους.
Συγκεκριμένα, στον αγώνα που έγινε στην Bαλένθια της Ισπανίας, πολλά από τα μονοθέσια που βρισκόντουσαν στην πίστα έμειναν χωρίς ενέργεια και σταμάτησαν ή έφτασαν σχεδόν τσουλώντας μέχρι την γραμμή του τερματισμού λόγω ενός συγκεκριμένου κανονισμού της Formula E που αναφέρει πως όταν τα μονοθέσια βρίσκονται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας πρέπει να χάνουν και λίγο από την ενέργεια της μπαταρίας τους.
Ο αγώνας στην Βαλένθια ωστόσο είχε τόσες πολλές διακοπές που άφησε τις μπαταρίες πολλών μονοθεσίων με λίγη ενέργεια με συνέπεια να μην προλάβουν να φτάσουν τον τερματισμό. Σε αυτό δεν βοήθησε πως ο Da Costa που ηγούνταν εκείνη την στιγμή έφτασε στην γραμμή εκκίνησης πριν λήξουν τα 45 λεπτά που διαρκεί ο κάθε αγώνας, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τα μονοθέσια που βρίσκονται στον αγώνα να κάνουν έναν γύρο περισσότερο από ό,τι είχαν αρχικά προγραμματίσει. Συνολικά, τερμάτισαν μόνο 12 μονοθέσια, με τον De Vries της Mercedes να αρπάζει τη νίκη γιατί είχε 3% ακόμη μπαταρία στο μονοθέσιό του στον τελευταίο γύρο, την στιγμή που ο πρωτοπόρος Da Costa βρισκόταν στο 1%.
Ο υπεύθυνος της FIA για την Formula E πάντως υπερασπίστηκε τον κανονισμό αυτό ρίχνοντας το φταίξιμο στο Da Costa. Συγκεκριμένα δήλωσε: «H διαχείριση της ενέργειας είναι κλειδί στο πρωτάθλημά μας και υπάρχουν προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Μερικές φορές το πετυχαίνουμε και άλλες όχι. Ο οδηγός που βρισκόταν στην πρώτη θέση άλλαξε τα δεδομένα για τους οδηγούς που ήταν λιγότερο συντηρητικοί με την ενέργεια της μπαταρίας τους, όταν καθυστέρησε να περάσει την γραμμή με αποτέλεσμα να προστεθεί ένας ακόμα γύρος και να διαφοροποιήσει τις συνθήκες και την διαχείριση της ενέργειας των μονοθεσίων. Τελικά, είχαμε κάποιους οδηγούς που το περίμεναν και το διαχειρίστηκαν ενώ άλλοι δεν τα κατάφεραν και δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα»
Δείτε τι έγινε στο video: