145.253 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/6/2017
Την υψηλότερη βαθμολογία που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο, ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης του EuroNCAP, κατάφερε να συγκεντρώσει η Alfa Romeo Giulia. Απέσπασε βαθμολογία 98% για τους ενήλικες και φυσικά 5 αστέρια (81% για τα παιδιά, 69% για τους πεζούς). Το νέο σπορ sedan της Alfa Romeo πέτυχε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα κυρίως λόγω δύο βασικών στοιχείων: Πρώτον λόγω της υιοθέτησης μιας ευρείας σειράς συστημάτων ασφαλείας, και δεύτερον, λόγω της απόδοσης του νέου ελαφριού και άκαμπτου πατώματος. Αξίζει να σημειωθεί πως η Giulia είναι το πρώτο αυτοκίνητο στο κόσμο με αισθητήρες που αναγνωρίζουν τη παρουσία παιδιών και ζώων. Αν σβήσεις τον κινητήρα, βγεις από το αυτοκίνητο, το κλειδώσεις με κλειστά παράθυρα και υπάρχουν παιδιά ή ζώα, αυτόματα ενεργοποιείται ένας ηχητικός συναγερμός. Αν δεν αλλάξει κάτι τότε το αυτοκίνητο ειδοποιεί το Call Center Alfa Romeo και το τελευταίο καλεί άμεσα τον ιδιοκτήτη!
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο).
Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.
kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.
παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"