Κορυφαία / Πρόσφατα σχόλια / 4 Σχόλια
|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Αποτελέσματα σύγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition |
|||
---|---|---|---|
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός |
|||
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | |||
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | |||
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | |||
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | |||
Κεντρικό κλείδωμα | |||
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry |
|||
Προβολείς ομίχλης | |||
Αισθητήρες παρκαρίσματος | |||
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας |
|||
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών |
|||
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | |||
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής |
|||
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου |
|||
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) |
|||
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) |
|||
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist |
|||
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι |
|||
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών |
|||
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού |
|||
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control |
|||
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | |||
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | |||
Θερμαινόμενα καθίσματα | |||
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | |||
Σπορ καθίσματα | |||
Δερμάτινες επενδύσεις | |||
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος |
|||
Διάσταση Ελαστικών | |||
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα |
|||
Ηλιοροφή | |||
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) |
|||
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας |
|||
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation |
|||
Άλλες παροχές |
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP |
|||
---|---|---|---|
Αερόσακοι σύνολο | |||
Αερόσακος οδηγού | |||
Αερόσακος συνοδηγού | |||
Αερόσακοι πλευρικοί | |||
Αερόσακος κεφαλής | |||
Αερόσακοι γονάτων | |||
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός |
|||
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) |
|||
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα |
|||
Συναγερμός | |||
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist |
|||
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist |
|||
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος |
|||
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου |
|||
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. |
|||
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού |
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | |||
---|---|---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | |||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
|||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | |||
0-400 μέτρα (δλ.) | |||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | |||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | |||
Θόρυβος στα 100 (db) | |||
Θόρυβος στα 120 (db) | |||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | |||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) |
|||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
|||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | |||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | |||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | |||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | |||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) |
480 | ||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) |
|||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) |
|||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) |
|||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) |
|||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) |
|||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) |
Κατανάλωση-ρύποι | |||
---|---|---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | |||
Παθητική Ασφάλεια | |||
Value For Money | |||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | |||
Κινητήρας-επιδόσεις | |||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | |||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | |||
Μεταπωλητική Αξία | |||
Τελική Βαθμολογία | |||
Οδική Συμπεριφορά | |||
Αισθηση πολυτέλειας |
Μήκος (μέτρα) | 4,64 | ||
---|---|---|---|
Πλάτος (μέτρα) | 2,02 | ||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | ||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) |
2,82 | ||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 52 | ||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) |
|||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1429 |
Κυβικά εκατοστά | 2143 | ||
---|---|---|---|
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) |
190 | ||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3500 | ||
Ροπή (Nm) | 380 | ||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | ||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο |
7,52 | ||
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | 88,66 | ||
Κύλινδροι | 4 | ||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | ||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | ||
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Ανάρτηση εμπρός | ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ | ||
---|---|---|---|
Ανάρτηση πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ |
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU |
EU6 | ||
---|---|---|---|
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,7 | ||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) |
126 |
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) |
|||
---|---|---|---|
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) |
|||
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες) |
|||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.
Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.
kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.
παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"