ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Yπάρχει λόγος να δούμε μία πισωκίνητη μικρομεσαία Alfa;

Yπάρχει λόγος να δούμε μία πισωκίνητη μικρομεσαία Alfa;

Alfa Romeo πισωκίνητη;

3.227 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2015)

Με τις πρώτες φωτογραφίες της νέας Giulia η Alfa Romeo αναστάτωσε όλη την αγορά και δημιούργησε αδημονία όχι μόνο για το επερχόμενο σεντάν μοντέλο της μάρκας, αλλά και για ολόκληρη τη γκάμα της. Πόσο πιθανό είναι όμως να δούμε ένα πισωκίνητο μικρομεσαίο;

Αυτή τη στιγμή πισωκίνητο μικρομεσαίο υπάρχει μόνο ένα στην αγορά. Και όχι για πολύ. Η ΒΜW Σειρά 1 αναμένεται στην ερχόμενη γενιά της να πατήσει στην πλατφόρμα του Mini που έχει γίνει πλέον πολύ πιο ευέλικτη, και για πρώτη φορά στην ιστορία του μικρομεσαίου της BMW θα γίνει προσθιοκίνητη.Θα ακολουθήσει δηλαδή το μονοπάτι του ανταγωνισμού. Η Mercedes μπήκε στη μικρομεσαία αγορά με την προσθιοκίνητη Α-Class, ενώ και η Lexus όταν κατέβηκε στην κατηγορία, δεν ακολούθησε τα δικά της πισωκίνητα γονίδια, αλλά δανείστηκε από την Toyota και μας έδωσε το εκπληκτικό CT200 με κίνηση εμπρός.
Πως μπορούμε λοιπόν σε ένα τέτοιο περιβάλλον να περιμένουν η Alfa να ανταλλάξει την προσθιοκίνητη Giulietta με ένα πισωκίνητο μοντέλο; Πως μπορεί να γίνει ρεαλιστικά κάτι τέτοιο;
Θα πει κανείς πως η Alfa τώρα διαθέτει μία πισωκίνητη πλατφόρμα οπότε και μπορεί. Ναι αλλά το ίδιο ίσχυε και για την BMW, Mercedes και Lexus, όμως δεν το προτίμησαν.
Θα πει κανείς πως η Alfa, σε αντίθεση με τις άλλες μάρκες έχει ανάγκη από περισσότερα μοντέλα στην ίδια πλατφόρμα για να γίνει κερδοφόρα και άρα θα το κάνει. Όμως αυτή η πισωκίνητη πλατφόρμα θα αποκτήσει πολλά μοντέλα πάνω της, κυρίως από τις αμερικανικές εταιρείες του ομίλου (Dodge, Chrysler) αλλά και από την μικρότερη των Maserati από την οποία δανείζεται. ¶ρα ανάγκη δεν υπάρχει.
Θα πει κανείς πως η Alfa θα το τολμήσει προκειμένου να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, όμως ρεαλιστικά η Giulietta αυτή τη στιγμή πουλάει ικανοποιητικά και δύσκολα μπορεί κανείς να επιχειρηματολογήσει πως ένα πισωκίνητο μοντέλο θα πουλούσε περισσότερο.
Κι από κει και πέρα υπάρχουν και οι εγγενείς λόγοι που ένα πισωκίνητο μικρομεσαίο είναι δύσκολο. Το διαμήκες μοτέρ σπρώχνει την καμπίνα πίσω μικραίνοντας τους διαθέσιμους χώρους, το τούνελ μετάδοσης κλέβει ακόμη περισσότερο και η πολύπλοκη πίσω ανάρτηση εξαφανίζει το χώρο αποσκευών. Όλα αυτά κάνουν ένα τέτοιο μοντέλο λιγότερο ανταγωνιστικό.
Τι λέτε λοιπόν; Υπάρχει πιθανότητα να δούμε μία πισωκίνητη μικρομεσαία Alfa; Ή είναι μάλλον απίθανο; Και τελικά υπάρχει λόγος; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR