Δύο περίπου χρόνια από τη στιγμή που έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, το Renault Alaskan έχει λάβει νέα χαρακτηριστικά, παρουσιάζοντας ένα πιο ενισχυμένο πρόσωπο κόντρα στον ανταγωνισμό.
Ξεκινώντας να πούμε πως η Renault προσφέρει πλέον στο γαλλικό pick-up μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο που μετράται σε 1,1 τόνους, αριθμός μεγαλύτερος κατά 127 και 146 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση. Η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου οφείλεται στην ύπαρξη μίας νέας πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων, η οποία σύμφωνα με τη μάρκα έχει βελτιώσει την άνεση, ενώ παράλληλα μειώνει τους κραδασμούς.
Επιπλέον, βελτιωμένο έρχεται και το σύστημα πέδησης του Alaskan καθώς στο πίσω μέρος φέρει πλέον δισκόφρενα, ενώ σε κάποιες αγορές μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι και το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Automatic Emergency Braking - AEB).
Ο κινητήρας του pick-up δεν απέφυγε να λάβει με τη σειρά του νέα χαρακτηριστικά, καθώς χρησιμοποιεί τις τελευταίες τεχνολογίες ελέγχου ρύπανσης, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος (SCR). Ο 2,3 λίτρων twin-turbo πετρελαιοκινητήρας είναι ακόμα διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 160 και 190 ίππων, αν και στην πρώτη περίπτωση η ροπή έχει ανέβει στα 425 Nm, (22 Nm περισσότερα). Καμία αλλαγή δεν έχει υπάρξει στα κιβώτια ταχυτήτων, ως εκ τούτου οι πελάτες επιλέγουν μεταξύ ενός εξάρι χειροκίνητου (στάνταρ) και ενός προαιρετικού αυτόματου επτά σχέσεων.
Στο τεχνολογικό μέτωπο, το Alaskan είναι τώρα διαθέσιμο με ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας που είναι συμβατό με το Android Auto και το Apple CarPlay, ενώ παρούσα είναι και μία κάμερα 360 μοιρών.
Στο εξωτερικό μέρος οι μοναδικές αλλαγές αφορούν τις ζάντες, με αυτές των 16 ιντσών να δίνουν τη θέση τους σε νέες 17άρες. Στη γκάμα παραμένουν και οι τροχοί 18 ιντσών (προαιρετικοί), έχοντας λάβει ένα νέο σχεδιασμό.
Το φρεσκαρισμένο Renault Alaskan θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο, με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν την κυκλοφορία του.