Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα
- Πρακτική αλλά και σπορτίφ σε δύο εκδόσεις αμαξώματος
- Πιο σπορτίφ εμφάνιση, με 21 ιντσών ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό
- Με 500 άλογα, 40 άλογα παραπάνω σε σχέση με πριν
Πρακτική αλλά και σπορτίφ σε δύο εκδόσεις αμαξώματος
Στην παρουσίαση της GTS έκδοσης για την Cayenne και την Cayenne Coupe προχώρησε η Porsche. Αν και η έκδοση δεν είναι τόσο ισχυρή όσο η Turbo S E-Hybrid ή τόσο πιστάδικη όσο η Turbo GT, η GTS θέλει να προσφέρει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και παράλληλα να είναι ένα αυτοκίνητο εστιασμένο πάνω στον οδηγό. H GTS έκδοση αφορά τόσο την κλασική όσο και την coupe έκδοση του μοντέλου.
Πιο σπορτίφ εμφάνιση, με 21 ιντσών ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό
Η έκδοση GTS είναι λογικό να υιοθετεί όλες τις μεγάλες αλλαγές που έγιναν στην εμφάνιση της Cayenne αλλά παράλληλα, η Porsche της έχει δώσει κάποια μοναδικά στοιχεία που την κάνουν πιο σπορτίφ όπως νέο προφυλακτήρα με πολλές ομοιότητες με την έκδοση Turbo GT, πιο σκούρα φωτιστικά σώματα, GTS εμβλήματα σε θύρες και πορτ-μπαγκάζ, χάλκινο φινίρισμα στις απολήξεις, 21 ιντσών RS Spyder Desing ζάντες αλουμινίου με κόκκινες δαγκάνες. Στο εσωτερικό, σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις, η GTS έκδοση προσφέρει επένδυση από δέρμα και κόκκινες ραφές και προσφέρεται ως στάνταρ με το σύστημα ήχου Bose Surround.
Με 500 άλογα, 40 άλογα παραπάνω σε σχέση με πριν
Καρδιά της Cayenne GTS είναι ένας αναβαθμισμένος twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων που αποδίδει 500 άλογα και 660 Nm ροπής, είναι δηλαδή 40 άλογα και 40 Nm πιο ισχυρή από την Cayenne GTS που είναι διαθέσιμη αυτή την στιγμή. Το μοτέρ συνεργάζεται με 8τάχυτο Tiptronic S αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Porsche Traction Management. Όσον αφορά άλλα μηχανικά μέρη, η Cayenne GTS «κάθεται» 10 χιλιοστά πιο χαμηλά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, ενώ τα κρατήματα του αυτοκινήτου, σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν βελτιωθεί.