- Έχει «τετράγωνο» τιμόνι για να βλέπεις από μέσα του τον πίνακα οργάνων
- Είναι μακράν το πιο fun2drive μικρό crossover
- Υπάρχει έξτρα χώρος 80 λτ. κάτω από το πορτ-μπαγκάζ που πλένεται κιόλας
- Διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και από οικογενειακό SUV, με 536 λτ. είναι το καλύτερο στα μικρά SUV
Ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost με 125 άλογα και 155 άλογα
To νέο Ford Puma θέλει να συνεχίσει την πορεία του προ-ανανέωσης μοντέλου, που έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή μικρά SUV. Πλέον είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με διαφορετικό χαρακτήρα η καθεμία, ενώ όσον αφορά τους κινητήρες του, δεν αλλάζει η πετυχημένη συνταγή του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Θα τον συναντήσουμε εκ νέου σε δύο εκδοχές, 125 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 7 σχέσεων και με 155 ίππους, αποκλειστικά ως αυτόματο. Εμείς το δοκιμάζουμε στην αυτόματη έκδοση των 125 ίππων, η οποία κοστίζει από 28.546 ευρώ. Εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
2 μεγάλες οθόνες & τετραγωνισμένο τιμόνι στην καμπίνα
Το ανανεωμένο Puma σχεδιαστικά αλλάζει μόνο στα νέα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων και τη μετατόπιση του σήματος από το καπό στη γρίλια. Οι σημαντικές διαφορές ωστόσο εντοπίζονται στο εσωτερικό του , όπου το αυτοκίνητο εξοπλίζεται τώρα με 12,8 ιντσών πίνακα infotainment (ήταν 12,3 ιντσών) αλλά και μια οθόνη αφής 12 ιντσών που είναι πλέον ενσωματωμένη μέσα στο ταμπλό.
Το ανανεωμένο Puma διαθέτει ελαφρώς φρεσκαρισμένα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που ενσωματώνουν τώρα νέα γραφικά, με τα μπροστινά φώτα προαιρετικά να εφοδιάζονται με τεχνολογία matrix LED.
Το πιο fun2drive μικρό crossover
Αυτό που παραμένει πάντως απαράλλαχτο είναι το απολαυστικό οδηγικό του προφίλ. Το Puma έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Χαίρεσαι να το οδηγείς, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο, που δε βασίζεται στα ηλεκτρονικά για να στρίψει, αλλά στο τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση.
Mεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και από οικογενειακό SUV, με έξτρα ειδικό κουτί από κάτω
Παράλληλα το Puma, εντυπωσιάζει με το χώρο αποσκευών του. Διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις και χωρητικότητα 456 λτ.. Επιπλέον υπάρχει και MegaBox, ένας βαθύς έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λτ., κάτω από το δάπεδο, ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με λάστιχο. Έτσι με συνολική χωρητικότητα 536 λτ. είναι το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ όλης της κατηγορίας.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS Powershift
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Είναι δυναμικό και μοντέρνο |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Αρκετά hi-tech, ποιοτικό και κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομικός |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Το πιο απολαυστικό μικρό SUV |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |