Ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και το σημαντικότερο τραβάει γερά από χαμηλά
Ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, ωστόσο το σημαντικότερο είναι πως τραβάει γερά από χαμηλά. Χαρακτηριστικό που ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από την εμπλοκή του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm που δίνουν έξτρα boost στις χαμηλές στροφές. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα και παρουσιάζει πολύ καλές ρεπρίζ ελέω kickdown. Συγκεκριμένα, θέλει 5,4 δλ. για το 60-100 και 7,0 για το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, νούμερα πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το κιβώτιο δεν είναι ξυραφένιο στις αλλαγές, ωστόσο τις κάνει με απαλό τρόπο και φροντίζοντας να ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα εκεί που θα έχει τα περισσότερα αποθέματα ροπής και χωρίς να αμφιταλαντεύεται αν θα αλλάξει σχέση ή όχι και χωρίς να φέρνει αντιρρήσεις στο χειροκίνητο κατέβασμα, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει και καλές τιμές κατανάλωσης, η οποία μετρήθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ. (στα 7,8 το αυτόματο μη υβριδικό Puma και στα 6,2 λτ./100 χλμ. το χειροκίνητο υβριδικό αντίστοιχα). Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού, υπάρχει και το κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), τα οποίο επεμβαίνει είτε στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε στη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.