Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή και περιορίζει τις κλίσεις, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει τέλειο έλεγχο του υπερυψωμένου αμαξώματος και αμεσότητα στις αντιδράσεις
Όπως και σε όλα τα Puma έτσι και σε αυτό, η οδική συμπεριφορά είναι εξαιρετική με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και σπορ προεκτάσεις. Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή και περιορίζει τις κλίσεις, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει τέλειο έλεγχο του υπερυψωμένου αμαξώματος και αμεσότητα στις αντιδράσεις. Μάλιστα αν και θα περίμενε κανείς αυτά να επηρεάζουν την άνεση, τελικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά ,μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του και αυτές με λογικό τρόπο. Eδώ να σημειώσουμε πως συνεχίζει να διατίθεται με δύο «set-up αναρτήσεων», όπου οι εκδόσεις Titanium βγάζουν μια ποιοτική κύλιση στο δρόμο, ενώ η ST-Line είναι λίγο πιο σπορτίφ.
Από την άλλη, το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να σε εμπνέει και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Έτσι τα αποτελέσματα όλων των παραπάνω φαίνονται στην πράξη με μια θεσπέσια οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα.
Πραγματικά όμως όποια από τις 5 ρυθμίσεις επιλέξεις (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail),το Puma παραμένει top στη οδήγηση για τα δεδομένα της κατηγορία και όχι μόνο. Πέρα από την άσφαλτο, τα 166 χλστ. από το έδαφος είναι αρκετά για να πατήσεις στο χώμα, ενώ η λειτουργία Trail βοηθά έως ένα σημείο. Όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας.