To εσωτερικό του Ford Puma είναι καλοσχεδιασμένο και σύγχρονο σε διάκοσμο, ειδικά μετά τις ουσιαστικές αλλαγές, οι οποίες αναβάθμισαν και το τεχνολογικό του προφίλ
To εσωτερικό του Ford Puma είναι καλοσχεδιασμένο και σύγχρονο σε διάκοσμο, ειδικά μετά τις ουσιαστικές αλλαγές, οι οποίες αναβάθμισαν και το τεχνολογικό του προφίλ. Το τιμόνι έγινε τετραγωνισμένο έτσι ώστε να βλέπεις τον πίνακα οργάνων και η στεφάνη να μην σου κρύβει το οπτικό πεδίο, ενώ πλέον στο κεντρικό ταμπλό δεν υπάρχει η 8άρα αιωρούμενη οθόνη, αλλά μια νέα 12 ιντσών που έχει ενσωματωθεί στο κέντρο του και κάτω από τους αεραγωγούς. Η νέα οθόνη έχει πολύ καλά γραφικά και γρήγορη απόκριση στην αφή. Σημαντικό είναι να τονιστεί πως η οθόνη αφής συνδυάζεται με το νέο σύστημα infotainment SYNC4 (αντί του SYNC3), που είναι συνδεδεμένο στο cloud και υποστηρίζεται από συνδεσιμότητα 5G, με την οθόνη να είναι συμβατή με το σύστημα Alexa αλλά και μπορεί να συνδεθεί ασύρματα με Android Auto και Apple CarPlay.
Από εκεί και πέρα το Puma ικανοποιεί με την ποιότητα κατασκευής του, που τονίζεται από τη στιβαρή συναρμογή και την ποιότητα των περισσότερων υλικών στα εμφανή σημεία, με τη γενική εικόνα να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Όσον αφορά στους χώρους, 4 επιβάτες θα χωρέσουν με αρκετή άνεση, ενώ κορυφαίος είναι ο χώρος των αποσκευών με 456 λτ. χωρητικότητας με διπλό πάτωμα και 3 διαφορετικές θέσεις συν το καινοτόμο σύστημα MegaBox. Ένα βαθύ έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λτ., κάτω από το δάπεδο, ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με λάστιχο. Με συνολικά 536 λτ. χωρητικότητας είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του.